• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Why are they always rely on me? I am busy too? They don’t have time to do THEIR job but I can make time to do theirs. Right.
    I have to learn to say no.

    Tijd om weer ruzie te gaan maken met de wasruimte. Hopelijk lukt het me nu om iets effectiever te zijn waardoor ik niet al te lang hoef te wachten vanaf het einde van m'n wastijd tot de droger eindelijk klaar is. De persoon die heeft bedacht om timeslots van 2 uur te maken voor een was+droog programma dat langer duurt dan 2 uur, is een idioot.


    Stenenlikker

    Pluviam schreef:
    Why are they always rely on me? I am busy too? They don’t have time to do THEIR job but I can make time to do theirs. Right.
    I have to learn to say no.

    Ik kan wel even bij je langskomen. My sister has learned to say no because of me, I can teach you. Straks is dat nog het enige dat je zegt. 😝


    [ heaven knows ]

    Echt PostNL what the fuck is er mis met je hahahaha

    In m'n PostNL app staan 12 kerstkaarten, een brief van het UWV, een brief van het CAK, twee brieven van de gemeente.

    In m'n brievenbus lag vandaag welgeteld 1 kerstkaart en een puzzelboekje die niet in de app stond. Wat the heeeck xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    WAAR IS MN SOEP HEEN??


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    WAAR IS MN SOEP HEEN??


    Niet in mijn buik in ieder geval


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Broooo, werd ik ineens toch nog gebeld met de uitkomst. Ik heb een woning! *O*


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    Broooo, werd ik ineens toch nog gebeld met de uitkomst. Ik heb een woning! *O*


    Congrats! Is dat even een mooi kerstcadeau (yeah)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Congrats! Is dat even een mooi kerstcadeau (yeah)

    Zeker weten! ;-; dank je!


    Caution first, always.

    Zou ik mijn opdrachtgever de rekening kunnen sturen voor alle duizenden euro's die het me gaat kosten nu ik een half jaar vertaging heb opgelopen doordat zij constant de bal laten vallen?

    Ik ben te zwak als dakloze mensen op het station om geld bedelen. Had nu geen geld mee, maar ben toen met hem meegelopen naar een snackbar om een tientje te pinnen.

    Het boeit me niet of hij echt dakloos is of niet, of dat hij er in plaats van nachtopvang toch sigaretten of drugs ofzo van gaat kopen, je bedelt niet voor je lol om geld en als hij het wel echt nodig heeft dan heeft hij het iig.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I feel like shit and its not nice


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vliegen zelf vind ik altijd nog wel leuk, maar echt ik haat alles wat erbij komt kijken, want ik krijg er zo veel stress van. Vooral laat vliegen is ugh, want dan zit ik de hele tijd voor vertrek in de stress 🥲.


    Stenenlikker

    Een uur geleden voelde dit nog een als een mega ingewikkelde plothole waar ik al maanden tegenaan hikte en nu sluit het allemaal toch supermooi aan en yay I'm happy with it. :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Basim schreef:
    Vliegen zelf vind ik altijd nog wel leuk, maar echt ik haat alles wat erbij komt kijken, want ik krijg er zo veel stress van. Vooral laat vliegen is ugh, want dan zit ik de hele tijd voor vertrek in de stress 🥲.


    Die stress is dus de reden dat ik komende januari met de trein en Flixbus een vriendin in Còrdoba ga bezoeken. Wel bijna 36 uur onderweg dan, maar hé, ik vermijd de vliegtuigstress!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly