• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo dankbaar dat de familie verplichtingen dit jaar gecanceld zijn op 2 uur opa en oma na. Ik weet dat mensen er zullen zijn die wensen dat zij dit nog kunnen maar het zuigtabletten zoveel energie

    Deze kerst was waardevol. Vanuit de bank met speciaalbier en gebrachte dinners 30 seconds variant spelen, geen geruzie, geen stress en nep gedoe. En morgen gewoon opgeladen weg op 4 dagen weg ipv leeg gezogen en compleet overprikkeld.

    Zo blij dat mijn moeder het zelf mocht ervaren en nu zoveel beter begrijpt wat ik heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I’m trying to deal with myself but today I can’t.

    Voor het eerst zijn ouders ontmoet en het ging gewoon erg goed!!


    Mi amore <3

    Zit me zo stierlijk te vervelen dat ik overweeg om gewoon aan het werk te gaan lol. Mijn werk pc staat wss toch nog aan in de studio.


    Caution first, always.

    Verstandskies numero 3 begint ook flink te irriteren.
    Dan is numero 1 weg, 2 eindelijk rustig, begint 3. Klotedingen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Moet nog 1 ster op m'n decemberkalender. Dat zou de hoofdprijs betekenen.

    Ik wéét dat dat niet gaat gebeuren, maar ik ben ondertussen alvast op Funda aan het speuren.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vandaag een leesstoel gekocht met 12 weken levertijd :))

    And now my watch begins~


    Dramatic

    Spaken besteld, slag is niet uit het voorwiel te krijgen… Pfff. En ik moet wel thuis komen zondagavond (het liefst zonder al te ver te hoeven lopen…) dus ik ben maar Marktplaats af gaan speuren voor een nieuw voorwiel.

    Vanavond ophalen in Amsterdam.

    Dan heeft die klote vouwfiets wel weer genoeg gekost, maar goed, ik ga er veel plezier van hebben als 'ie eindelijk werkt. Nooit meer bus of ander naar OV. Nooit meer OV-fiets. Nooit meer fietskaartje in de trein kopen. Op termijn goede besparing. Alleen nu veel geld 🙃


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lord, hij is net een fucking baby


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het toch echt zo irritant en respectloos dat er jeugd voor het verpleeghuis waar ik werk gaat staan en vuurwerk gaat afsteken.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Oh my gods mijn cricut haat mij sorry little guy I'm still learning ;-;


    Dramatic

    Zo f*cking moeeee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    what do we do to fight our sadness? adddddd to cart!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Woah 100 ratings op Kobo. Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo facking trots op mijzelf. 20 km op de mountainbike in de bergen. Vergaan van de pijn en helemaal kapot maar de support van mijn lieve vrienden was zo fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan