•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    At this point all I want is to wake up rested so I don't have to struggle through the day. I feel like I'm so disconnected and watching everything from afar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Moskowitz schreef:
    At this point all I want is to wake up rested so I don't have to struggle through the day. I feel like I'm so disconnected and watching everything from afar.


    THIS.

    Hoe lang van te voren is eigenlijk normaal om te wachten voor een concert? Ik ben er straks ± 1,5 uur voordat de deuren openen, is dat raar????? Heb broodjes en een appel in m'n tas zitten, dan kan ik dat alvast eten in de rij hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hoe lang van te voren is eigenlijk normaal om te wachten voor een concert? Ik ben er straks ± 1,5 uur voordat de deuren openen, is dat raar????? Heb broodjes en een appel in m'n tas zitten, dan kan ik dat alvast eten in de rij hahaha

    Voor Bad Omens gisteren waren er blijkbaar om 9u 's ochtends al mensen in de rij. Dus helemaal niet raar!
    En ik denk dat rond de 2-3 uur van te voren zeker niet gek is, niet voor iets als Simple Plan en bij een concert met enkel staplekken in elk geval.
    Edit: Ik weet via via dat er al mensen voor de deur wachten, dus je wacht sowieso niet alleen!

    -
    Waarom belt iemand uit hilversum me random? Ik zit in de trein, kan nu niet echt opnemen..

    [ bericht aangepast op 5 feb 2024 - 16:56 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Derks schreef:
    Hoe lang van te voren is eigenlijk normaal om te wachten voor een concert? Ik ben er straks ± 1,5 uur voordat de deuren openen, is dat raar????? Heb broodjes en een appel in m'n tas zitten, dan kan ik dat alvast eten in de rij hahaha


    Hoi ik ben ooit een keer begonnen met in de rij wachten rond half 7 's ochtends en ik was niet eens de eerste daar. To be fair, dat was ook wel echt voor een band met een crazy ass fanbase (Twenty One Pilots) en het was in AFAS dus dat was daar heel normaal omdat het first come first serve was.

    Wat voor soort band en wat voor soort theater? Zijn het vaste plekken of moet je 'vechten' voor een plekje vooraan?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2024 - 16:35 ]

    why is rewriting stuff so much work )': ik ben al heel de namiddag bezig aan m'n draft van nog geen 2000 woorden voor soty te herschrijven en het is ZO VEEL WERK


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    waarom slapeloosheid


    obsessive rage

    Another day, another grade of tired. I wish I could just stay in bed for a whole week and not come out until I feel rested.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IK BEN NOG STEEDS WAKKER ):<


    obsessive rage

    Pro tip: als je naar een concert gaat, zorg er dan voor dat je de twee dagen voorafgaand aan het concert iets anders doet dan alleen maar in bed liggen.

    Jemig mijn lichaam was hier níét op voorbereid. Ik ben gesloopt man (zip)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Voor Bad Omens gisteren waren er blijkbaar om 9u 's ochtends al mensen in de rij. Dus helemaal niet raar!
    En ik denk dat rond de 2-3 uur van te voren zeker niet gek is, niet voor iets als Simple Plan en bij een concert met enkel staplekken in elk geval.
    Edit: Ik weet via via dat er al mensen voor de deur wachten, dus je wacht sowieso niet alleen!


    Ja, je hebt helemaal gelijk! En ik was inderdaad niet alleen aan het wachten, in de reguliere rij waren al iets van 20 mensen. Best vreemd though, hoorde allemaal mensen die iets later kwamen dat het bizar was dat er nog maar zó weinig mensen aan het wachten waren. De VIPS waren er al wel, maar dat is logisch want die hadden ook een meet&greet. Stond uiteindelijk derde rij en heb gewoon nog even naar het toilet gekund en merchandise gehaald dus dat was top!

    Vanaf 9 uur 's ochtends voor Bad Omens is wel echt next level though. Holy shit, hahaha.


    Frey_ schreef:
    (...)

    Hoi ik ben ooit een keer begonnen met in de rij wachten rond half 7 's ochtends en ik was niet eens de eerste daar. To be fair, dat was ook wel echt voor een band met een crazy ass fanbase (Twenty One Pilots) en het was in AFAS dus dat was daar heel normaal omdat het first come first serve was.

    Wat voor soort band en wat voor soort theater? Zijn het vaste plekken of moet je 'vechten' voor een plekje vooraan?


    Wat vroeg :| maar ja, ik herken dat inderdaad van toen Louis Tomlinson in AFAS stond, dat was ook gekkenhuis met campers enzovoorts. Maar bij dat soort concerten heb ik ook totaal geen behoefte om vooraan te staan omdat je dan toch alleen maar in elkaar gedrukt wordt. Waar mogelijk neem ik gewoon vaste zitplaatsen.

    Ik ging naar Simple Plan in 013 en het was eigenlijk bizar hoe weinig mensen er stonden, maar het was vet gezellig in de rij en stond uiteindelijk nog redelijk vooraan ook, zonder verdrukt te worden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frey_ schreef:
    (...)

    Hoi ik ben ooit een keer begonnen met in de rij wachten rond half 7 's ochtends en ik was niet eens de eerste daar. To be fair, dat was ook wel echt voor een band met een crazy ass fanbase (Twenty One Pilots) en het was in AFAS dus dat was daar heel normaal omdat het first come first serve was.

    Wat voor soort band en wat voor soort theater? Zijn het vaste plekken of moet je 'vechten' voor een plekje vooraan?

    Omg ik heb echt een trauma aan dat concert want ik had de nacht ervoor echt VEEL te veel gedronken dus ik kon voor 13:00 mijn bed niet eens uitkomen zonder letterlijk dood te gaan :W Hebben wij elkaar daar nog gezien toen? Ik kan het me niet herinneren D;


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Omg ik heb echt een trauma aan dat concert want ik had de nacht ervoor echt VEEL te veel gedronken dus ik kon voor 13:00 mijn bed niet eens uitkomen zonder letterlijk dood te gaan :W Hebben wij elkaar daar nog gezien toen? Ik kan het me niet herinneren D;


    Oh neeeee hahahaha wat erg! Ik denk wel dat jij je beter voelde dan een aantal mensen die ik vooraan ontmoette, die sliepen al drie dagen in tentje voor AFAS omdat ze ook bij Panic! en FOB vooraan wilden staan, en die kwamen allemaal die week. In min-zoveel novemberweer. Er was er een die constant onderkoelt raakte maar weigerde weg te gaan rip. Die rij was echt wild man.

    Ik weet het niet eens meer tbh, het was zo'n chaos toen. Misschien even gauw tussendoor? Ik wil je geen existentiele crisis geven, maar dat concert was alweer zeven of acht jaar geleden. (fish)

    i am sad and in pain. im not happy :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil echt slapen, maar helaas ben ik nog een paar uur op de campus ugh