• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Holy shit dat was gewoon een hostage situation, dat ze zelfs de politie op je af durft te sturen. Dat is strafbaar, de hulpdiensten inschakelen voor 'nep'meldingen. Ik ben heel blij dat je hieruit bent gekomen zonder al te veel nieuw drama over je heen te krijgen :Y)

    Het nog steeds iedereen willen ghosten is zo herkenbaar HAHA. Ik raak zo snel overwhelmed door whatsapp, vooral als ik dan net met veel pijn en moeite iedereen heb beantwoord... en dan gaan ze meteen terug appen. (cat)


    het is gewoon ronduit rude. neem even wat space, okay? jeez.

    //

    i am sick and i dont like it and imma attempt to make chicken soup for meself without dying halfway through. wish me luck 🫡


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Holy shit dat was gewoon een hostage situation, dat ze zelfs de politie op je af durft te sturen. Dat is strafbaar, de hulpdiensten inschakelen voor 'nep'meldingen. Ik ben heel blij dat je hieruit bent gekomen zonder al te veel nieuw drama over je heen te krijgen :Y)

    Het nog steeds iedereen willen ghosten is zo herkenbaar HAHA. Ik raak zo snel overwhelmed door whatsapp, vooral als ik dan net met veel pijn en moeite iedereen heb beantwoord... en dan gaan ze meteen terug appen. (cat)


    Ze had tegen de politie gezegd dat ik al twee dagen in m'n eigen urine in bed lag.

    Echt, hoe verzin je überhaupt zoiets??? Girl, ik ben gewoon naar werk en alles geweest. Half uurtje eerder en ik was niet eens thuis geweest. Had leuk thuiskomen geweest :|

    Ze had zelfs mijn reacties op haar Instagramposts verwijderd "omdat ze niet wilde dat de politie ze zag".

    Ik raak gigantisch in paniek als er iemand vanuit het niets op mijn deur begint te rammen, zeker als er niet eerst even aangebeld wordt of een berichtje wordt gestuurd met "ik kom even langs". Ze was sowieso van mening dat ik eens een keer 'leuk' verrassingsbezoek moest krijgen. Maar sorry, iemand met een verleden waarin geweld/mishandeling voorkwam verras je niet even leuk met keihard op de deur rammen, ik val dan flauw. En dan wakker worden op de been van een politieagent nadat ze je deur ingetrapt hebben is al helemaal niet leuk. "Ja je deed niet open" ffs.

    Ik ben ZO blij dat ik daar nu vanaf ben hè. Elke keer dat we afspraken voelde ik al in m'n lichaam van 'ik hoop dat het niet doorgaat' en had ik totaal geen zin. Dat onderbuikgevoel is toch juist geweest ook…

    Nu nog steeds gezeik hoor, met de verhuurder enzo vanwege de deur, maar goed. Van haar ben ik af (yeah) iemand die zelf niet inziet wat haar gedrag veroorzaakt ben ik liever kwijt dan rijk. Iedereen maakt fouten, ik ook, maar als je dan ook nog eens mij gaat corrigeren als de politie me 'bij' probeert te krijgen met "nee pasta pesto kan niet je lievelingseten zijn, dat is veel te duur voor jou!" en nooit eens blij voor mij kan zijn als ik iets gewonnen heb "WANT JE KRIJGT BIJSTAND DAT MAG NIET JE MAG NIKS WINNEN" en letterlijk me in alles bekritiseert… en dan van mening bent dat de hele wereld tegen je is en iedereen je tegenwerkt… dan hoef ik daar zeker niet bevriend mee te zijn 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    het is gewoon ronduit rude. neem even wat space, okay? jeez.

    //

    i am sick and i dont like it and imma attempt to make chicken soup for meself without dying halfway through. wish me luck 🫡


    Mja, ik heb 'rudere' dingen meegemaakt, mensen die me gingen appen van "Als je niet reageert dan snijd ik mezelf!" en dan 5 minuten later foto's van hun snijwonden sturen. Ik weet niet waarom, maar ik trek altijd "dat soort" mensen aan. Heb daarom ook een haatverhouding met WhatsApp :X

    //

    Nohhhhh wat ruk je ziek bent :( super naar. Hopelijk lukt het met je kippensoep! Ik duim voor je, beterschaap 🐑🐑🐑🐑!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2023 - 18:10 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik wil slapennnn


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    ik wil slapennnn


    [ heaven knows ]

    Derks schreef:
    (...)

