• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    IrishNialler schreef:
    Ik kan wel heel de dag janken


    [ heaven knows ]

    Stomme surprise bijna af 🙈

    i feel like i'm vibrating on the inside and it is *not* a nice feeling and maybe i should stop with the coffee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil gewoon weer op mezelf wonen, voel me zo opgesloten. Nog een paar weken en ik kan gaan zoeken maar ben heel bang voor hoe moeizaam het wss zal worden.


    Caution first, always.

    Voel me zo alleen en onbegrepen, ik weet dat ik mensen om mij heen heb die van mij houden maar blegh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    En hallo paniekaanval


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    En hallo paniekaanval


    :cc sterkte meis <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    :cc sterkte meis <3
    thanks <3 lange dag zo, beetje jammer dat dit eind van m'n vakantie is, begon hem al ruk en eindigheid ruk maarja we komen er wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, dat gesprek was ook useless as fuck. En de aanwezigheid van een tolk terwijl zij mijn Engels prima verstond was ook echt disorienting, jeez, waarom niet gewoon zorgen dat ik praat met een medewerker die aangetoond goed Engels spreekt?


    Stenenlikker

    Enge mailtjes sturen is stoooooooom


    Dramatic

    Waarom moet ik altijd zo'n terroraantal boeken lenen bij de bieb, die ook nog eens allemaal gereserveerd zijn.

    Nog 2 boeken uitlezen voor morgen.

    En ondertussen is m'n hoofd met heel andere dingen bezig.

    Ik haat mezelf.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bladblazers en ik gaan echt een vete hebben voor de rest van mn leven


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Bladblazers en ik gaan echt een vete hebben voor de rest van mn leven

    Haha Jax kan je high-fiven, die werd van de week helemaal panisch van zo'n ding. (Maar die is ook bang voor de stofzuiger dus zo'n bladblazer is een stofzuiger XXL XD)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mij een schuldgevoel aan praten, echt flikker op. Ik had het geregeld een ander kan niet en ik mag het oplossing. Thanks paniekaanval 2 en een hele ochtend huilen op t werk. Elke keer als ik netvakantie gehad heb deze ellende, schijtzooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Na 3 jaar trouwe dienst mijn Twingo ingeruild voor een Citroën c1. Wat ga ik dat ding missen maar damnnn wat een verschil qua rijden.


    Life is a beautiful struggle