•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Reeses schreef:
    Wanneer je auto melding geeft van botsing en er niet eens iemand voor je rijdt 😂


    Dit had ik eens bij rijles, toen ineens heel groot op het dashboard een melding met een auto en zo'n bots ster icoon ding en allemaal uitroeptekens erbij. Ik schrok me dood xD de instructeur zat ernaast en zei: 'Tja, nu ben je gecrasht.'

    Bleek vogelpoep op de sensor gekomen te zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo irritant als je gewoon het woord niet kunt vinden in elk van de talen die je spreekt...

    Basim schreef:
    Hoi, kunnen we nu gewoon vast Smash into Pieces naar Eurovision sturen? Tack.

    PREACH.


    Dramatic

    Achterlijke meiden altijd! En nog iemand die poep praat en me liep te bespotten! Sorry hoor schat niet iedereen is zo verwaand triest troala die perfect spelt. Kom niet met je groete stink ademende poep muiltje van je dat je zogenaamd begrijpt dat mensen falen voor hbo omdat ze spelling fouten maakt. Dat mens heeft echt geen leven zielig figuur dat wijf!

    Je moet geen grote bek naar me trekken en met je poep adem mij lopen te bespotten. Triest figuur met haar onzekere leven.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2024 - 22:37 ]

    joepie ik ga mijn vriend weer vier maanden lang maar af en toe eens een weekend ofzo zien dit maakt mij zo blij grrr AAAAAHHHHHHHH man ik heb geen zin in dit semester


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Phlegethon schreef:
    Did he just quit the game without asking me? Ik was nog loot aan het oppakken toen we geroepen werden.. ughhh

    Je weet dat ik trust issues heb, en dan ben je upset dat ik je vraag naar of je meer gezien hebt... Ik vind het gewoon niet fijn als anderen aan mijn spullen zitten, is dat zo gek?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Somethings wrong with me


    help

    het voelt echt niet alsof ik OOIT echt over hem heen ga komen awesomeeee cool cool cool.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    niet ik die voor de tweede keer mijn SOTY inzending wil veranderen en het wss nog daadwerkelijk gaat doen ook ): (cons of having a bunch of relatively worked out stories i can start writing any moment - i need to show them off specifically for SOTY and ONLY for SOTY)


    obsessive rage

    verdomme, ik wil gewoon slapen :( en zelfs de zolpidem werkt niet meer :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    love my current cover for my story. i really do. it’s got all the historical feels. but why does the thumbnail look like it’s for a youtube lyric video from 2009 that uses segoe script as the only font and is signed with a heart and the creators username that is something like xXXAnnaCoolXXx


    obsessive rage

    Tbh, ik begrijp niet waarom die Kubrick film zo goed gevallen is bij een boel mensen? Het is een schande voor het boek


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wordt dit de tweede dag op rij in bed omdat niks lukt?

    Godzijdank morgen wel wat leuke dingen op de planning staan. Als ik dat volhoud in ieder geval.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    my wrists hurts :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I love my job, but I really don't want to work tomorrow; I just don't want to leave my house..