•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Drie jaar lang tegen een verslag aangehikt en het hele ding lopen uitschelden omdat het zo verschrikkelijk is om te schrijven, heb ik het eindelijk bijna af waardoor ik klaar ben om te gaan afstuderen, gaat mijn lichaam panieken over dat dat een grote verandering geeft en dat dat eng is en of we toch niet stiekem nog wat langer met het verslag bezig kunnen... Het is ook nooit goed...

    Aah, De research vragen heb ik wel, maar hoe begin ik in hemelsnaam aan deze proposal. Help. Zo veel dingen nog te beschrijven en over na te denken..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nog anderhalf uur en dan heb ik verlofffff. De tijd is alleen nog nooit zo traag gegaan (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nog anderhalf uur en dan heb ik verlofffff. De tijd is alleen nog nooit zo traag gegaan (no_chears)


    u got this!


    help

    The urge to skip sport to write my chars… but I need to be healthy and strong :’)

    Lampje van de aanhanger zelfstandig vervangen, thanks youtube 🙌


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hammock schreef:
    The urge to skip sport to write my chars… but I need to be healthy and strong :’)


    Nvm, I just ordered pizza in my PJs. Time to write (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2024 - 18:05 ]

    why am i being eaten alive by anxiety, this isn't funny anymoreeee, i want a break from feeling like i'm being hunted for sport just because i fear people won't like me ughhh


    obsessive rage

    Some amount of some people is okay, these people are starting to get annoying, especially since I need to be active and lead a whole conversation, luckily it's the last time I need to lead the conversation, but still want to go home and be alone again...

    Denk je van het hoesten af te zijn, komt het alweer terug… 🥴

    This is just giving mixed signals thefuck u on about


    help

    Ik ga nóóit meer naar die fucking kaakchirurg. Wat een hele was dit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    gytdrtdfyjguygbykbyu

    i passed my exams i should not be stressed anymore grrr


    help

    En dan heeft de kinderopvang geen plek voor je nog ongeboren kind en ze weten niet wanneer wel… Hoe wil de overheid in vredesnaam iedereen aan het werk helpen als er geen opvang is? Ik was amper 2 weken zwanger toen ze al ingeschreven stond…

    Een van mijn broers, echt hoor... als je wilt dat ik je om x tijdstip naar het station rijd, zeg dat dan eerder dan een half uur van te voren. Ik heb ook andere dingen gepland staan...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn