• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Venkman schreef:
    M'n zusje probeerde weer sinds lange tijd op Q te komen en wist niet wat er allemaal aan de hand was. I mean, het is dat ik het wel weet anders had ze er helemaal niets meer van gesnapt. Which makes me wonder: als oude Q-leden op Q proberen te komen (zonder dat ze van de domein/naam-verwisseling weten) hoe lukt het hun dan?
    niet volgens mij....

    Mijn laptop vult automatisch de q aan met quizlet en dan kom je op een foutmelding hij stuurt je niet door of iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Venkman schreef:
    M'n zusje probeerde weer sinds lange tijd op Q te komen en wist niet wat er allemaal aan de hand was. I mean, het is dat ik het wel weet anders had ze er helemaal niets meer van gesnapt. Which makes me wonder: als oude Q-leden op Q proberen te komen (zonder dat ze van de domein/naam-verwisseling weten) hoe lukt het hun dan?


    Niet, denk ik? Ik zou denken dat de site gewoon opgehouden is te bestaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bluhhhh


    help

    bijna op vakantie... i can survive this...


    because i knew you, i have been changed for good

    Echt zo close tot een volledige zenuwinzinking pfff


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Venkman schreef:
    M'n zusje probeerde weer sinds lange tijd op Q te komen en wist niet wat er allemaal aan de hand was. I mean, het is dat ik het wel weet anders had ze er helemaal niets meer van gesnapt. Which makes me wonder: als oude Q-leden op Q proberen te komen (zonder dat ze van de domein/naam-verwisseling weten) hoe lukt het hun dan?

    Ik was hier benieuwd naar en als ik quizlet nl bij Google intyp staat qreaties op de eerste pagina. Dus het is via een omweg nog wel te bereiken met de oude naam.

    Ot: kunnen we een keer geen miscommunicatie hebben? Jeez, waarom is het zo vaak deze laatste paar weken? Waar komt dit door?
    Ik waardeer hem erg als vriend, maar soms word ik ook gek van hem. (Hij vast ook van mij, maar deze miscommunicaties komen niet alleen maar door mij.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Arghhhhhh hoe krijg ik het ook weer voor elkaar, dit is een recept voor drama en ellende


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Soms maakt het me ineens zo verdrietig dat ik nooit ècht mijn droombaan kan uitvoeren omdat mijn partner nooit in dat land zou willen wonen. Ik snap hem wel, hij past daar niet. Maar dan vraag ik me wel af of het te voorkomen is om de onvermijdelijke compromis die je moet sluiten in een relatie, onbedoeld gaan opstapelen en verzuren. Ik heb veel liefde voor mijn leven, maar ik ben wel een stuk vrijheid verloren voordat ik dat ooit heb gehad.

    Frey_ schreef:
    Soms maakt het me ineens zo verdrietig dat ik nooit ècht mijn droombaan kan uitvoeren omdat mijn partner nooit in dat land zou willen wonen. Ik snap hem wel, hij past daar niet. Maar dan vraag ik me wel af of het te voorkomen is om de onvermijdelijke compromis die je moet sluiten in een relatie, onbedoeld gaan opstapelen en verzuren. Ik heb veel liefde voor mijn leven, maar ik ben wel een stuk vrijheid verloren voordat ik dat ooit heb gehad.

    Nooooit compromisen als je daarmee dromen die je hebt opoffert. Dat is een recept voor heel veel verdriet later down the line. Je bent nog super jong, don't settle als je bepaalde doelen en dromen hebt die je wilt najagen. Als jouw levenspad niet strookt met wat je partner van jou wil of verwacht, zijn jullie wellicht niet compatible. Je hebt maar 1 leven, gebruik de tijd die je hebt om jezelf gelukkig te maken, dat owe je jezelf. Sterkte <3 .


    ars moriendi

    Vandaag al 3 keer gehuild om de nieuwe trailers van Like a Dragon: Infinite Wealth lmao. Pure joy die franchise, echt. :Y) De hype is unreal.


    Caution first, always.

    * zucht *

    siriuslyhot schreef:
    * zucht *

    Don't.


    ars moriendi

    Waarom gaat misselijkheid ook niet over bij ruim 16 weken? Of ben ik een pechvogel die er
    9 maanden last van mag hebben? (A)

    Wanneer je met een docent had afgesproken om 3 uur bij de lerarenkamer van the English Department. Het is kwart over 4 en ze is er nog steeds niet en heeft niks van zich laten horen. Heb haar ruim 50 minuten geleden gemaild met een reminder en vraag of we nog steeds gaan meeten... I went to school for literally nothing...

    [ bericht aangepast op 20 sep 2023 - 16:15 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Sev schreef:
    (...)
    Nooooit compromisen als je daarmee dromen die je hebt opoffert. Dat is een recept voor heel veel verdriet later down the line. Je bent nog super jong, don't settle als je bepaalde doelen en dromen hebt die je wilt najagen. Als jouw levenspad niet strookt met wat je partner van jou wil of verwacht, zijn jullie wellicht niet compatible. Je hebt maar 1 leven, gebruik de tijd die je hebt om jezelf gelukkig te maken, dat owe je jezelf. Sterkte <3 .


    Ik zie waar je vandaan komt, maar niet helemaal hoe het in dit geval zit. Ik kan dezelfde baan hier uitvoeren, maar dan niet in het land en in de taal die ik zou willen. De compromis is niet dat ik mijn droom helemaal niet volg, de compromis is dat ik hem op een andere locatie volg in ruim voor een fantastische relatie. c:

    ----

    Oh neeeee, wat een vreselijke spelfout! En dat in een once in a lifetime bericht naar mijn favoriete acteur. Die cringe ga ik nog wel een paar keer voelen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2023 - 20:02 ]