•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Oh neeeee hahahaha wat erg! Ik denk wel dat jij je beter voelde dan een aantal mensen die ik vooraan ontmoette, die sliepen al drie dagen in tentje voor AFAS omdat ze ook bij Panic! en FOB vooraan wilden staan, en die kwamen allemaal die week. In min-zoveel novemberweer. Er was er een die constant onderkoelt raakte maar weigerde weg te gaan rip. Die rij was echt wild man.

    Ik weet het niet eens meer tbh, het was zo'n chaos toen. Misschien even gauw tussendoor? Ik wil je geen existentiele crisis geven, maar dat concert was alweer zeven of acht jaar geleden. (fish)

    Ja het was echt de slechtste nacht om uit gaan. :W Wauwww, dat is dedication haha. Voor mij zou dat alle lol uit zo'n concert halen tbh. Bovenop die omstandigheden dan zo lang moeten wachten en stressen dat je na al die moeite straks niet vooraan staat of zo lol.

    WAS DAT ZO LANG GELEDEN!? JEZUS CHRISTUS.


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Ja het was echt de slechtste nacht om uit gaan. :W Wauwww, dat is dedication haha. Voor mij zou dat alle lol uit zo'n concert halen tbh. Bovenop die omstandigheden dan zo lang moeten wachten en stressen dat je na al die moeite straks niet vooraan staat of zo lol.

    WAS DAT ZO LANG GELEDEN!? JEZUS CHRISTUS.


    Weet je wat het ergste was? Aan het einde van de middag besloten ze de rij te verplaatsen en raakte iedereen zijn plekje kwijt. Ineens stonden er mensen voor ons die om 15:00 's middags aan waren komen sjokken rip. Vooral heel zielig voor de aforementioned mensen.

    HET WAS IS IN 2016 OMFG HAHAHA (krul)

    Weet je nog dat we Bry en Chef'Special in het voorprogramma hadden? Beste voorprogramma ooit omg. Ik heb nog een dvd die Jelmer toen heeft gemaakt van al onze beelden, dat was echt vet leuk om terug te zien.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Weet je wat het ergste was? Aan het einde van de middag besloten ze de rij te verplaatsen en raakte iedereen zijn plekje kwijt. Ineens stonden er mensen voor ons die om 15:00 's middags aan waren komen sjokken rip. Vooral heel zielig voor de aforementioned mensen.

    HET WAS IS IN 2016 OMFG HAHAHA (krul)

    Weet je nog dat we Bry en Chef'Special in het voorprogramma hadden? Beste voorprogramma ooit omg. Ik heb nog een dvd die Jelmer toen heeft gemaakt van al onze beelden, dat was echt vet leuk om terug te zien.

    Holy shit, dat bedoel ik dan hahahahah :W

    Ik kan echt niet geloven hoe snel de tijd ineens gegaan is. Zelfs pre-coroon. Mad. EN HOE LANG WIJ ELKAAR INMIDDELS KENNEN. Vanaf 2013??

    Oeh ik vond Jeremy Loops het leukste voorprogramma ooit haha, ook bij TOP. 2x gezien als voorprogramma en toen nog een keer in Tilburg in hun eigen show. Soooo good.


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Holy shit, dat bedoel ik dan hahahahah :W

    Ik kan echt niet geloven hoe snel de tijd ineens gegaan is. Zelfs pre-coroon. Mad. EN HOE LANG WIJ ELKAAR INMIDDELS KENNEN. Vanaf 2013??

    Oeh ik vond Jeremy Loops het leukste voorprogramma ooit haha, ook bij TOP. 2x gezien als voorprogramma en toen nog een keer in Tilburg in hun eigen show. Soooo good.


    OOOOo Jeremy Loops! Ik heb soms nog steeds zijn muziek in mijn hoofd. Hij was gewedlig. I hope he's doing well c:

    Vanaf 2013! We got old bro :Y)

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, je hebt helemaal gelijk! En ik was inderdaad niet alleen aan het wachten, in de reguliere rij waren al iets van 20 mensen. Best vreemd though, hoorde allemaal mensen die iets later kwamen dat het bizar was dat er nog maar zó weinig mensen aan het wachten waren. De VIPS waren er al wel, maar dat is logisch want die hadden ook een meet&greet. Stond uiteindelijk derde rij en heb gewoon nog even naar het toilet gekund en merchandise gehaald dus dat was top!

