• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

    Ik kreeg vandaag zoveel complimenten, respect en liefde van mijn leidinggevende over hoe wij onze " terror" woensdag hebben aangepakt, dat we er niet over klagen maar juist advies vragen om het fijner te maken voor de kinderen en hoe fijn het systeem was wat ik had bedacht voor de peuters hun aandacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn eerste versie van de proposal is ingeleverd! Beter en een stuk meer dan wat ik vanochtend had in elk geval en dit lucht op!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De allereerste merel zong vandaag in mijn tuin! Ik moet altijd vet hard huilen als ik de eerste merel van het jaar hoor. Happy tears though (blush)

    De eerste krokussen die buiten heel voorzichtig beginnen te groeien. <3


    it's not you, it's me. i have standards.

    Mij na drie weken eindelijk mentaal weer wat beter voelen 🖤


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Vandaag m'n eerste groepstherapiesessie overleefd en ik was echt een heel stuk relaxter met in de groep praten dan ik had gedacht. Lang leve antidepressiva 😂

    Schept wel iets van vertrouwen voor de rest van het proces, dus ben benieuwd 😊


    Dramatic

    Renna schreef:
    Vandaag m'n eerste groepstherapiesessie overleefd en ik was echt een heel stuk relaxter met in de groep praten dan ik had gedacht. Lang leve antidepressiva 😂

    Schept wel iets van vertrouwen voor de rest van het proces, dus ben benieuwd 😊


    Trots op je (heart2)

    OT: ik heb de knoop doorgehakt en een afspraak bij de kapper gemaakt. Binnen een kleine maand ben ik een redhead *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Trots op je (heart2)

    OT: ik heb de knoop doorgehakt en een afspraak bij de kapper gemaakt. Binnen een kleine maand ben ik een redhead *O*


    Dang spannend. Ik wil foto's


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Dang spannend. Ik wil foto's


    Ik ook!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    @Marthe en Froukje; komt in orde (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    houd er van hoe boeken mensen kan connecten 🖤


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    calIiope schreef:
    houd er van hoe boeken mensen kan connecten 🖤


    Mijn vriend moet af en toe naar de andere kant van NL voor werk en hij maakt dan altijd even tijd om langs zijn game-bff te gaan. Die houdt van precies dezelfde boeken als ik, dus we geven altijd een boek mee aan mijn vriend waarvan we denken dat de ander hem leuk zou vinden. It's like having a stranger penpal, but with books c:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2024 - 12:06 ]

    Ik zit sinds deze week weer op tinder, nieuw account. Het feit dat ik inmiddels gegroeid ben in zelfliefde en niet een compliment gelijk in twijfel trek doet mij zo enorm goed. Het was een lange weg, gaat nog een flinke weg zijn maar het begin is er en wat gun ik mijzelf een leuke lieve vent!

    En dat is stap 1, eerst van mijzelf houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vanavond hebben mijn vader en ik zó geweldig goed gekookt, het was echt een meesterwerk <3


    Dramatic

    Renna schreef:
    Vanavond hebben mijn vader en ik zó geweldig goed gekookt, het was echt een meesterwerk <3


    Wat hadden jullie gemaakt? 😊


    You could rattle the stars.