•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Net LAD: Infinite Wealth opgehaald en nu moet ik nog de hele dag werken!?!?!?

    shii


    Caution first, always.

    Waarom omg waarom

    Waarom hebben ze tegenwoordig zo weinig roze babykleding. Alleen maar wit, bruin, beige... Ik wil gewoon roze!!!!

    Altijd fijn als je ouders langs komen, maar niet laten weten hoe laat of wat dan ook, like het is 2.5 uur rijden dus het maakt nog wel uit of ze al vertrokken zijn. Blijkbaar waren ze al een uur onderweg....

    the moment i get my hands on decent scissors, I'm cutting my hair :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn Cricut doet moeilijk maar áls ik dit voor elkaar krijg wordt dit wel heel gaaf denk ik, dus we strijden dapper door


    Dramatic

    Iemand die een uitknop heeft voor mijn hersenen. Ik heb zo geen zin in oude negatieve dingen maar mijn hoofd overdenkt als een malle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    waarom is mijn gehemelte nou weer verbrand dit voelt zo stommmm het is constant alsof er iets in mijn mond zit (and there is. it's mijn gehemelte)


    obsessive rage

    Ik hou van mijn zoontje, echt met heel mijn hart, maar als ik behang had, dan had ik hem er vandaag echt 3 keer achter geplakt (A) xD (H)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2024 - 18:58 ]


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    ik heb teveel gegeten :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    i wanna write i wanna write i wanna write i wanna write i wanna write


    [ heaven knows ]

    I did all the things I needed to do. I have dressed myself in the comfiest fluffy sweater. Time to write ^^

    Satoru schreef:
    I did all the things I needed to do. I have dressed myself in the comfiest fluffy sweater. Time to write ^^


    oH FUCK YES


    obsessive rage

    Ik had gewoon vrijdag moeten afzeggen.. het was vrijdagochtend oprecht minder erg (wat ik al wel gezegd had aan hem), maar in de avond en zaterdag wel erger. Dus ik had hem niet moeten uitnodigen, Al vind hij last minute cancellations ook shit. Dust ik had het nooit goed kunnen doen..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    help