• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Phlegethon schreef:
    Kan afvallen niet ook met andere dingen te maken hebben?^ hoeft niet (alleen) aan jou te liggen!

    --
    Ik mis een musicalles en kreeg een filmpje van ons nieuwe dansje. Waarvan ik zonder audio na de eerste move al wist welk nummer het is. Haha, oeps. XD

    En freeze stinks. Can I not get out of it? Me not being able to read her the last time shouldn't affect me this much..


    Ja, meneertje beweegt ook veel meer als vroeger. Hij kan kruipen, staat al op zijn benen. Maar ik kreeg echt het gevoel dat ik hem te weinig eten geef. :(


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)

    Ja, meneertje beweegt ook veel meer als vroeger. Hij kan kruipen, staat al op zijn benen. Maar ik kreeg echt het gevoel dat ik hem te weinig eten geef. :(

    Heb er niet al het verstand van, maar dan lijkt het me wel vrij logisch dat het zich even moet settlen als hij meer beweegt met dezelfde hoeveelheid eten. Dus ik zou het jezelf niet zo kwalijk nemen. (Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.) Er kunnen meer redenen zijn hiervoor waar je niet allemaal (evenveel) invloed op hebt!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waar ga ik de kracht vandaan halen om het allemaal weer opnieuw te doen?


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Wanneer je de oversteek naar de buren wil maken voor een pakket, maar zij sneller aan jouw deur staan :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Heb er niet al het verstand van, maar dan lijkt het me wel vrij logisch dat het zich even moet settlen als hij meer beweegt met dezelfde hoeveelheid eten. Dus ik zou het jezelf niet zo kwalijk nemen. (Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.) Er kunnen meer redenen zijn hiervoor waar je niet allemaal (evenveel) invloed op hebt!


    Ja, ik denk dat ze elke keer wel iets moeten zeggen daar. Vorige keer was zijn hoofd te klein, nu te mager.. wat zal het de volgende keer zijn.. Maar plezant is het natuurlijk niet.


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Mijn baby is afgevallen volgens Kind en Gezin. Nu heb ik het gevoel dat ik een slechte moeder ben, en hem te weinig eten geef :(


    Geef je alleen borstvoeding of niet? Je hoort soms ook dat er soms te weinig 'voeding' in de melk zit (waar niemand wat aan kan doen). Dan lijkt het alsof de baby veel drinkt maar krijgt hij niet genoeg voedingsstoffen binnen. Maar goed, dat lijkt me ook wel iets wat ze bij het CB zouden moeten aankaarten. Ik weet ook niet hoe oud hij is?


    Every villain is a hero in his own mind.

    xSKITT schreef:
    (...)
    Ja, ik denk dat ze elke keer wel iets moeten zeggen daar. Vorige keer was zijn hoofd te klein, nu te mager.. wat zal het de volgende keer zijn.. Maar plezant is het natuurlijk niet.

    Ze zeuren veel. Als ik moet vertellen wat ze allemaal tegen mijn moeder zeiden over mij ben ik morgen nog niet klaar. Ik denk dat je het vooral zelf verder even moet inschatten.


    [ heaven knows ]

    xSKITT schreef:
    (...)

    Ja, meneertje beweegt ook veel meer als vroeger. Hij kan kruipen, staat al op zijn benen. Maar ik kreeg echt het gevoel dat ik hem te weinig eten geef. :(

    A mother knows best. Fr. The others are just advice, you follow it or you don't. Twijfel niet, you will be amazing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben het leven en de wereld even zo beu, arghggh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Will this be the year of T1 World Champions again?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    my cat died today and i have never before understood funeral rites so well
    (i am sad but i barely feel it anymore because that's how emotions work for me apparently)

    added a spoiler lmao realized pet deaths can be sensitive

    [ bericht aangepast op 12 nov 2023 - 14:18 ]


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    my cat died today and i have never before understood funeral rites so well
    (i am sad but i barely feel it anymore because that's how emotions work for me apparently)

    added a spoiler lmao realized pet deaths can be sensitive

    Heel veel sterkte! :c


    Caution first, always.

    Dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes xxx


    Your Butt is Mine!

    Triest dat de geschiedenis zich lijkt te herhalen… 😢

    Pffff zo tegenop zien tegen de operatie :(
    Nog 1,5 dag en dan weten we of het gelukt is en het eindelijk vooruit gaat na al die jaren maar dan. Wil zo hardhouten maar niet in haar buurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan