• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Nou pak dan maar een emmer. :/


    Eerst maar eens afwachten of Trump 2.0 een kabinet kan vormen


    You were born original, don't die as a copy.

    We're screwed.. ik ben oprecht bang wat dit gaat doen voor Nederland. We kunnen in elk geval zeker niet meer claimen dat we een progessief land zijn op deze manier..

    [ bericht aangepast op 22 nov 2023 - 23:52 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Nou pak dan maar een emmer. :/


    ik. stErf. gatverdegatverdeGATVER


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    wie zijn al die mensen

    Schaam me dood tegenover de rest van Europa.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2023 - 10:10 ]


    ars moriendi

    Die dagen dat echt iedereen elk sublevel dat je nodig hebt zelf heeft uitgecheckt en je bij iedereen moet gaan vragen of ze die nu nodig hebben of dat je 'm kan lenen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Game dev is leuk


    Caution first, always.

    Ik loop echt op m'n tandvlees, de tering.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een nieuwe laptop gekocht; kan die niet tegen reizen. Waarom heb ik dan een laptop gekocht als het elke keer dat het in mijn tas gaat compleet crasht? (cat)
    "Mevrouw dan moet u voorzichtiger doen." My ass, de macbook heeft het 9+ jaar met mij volgehouden en deze laptop nog geen dag.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo onwijs blij dat ik vanmiddag alleen op kantoor zit.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Een spuitbus verf gebruiken in je badkamer om een doosje mee te spuiten is een leuk idee, maar niet geheel praktisch. Hopelijk woon ik hier enigszins lang genoeg zodat de verf uit de douchebak wegslijt 🥲🥲🥲


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oei, dit boek is veel te leuk als je elke dag 1500 woorden moet schrijven :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    I bought a Cricut aaaaaaaaahhhhh


    Dramatic

    Renna schreef:
    I bought a Cricut aaaaaaaaahhhhh


    *steelt Cricut*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    im having a bad day and in these final hours it's getting exponentially worse. on top of that; i still need to write 1700 words for today. i feel like absolute shit


    [Edit: surprisingly, writing seems to help? instead of every line being wrong and making me want to not exist (tm) ... it's actually disassociative and that's helping. interesting?]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2023 - 22:49 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kan wel heel de dag janken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan