• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    26 januari 2024
    Stel dat je volgend jaar tijd zou maken om iets nieuws te leren, wat zou het dan zijn?


    Naaien, ik zou het enorm tof vinden als ik ooit kinderen mag krijgen om dan zelf kleding en handige dingetjes in elkaar te kunnen zetten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Satoru schreef:
    (...)
    Leatherworking, maar stiekem heb ik al teveel hobbies/dingen waar ik meer tijd in zou moeten stoppen ^^"


    Oo, die wil ik ook wel nog leren, maar dan eerder als cosplayskill hahaha


    help

    SPECS schreef:
    26 januari 2024
    Stel dat je volgend jaar tijd zou maken om iets nieuws te leren, wat zou het dan zijn?


    Hmm, tijd vrijmaken is altijd wel een beetje lastig, maar stel dat ik magically ineens tijd krijg om speciaal iets nieuws te leren zou ik denk ik willen werken aan Spaans leren en misschien ook gebarentaal!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hmm, tijd vrijmaken is altijd wel een beetje lastig, maar stel dat ik magically ineens tijd krijg om speciaal iets nieuws te leren zou ik denk ik willen werken aan Spaans leren en misschien ook gebarentaal!
    aanrader re: gebarentaal: de nederlandse gebarenchallenge. die heb ik een paar jaar geleden gevolgd, iedere week een gebaar of tien, en dan vang je aardig wat op :)


    because i knew you, i have been changed for good

    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    You were born original, don't die as a copy.

    Meditatie!


    help

    Mijn joggingbroek, heb dat ding al zo lang en draag 'm zo vaak dat de naad ook gewoon aan het uitscheuren is aan de achterkant, oeps :X
    Ach ja, ik heb hem dan ook alleen maar aan als ik thuis ben haha


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    SPECS schreef:
    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    Elke dag minimaal 15 minuten bewust gebruiken voor een hobby.

    SPECS schreef:
    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    Een halfuur voor het slapengaan in bed lezen, geen telefoon meer daarna. Het helpt mij met slapen en zorgt ook dat ik nog blijf lezen op momenten dat ik wat drukker ben.


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    Elke maand een fotoboekje maken, en ansichtkaarten sturen naar vrienden vanaf vakantieadresjes :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    Mijn vriend en ik schrijven (sinds het nieuwe jaar) iedere zondag een paar dingen op waar we dankbaar voor waren in de voorgaande week. Die stoppen we dan in een glazen pot en gaan we eind december nog eens lezen (: vind het tot nu toe een van mijn tofste voornemens!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Mijn vriend en ik schrijven (sinds het nieuwe jaar) iedere zondag een paar dingen op waar we dankbaar voor waren in de voorgaande week. Die stoppen we dan in een glazen pot en gaan we eind december nog eens lezen (: vind het tot nu toe een van mijn tofste voornemens!


    Nahw, that's so wholesome, hope u keep it up!


    help

    SPECS schreef:
    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    brieven schrijven aan kristie (@ChiIdhood) omdat het leuk is (en omdat het me een excuus geeft random cadeaus voor haar te kopen die "bij de brief horen"). ik doe het eigenlijk niet consistent genoeg om te zeggen dat het een vastgestelde traditie is, maar ik heb het vaak genoeg gedaan om te zeggen dat het een gewoonte is atp denk ik haha


    obsessive rage

    SPECS schreef:
    27 januari 2024
    Wat is een traditie/gewoonte welke je graag in stand wilt houden?


    Op vakantie iets mee nemen dat centraal staat voor dat jaar qua ontwikkeling.

    En ik heb een fijne traditie met een vriendin dat we eens in de zoveel tijd een gilwellthee doen. We hebben beide de training gedaan en kunnen enorm open over ontwikkelen etc hebben en elkaar advies geven en dit zijn altijd hele fijne gesprekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frodo schreef:
    (...)

    Mijn vriend en ik schrijven (sinds het nieuwe jaar) iedere zondag een paar dingen op waar we dankbaar voor waren in de voorgaande week. Die stoppen we dan in een glazen pot en gaan we eind december nog eens lezen (: vind het tot nu toe een van mijn tofste voornemens!


    Hee, Renna en ik doen ook zoiets dit jaar!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.