• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    31 januari 2024
    Wat is echt belangrijk voor je?


    ngl, mijn boeken. Mijn mental health gaat serieus beter als ik in de ruimte ben waar ik al mijn boeken heb, en als ik shitty in m'n vel zit krijg ik toch nog een beetje serotonin van het kijken naar, en creepily stroking the backs of them with my hands. Hyperfixation who?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ngl, mijn boeken. Mijn mental health gaat serieus beter als ik in de ruimte ben waar ik al mijn boeken heb, en als ik shitty in m'n vel zit krijg ik toch nog een beetje serotonin van het kijken naar, en creepily stroking the backs of them with my hands. Hyperfixation who?


    Aaaah heerlijk toch! Ik ben ook het meest happy op mijn slaapkamer met mijn gaming pc set up en mijn boekenkast. Slofjes, dekentje, lekker kaneel geurkaarsje (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Awh, wel herkenbaar hoor. Heel vervelend dat dat niet altijd kan terwijl je het wel nét verwacht bij iemand (flower)


    Yeah, hoop dat het nu toch de laatste keer was :')

    wish i could find more people like that, i hate having to keep my guard up


    help

    1 februari 2024
    Wat is je allereerste herinnering ooit?


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat ik met rode blokjes speelde in de kleuterklas


    help

    dat ik in het appartement waar ik al niet meer woon sinds mijn derde probeer op de bank te komen waar onze kat (die nu allang dood is) op ligt maar het is te hoog voor me. en er is een hond. ik snap niet waarom ik samen woon met een hond


    obsessive rage

    Misschien best cru, maar mijn eerste herinnering die ik nog bewust weet is dat ik bijna verdronken ben in het Land Van Ooit.:')

    Geen trauma ofzo, maar ik kan nog steeds beeld onder water zien.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Misschien best cru, maar mijn eerste herinnering die ik nog bewust weet is dat ik bijna verdronken ben in het Land Van Ooit.:')

    Geen trauma ofzo, maar ik kan nog steeds beeld onder water zien.


    Gelukkig dat het voor jou niet als een trauma voelt, want dat klinkt best wel heftig! :o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    1 februari 2024
    Wat is je allereerste herinnering ooit?


    Dit klinkt best droef, waarschijnlijk, maar voor mij is het dat ik 's avonds aan de lavabo op een stoel stond (om mijn tanden te poetsen) en mijn vader stond bij me, en ik vroeg me af waarom mama en papa nog zo weinig samen thuis waren (ze stonden op het punt te scheiden).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Dit klinkt best droef, waarschijnlijk, maar voor mij is het dat ik 's avonds aan de lavabo op een stoel stond (om mijn tanden te poetsen) en mijn vader stond bij me, en ik vroeg me af waarom mama en papa nog zo weinig samen thuis waren (ze stonden op het punt te scheiden).


    (no_chears) Big hugs, dat is inderdaad best droef


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Gelukkig dat het voor jou niet als een trauma voelt, want dat klinkt best wel heftig! :o


    Ja, ik denk dat het voor mijn pa wel veel heftiger is om aan terug te denken. Hij was bij me en is toen meteen achter me aan gegaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    1 februari 2024
    Wat is je allereerste herinnering ooit?

    Saai antwoord, maar ik heb geen ‘eerste herinnering’ die er met kop en schouders bovenuit steekt. Ik heb überhaupt weinig eigen herinneringen aan mijn jonge jeugd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dat we op de verjaardag van m'n broer na het spelen in de speeltuin thuis kwamen en mn moeder weg was. Ze was opgenomen in het ziekenhuis.

    Ik voelde toen al aan dat het helemaal niet gewoon goed ging met haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    3 februari 2024
    Hoe blij ben je vandaag? En waarom?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben vandaag niet per se blij, gewoon content. Afgelopen dagen waren best wel druk en vermoeiend, dus blij dat ik weekend heb, maar dan ben ik toch gauw "niks" aan het doen.


    SIC | PARVIS | MAGNA