    Vanaf 9 uur 's ochtends voor Bad Omens is wel echt next level though. Holy shit, hahaha..

    Vanaf 9 klinkt voor mij ook best intens ja. Ben blij dat dat bij Rammsteiin niet nodig is voor goede feuerzone plekken. xD
    Had zelf ook ergens meer verwacht, maar misschien speelde voor sommigen het weer mee. Wel beter voor jou, want nu heb je ze van dichtbij gezien en nog merch etc kunnen halen! Hopelijk was het erg leuk!

    --
    Geen zin in rockkoor.. maar laten we kijken hoe het is. En Let Me Entertain You is nog steeds geen rock imo..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lesson of today: just give in to the urge of having a tantrum, cos it lets out all that sucky emotion


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Vanaf 9 klinkt voor mij ook best intens ja. Ben blij dat dat bij Rammsteiin niet nodig is voor goede feuerzone plekken. xD
    Had zelf ook ergens meer verwacht, maar misschien speelde voor sommigen het weer mee. Wel beter voor jou, want nu heb je ze van dichtbij gezien en nog merch etc kunnen halen! Hopelijk was het erg leuk!


    Hoe is dat bij Rammstein dan geregeld?Ben ik benieuwd naar, hahaha. Acht de kans klein dat ik daar zelf ervaring in op ga doen ;)

    Ja, en het was natuurlijk een maandagavond. Dat speelt vermoedelijk ook mee. Geen vakantie of zoiets. In het weekend of bij een vakantiedag heb je ook sneller de kans dat mensen een dagje uit ervan maken en al in de buurt zijn. Maandagen zijn meestal wel werkdagen/studiedagen enzovoorts.

    Het was in ieder geval droog buiten. En het scheelt waarschijnlijk ook dat het hoofdprogramma (Simple Plan) om 21:00 uur begon terwijl de deuren om 18:00 uur open gingen. Wellicht dat mensen Air-Yel, Mayday Parade en State Champs toch minder interessant vonden om daarvoor vroeg in Tilburg te zijn



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tomaten saus op m’n witte broek en ik moet nog helemaal naar huis (huil)
    Maar gelukkig rijden de treinen weer!

    nasty bb-attitude allergic for a simple q

    what about it? you need that soap for your mouth, boy?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 22:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vulgrim schreef:
    nasty bb-attitude allergic for a simple q

    what about it? you need that soap for your mouth, boy?


    🙍‍♀️


    help

    Coryo schreef:
    (...)
    🙍‍♀️

    ?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 23:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weer op oorlogspad tegen Klaas Vaak...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Derks schreef:
    (...)

    Hoe is dat bij Rammstein dan geregeld?Ben ik benieuwd naar, hahaha. Acht de kans klein dat ik daar zelf ervaring in op ga doen ;)

    Ja, en het was natuurlijk een maandagavond. Dat speelt vermoedelijk ook mee. Geen vakantie of zoiets. In het weekend of bij een vakantiedag heb je ook sneller de kans dat mensen een dagje uit ervan maken en al in de buurt zijn. Maandagen zijn meestal wel werkdagen/studiedagen enzovoorts.

    Het was in ieder geval droog buiten. En het scheelt waarschijnlijk ook dat het hoofdprogramma (Simple Plan) om 21:00 uur begon terwijl de deuren om 18:00 uur open gingen. Wellicht dat mensen Air-Yel, Mayday Parade en State Champs toch minder interessant vonden om daarvoor vroeg in Tilburg te zijn



    Je hebt speciale tickets voor de 'feuerzone' die het dichts bij het podium is. Was de laatste keren altijd in een stadium en dan is zo'n 1/5 van het veld de feuerzone. Elke keer dat ik er rond 5 of zelfs nog wat later was, kon ik nog gewoon ergens op de 4e rij staan. Erg fijn!

    Ahja. Maandag zal ook meegespeeld hebben en dat mensen dan niet voor de voorprogramma's wilden komen. Gelukkig was er geen regen in elk geval. Al stond er best wel een windje in Tilburg maandag, dus kan me voorstellen dat het nog steeds fris was.
    --

    Hopelijk kan ik mijn thesis doen over of 'the big five' een effect heeft op de uitkomsten van het onderzoek, want dat klinkt oprecht interessant. De psychologie kant zit duidelijk nog in me.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik denk dat het weer tijd wordt dat ik mijn eigen leven weer wat leuker ga maken


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Dead, I don't like this work.


    Stenenlikker