• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Trigge warning;

    it really sucks to still have days where you start to understand why people would want to self-harm. like, I'm on relatively heavy medication with side-effects I'm suffering because the pro's should be outweighing the cons. but are they? jezus fuck.


    i cry. lmao lets get back to my super gay vampire book then and pretend the world doesn't exist


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Healing is helaas niet altijd linear maar ik hoop dat het weer beter gaat nu!^

    --

    Oh man.. Deze verkiezingen gaan ons land echt niet beter maken zo te zien. Help.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bel me nou gewoon maar op. Ik wil gewoon een uitkomst


    en weer een nee gekregen

    [ bericht aangepast op 13 nov 2023 - 16:15 ]


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    marjorie schreef:
    (...)

    It is. En dat heb ik inderdaad vanochtend gedaan. Ik vond het erg lastig om te doen, maar het is inderdaad niet oké.. Dus het gaat in ieder geval nog een staartje krijgen.


    Totally forgot to reply to this, but proud of you for calling it in. I hope stuff gets better!


    help

    Meh, de application period is ruim 2 weken terug al gesloten, waarom heb ik nog steeds niets gehoord? Like, I have the perfect profile for this job, dus ik zou op zijn minst een uitnodiging voor gesprek moeten krijgen, maar ik hoor maar niets? It drives me crazy, ugh.


    Stenenlikker

    Huilbui nummer 4 pffff


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yep. Neopets is taking over my life again. (fish)
    Maar het begint eindelijk weer goed te worden *O*


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    Yep. Neopets is taking over my life again. (fish)
    Maar het begint eindelijk weer goed te worden *O*
    wil je neovriendjes worden? :3

    ot: het is ondertussen twee weken geleden dat ik van mijn fiets ben gevallen, waarom doet mijn knie nog altijd zeer? kap gewoon. ben gewoon oké... ugh.
    at least kan ik weer een beetje normaal lopen?


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)wil je neovriendjes worden? :3

    ot: het is ondertussen twee weken geleden dat ik van mijn fiets ben gevallen, waarom doet mijn knie nog altijd zeer? kap gewoon. ben gewoon oké... ugh.
    at least kan ik weer een beetje normaal lopen?

    Hell yeah! Al mijn oude Neofriends zijn al heel lang niet meer gezien :c
    Wat is je username, dan add ik je :Y)


    Caution first, always.

    finally done painting my nails, but good god that took forever


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Current state of mind : AAAAAAAAAaAAAAAAAAAaaaaaaAaAaaaaaaaAAaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

    + why does my chest feel like my heart is vibrating (it's not, pulse is normal, just the general vibes are screaming)
    + i didn't even have coffee
    + the heater is on and i cannot turn it off and is this hell?
    + AAAAaaaaaaaaAAAaAaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    +++ JEZUS FUCK WHY, WHY GOD WHY DO PEOPLE LIKE FIREWORKS WITH LOUD BANGS, ESPECIALLY NOW THAT I'D BE DYING WITHOUT AN OPEN WINDOW. IF TOMORROW IM ON TRIAL FOR MURDER, YOU'LL UNDERSTAND FUCKING WHY


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Thank god dat de operatie goed is gegaan zo opgelucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cid schreef:
    (...)
    Hell yeah! Al mijn oude Neofriends zijn al heel lang niet meer gezien :c
    Wat is je username, dan add ik je :Y)
    jesterlavorre :)

    hm, toch een beetje sip dat er nog maar één vampire sessie in dit kalenderjaar vanuit onze main groep zit... wil gewoon meer vampire spelen met mijn vriendjes :(


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    (...)jesterlavorre :)

    hm, toch een beetje sip dat er nog maar één vampire sessie in dit kalenderjaar vanuit onze main groep zit... wil gewoon meer vampire spelen met mijn vriendjes :(

    Heb je toegevoegd! Geen idee of je op NP nou vriendschapsverzoeken moest accepteren of dat je mij ook moet toevoegen lmao. Mijn username is _zupah_ iig. (:
    Jij hebt een Woodland pet! : 0 Dat was vroeger echt mijn droom paintbrush haha. Die chocolate pets zijn ook zoo cute ;-;


    Caution first, always.

    Wow ik leefde daar echt hard mee, damn. Moest er gewoon van huilen. Onrecht is echt vreselijk.


    Dramatic