    Ze had tegen de politie gezegd dat ik al twee dagen in m'n eigen urine in bed lag.

    Echt, hoe verzin je überhaupt zoiets??? Girl, ik ben gewoon naar werk en alles geweest. Half uurtje eerder en ik was niet eens thuis geweest. Had leuk thuiskomen geweest :|

    Ze had zelfs mijn reacties op haar Instagramposts verwijderd "omdat ze niet wilde dat de politie ze zag".

    Ik raak gigantisch in paniek als er iemand vanuit het niets op mijn deur begint te rammen, zeker als er niet eerst even aangebeld wordt of een berichtje wordt gestuurd met "ik kom even langs". Ze was sowieso van mening dat ik eens een keer 'leuk' verrassingsbezoek moest krijgen. Maar sorry, iemand met een verleden waarin geweld/mishandeling voorkwam verras je niet even leuk met keihard op de deur rammen, ik val dan flauw. En dan wakker worden op de been van een politieagent nadat ze je deur ingetrapt hebben is al helemaal niet leuk. "Ja je deed niet open" ffs.

    Ik ben ZO blij dat ik daar nu vanaf ben hè. Elke keer dat we afspraken voelde ik al in m'n lichaam van 'ik hoop dat het niet doorgaat' en had ik totaal geen zin. Dat onderbuikgevoel is toch juist geweest ook…

    Nu nog steeds gezeik hoor, met de verhuurder enzo vanwege de deur, maar goed. Van haar ben ik af (yeah) iemand die zelf niet inziet wat haar gedrag veroorzaakt ben ik liever kwijt dan rijk. Iedereen maakt fouten, ik ook, maar als je dan ook nog eens mij gaat corrigeren als de politie me 'bij' probeert te krijgen met "nee pasta pesto kan niet je lievelingseten zijn, dat is veel te duur voor jou!" en nooit eens blij voor mij kan zijn als ik iets gewonnen heb "WANT JE KRIJGT BIJSTAND DAT MAG NIET JE MAG NIKS WINNEN" en letterlijk me in alles bekritiseert… en dan van mening bent dat de hele wereld tegen je is en iedereen je tegenwerkt… dan hoef ik daar zeker niet bevriend mee te zijn 😅


    Ik ben een beetje in shock dat dat de politie haar daar mee heeft laten wegkomen. Klinkt alsof je behoorlijk diep in een abusive relationship zat man. Blij dat je eruit bent, ik hoop dat je nooit meer zulke mensen hoeft tegen te komen. Pas je een beetje op jezelf? (flower)

    ---

    Eigenlijk wil ik je gewoon niet meer zien, ik ben dit destructieve, denigrerende gedrag zo zat. Maar je blijft de moeder van mijn broertje en zusje, en papa wilde dat we een familie zouden blijven na zijn dood, dus grote glimlach opplakken en gaan. Gelukkig maar een paar keer per jaar. Krijg de hik en stap op een legoblokje. (cat)

    Ha, vandaag iemand ontmoet die als toerist Utrecht leuker vindt dan Amsterdam, doet me toch weer goed.


    Stenenlikker

    Nou, oké dan? Ik snap niet waar die reactie ineens vandaan komt..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Joh oorontsteking kon er ook nog wel bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil nu eigenlijk heel graag parachutespringen zonder parachute.

    Ik voel me onveilig, ik voel me klote, en ik heb nog 24 uur om door te geven of ik nog interesse heb in de woning

    En ik wil wel graag verhuizen
    Maar niet halsoverkop
    En eigenlijk ook het liefst niet daarheen…

    [ bericht aangepast op 4 okt 2023 - 23:22 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    i feel ignored. even though i know i shouldn't >.>


    Every villain is a hero in his own mind.

    Basim schreef:
    Ha, vandaag iemand ontmoet die als toerist Utrecht leuker vindt dan Amsterdam, doet me toch weer goed.


    Maar Utrecht IS toch ook veel leuker dan wietstad Amsterdam?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ringwraith schreef:
    i feel ignored. even though i know i shouldn't >.>

    Duimen voor een bezichtiging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarom ben ik begonnen aan One Piece? Heb helemaal geen tijd voor 1000+ afleveringen 🥹


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"