•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I really wanna be a part of SOTY but I know the pretty shine of hyperfixation is gonna leave me and writing will seem impossible :c

    Frey_ schreef:
    I really wanna be a part of SOTY but I know the pretty shine of hyperfixation is gonna leave me and writing will seem impossible :c


    Maybe you should try to find a beta? I know it helps me loads to just have someone to ramble about the story with, someone who is as excited as I am.
    Also big hugs, because been there (no_chears)


    You were born original, don't die as a copy.

    "hoe gaat het met je" vreselijk ik heb gisteren mijn binder te lang aan gehad dus mijn RUG doet ZEER en pijnstillers doen NIKS ik ga DOOD


    obsessive rage

    Trying to name my chars for my SOTY story has me like:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frey_ schreef:
    I really wanna be a part of SOTY but I know the pretty shine of hyperfixation is gonna leave me and writing will seem impossible :c


    I feel that, maar ik denk dat we wel met genoeg zijn om mee te hypen in het topic, no? Kan je altijd eens vragen 😊


    help

    SPECS schreef:
    (...)

    Maybe you should try to find a beta? I know it helps me loads to just have someone to ramble about the story with, someone who is as excited as I am.
    Also big hugs, because been there (no_chears)


    Coryo schreef:
    (...)

    I feel that, maar ik denk dat we wel met genoeg zijn om mee te hypen in het topic, no? Kan je altijd eens vragen 😊


    Dat zijn echt hele lieve ideeën c: En wow, ik was helemaal vergeten dat beta's ook bestonden! Maar na ruim tien jaar schrijven ken ik mijn patronen, en het lukt nooit om een verhaal af te schrijven. De fijne kant van ADHD is dat het het schrijfproces zo emotioneel intens en realistisch maakt. Het voelt alsof je verliefd bent, alleen al de gedachte eraan geeft een kick van blije hormonen. Maar na een paar weken verdwijnt een hyperfixatie en dan is het trekken aan het dood paard. It's sad :')

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat zijn echt hele lieve ideeën c: En wow, ik was helemaal vergeten dat beta's ook bestonden! Maar na ruim tien jaar schrijven ken ik mijn patronen, en het lukt nooit om een verhaal af te schrijven. De fijne kant van ADHD is dat het het schrijfproces zo emotioneel intens en realistisch maakt. Het voelt alsof je verliefd bent, alleen al de gedachte eraan geeft een kick van blije hormonen. Maar na een paar weken verdwijnt een hyperfixatie en dan is het trekken aan het dood paard. It's sad :')


    Haha, I also feel that (ADHD), maar dan kan het net wel helpen om die hype terug te krijgen door er met anderen over te praten 😊 Maar het is wel best een rollercoaster soms :')

    Niet dat ik je ergens toe ga dwingen, uiteraard (:


    help

    Blehhhh waarom beginnen we morgen alweer vol gas met de nieuwe periode (huil)
    Ik ben nog niet bijgekomen van mn tentamens ugh

    me when i need to actually plan the PLOT of my SOTY story and can't just sit in its vibes and enjoy those (BOOOOOOOOOOO)


    obsessive rage

    Why is disliking people so hard for me


    help

    Coryo schreef:
    Why is disliking people so hard for me

    It's the opposite for me 🤣


    [ heaven knows ]

    It took about all my effort to get to uni, now starting on work feels really daunting and difficult...

    Coryo schreef:
    (...)

    Haha, I also feel that (ADHD), maar dan kan het net wel helpen om die hype terug te krijgen door er met anderen over te praten 😊 Maar het is wel best een rollercoaster soms :')

    Niet dat ik je ergens toe ga dwingen, uiteraard (:


    I'll think about it (blush)

    Kapper en vanavond een concert, wiehoe.

    Ben benieuwd wat de kapper gaat doen, maar hebber sowieso zin in haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wist niet eens dat een collega in mijn complex woonde tot ze vannacht dezelfde kant op moest en nu kwam ik haar net bij naar buiten lopen weer tegen, haha. Maar werk gisteren ging in elk geval niet al te slecht. Al wens ik mijn directe collegas succes met het crowdsurfen vanavond.
    En ik heb een soort van sollicitatiegesprek over een paar uurtjes. Help.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn