• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?

    Dinsdag ga ik de d&d campaign die ik DM afronden met de laatste sessie na bijna 2 jaar en zaterdag heb ik een house warming van een vriendin van me dus dat wordt wel gezellig ^^

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?


    De uitslag van m'n bloedtest en om weer ijzertabletten in te mogen nemen :3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Satoru schreef:
    (...)
    Dinsdag ga ik de d&d campaign die ik DM afronden met de laatste sessie na bijna 2 jaar en zaterdag heb ik een house warming van een vriendin van me dus dat wordt wel gezellig ^^


    OoOoooh End of an era! Sad (no_chears) But also wooh! *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    OoOoooh End of an era! Sad (no_chears) But also wooh! *O*

    Ik vind het ook wel prima om even niet twee-wekelijks te hoeven DM'en. De groep is echt fantastisch en de characters matchen super goed met elkaar, maar het verhaal is af so it's okay. We can play something else together now (en ik begon langzaam een beetje overwelmed te raken met de hoeveelheid campaigns die ik DMde so removing some of them is great!)

    Satoru schreef:
    (...)
    Ik vind het ook wel prima om even niet twee-wekelijks te hoeven DM'en. De groep is echt fantastisch en de characters matchen super goed met elkaar, maar het verhaal is af so it's okay. We can play something else together now (en ik begon langzaam een beetje overwelmed te raken met de hoeveelheid campaigns die ik DMde so removing some of them is great!)


    Fair! Blij dat jij blij bent dan (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?

    Zondag niet hoeven werken en de drukte hier daardoor kunnen vermijden! (Want sorry, maar ik ga niet 1,5 uur eerder dan normaal komen werken als ik niet in de buurt ben en ik daarna in een optocht terecht kom waar ik niets mee heb. Ik blijf wel rustig in de randstad bij mijn eigen katten. xD )
    En ik kan hopelijk weer live naar musicalles donderdag, yay!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    5 februari 2024
    Wat zou jij anders doen als je de kans kreeg?


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn leven


    help

    SPECS schreef:
    5 februari 2024
    Wat zou jij anders doen als je de kans kreeg?


    Mijn laatste maanden met mijn vader.

    SPECS schreef:
    5 februari 2024
    Wat zou jij anders doen als je de kans kreeg?

    In elk geval mijn studie(s) (omdat ik nu weet wat ik echt wil doen) en de vriendschap met mijn zogezegd beste vriend.
    Want het heeft te veel invloed op mijn mood. Ik ben ook niet de makkelijkste, maar hij ook niet en daar valt amper over te praten. (Zoals toen hij op mijn laptop iets afsloot zonder te vragen en daarna upset werd omdat ik hem een uur na dit gebeurt was vroeg wat hij had gezien. Als dat al oude koeien uit de sloot halen is..)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Coryo schreef:
    Mijn leven


    Sorry ik vond het echt zo een geweldig antwoord 😅.

    Zelf weet ik het niet zo goed... Kheb het gevoel dat al mijn acties wat geleid hebben tot nu en ik kan niet exact pinpointen welke keuzes ik anders zou doen, omdat ze wel allemaal een gegronde reden hadden op dat moment....

    Dus honestly een schone lei klinkt niet slecht 🤣


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    SPECS schreef:
    (...)

    Omg Bes, Ik wil mee in je koffer haha! :Y)


    I won't tell if you won't (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    amberkishatu schreef:
    (...)

    Sorry ik vond het echt zo een geweldig antwoord 😅.

    Zelf weet ik het niet zo goed... Kheb het gevoel dat al mijn acties wat geleid hebben tot nu en ik kan niet exact pinpointen welke keuzes ik anders zou doen, omdat ze wel allemaal een gegronde reden hadden op dat moment....

    Dus honestly een schone lei klinkt niet slecht 🤣


    Sorry im extra sassy lately, can't help it


    help

    6 februari 2024
    Wat is jouw favoriete snack?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    6 februari 2024
    Wat is jouw favoriete snack?


    Ik vind sommige artiesten/acteurs wel lekker om naar te kijken, ja.

    Of bedoel je dat niet als snack :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly