• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    3 februari 2024
    Hoe blij ben je vandaag? En waarom?


    Ongeveer een 8 uit 10. Niet over de top, maar toch wel in een flink goede bui. En waarom, ik kon de hele dag lekker aan mijn SOTY inzending werken zonder gestoord te worden en begon mijn dag met allerlei ideeën daarvoor. Verder had ik lekker eten dat ik alleen maar hoefde op te warmen dus dat was heerlijk makkelijk. Net iets te blije muziek op hebben voor een groot deel van de dag helpt ook.

    SPECS schreef:
    3 februari 2024
    Hoe blij ben je vandaag? En waarom?


    Heel blij! Vanochtend edelstenen gekocht in m'n favo winkel. Bijna drie uur rond gehangen met n vriendin. Daarna nog spontaan geluncht. En enorm aan het aftellen naar carnaval dus lekker muziekje aan en relaxen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    3 februari 2024
    Hoe blij ben je vandaag? En waarom?


    4/10? :')

    I could write a wholeass book but I won't


    help

    SPECS schreef:
    3 februari 2024
    Hoe blij ben je vandaag? En waarom?


    Ik ben best wel happy vandaag ^^ Ik ben vandaag Stockholm in geweest met m'n vriend en daar hebben we het koninklijk paleis bezocht, twee semla's gegeten, m'n fav boekwinkel bezocht en lekker uit eten geweest. En dan nu Melodifestivalen kijken :Y)


    Stenenlikker

    SPECS schreef:
    3 februari 2024
    Hoe blij ben je vandaag? En waarom?


    Ik heb echt een enorme kutdag, maar ik heb boodschappen besteld bij Flink dus op zich… had slechter gekund


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2024 - 19:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Het weekend.

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?

    Carnaval!
    Lekker voorspelbaar maar ik kijk er zo mega naar uit.
    Kleding ligt en hangt allemaal klaar, schminck planning gemaakt, huis compleet versierd en vandaag ook onze vlag uitgehangen.
    Eerst vier dagen op het werk met kindjes feesten en ik hele dag in mijn onesie lopen, love it.
    Dan zes dagen heerlijk dansen, feesten en mooie herinneringen met vrienden maken. Even de ellende vergeten en genieten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?


    Ik vertrek vrijdag op skivakantie met vrienden *O* we komen donderdag terug en dan vertrek ik meteen op familieweekend. Kijk er zoooo naar uit!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vertrek vrijdag op skivakantie met vrienden *O* we komen donderdag terug en dan vertrek ik meteen op familieweekend. Kijk er zoooo naar uit!


    Omg Bes, Ik wil mee in je koffer haha! :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Carnaval!
    Lekker voorspelbaar maar ik kijk er zo mega naar uit.
    Kleding ligt en hangt allemaal klaar, schminck planning gemaakt, huis compleet versierd en vandaag ook onze vlag uitgehangen.
    Eerst vier dagen op het werk met kindjes feesten en ik hele dag in mijn onesie lopen, love it.
    Dan zes dagen heerlijk dansen, feesten en mooie herinneringen met vrienden maken. Even de ellende vergeten en genieten


    Elk jaar wordt ik zo blij als ik jou enthousiasme zie! Heb er zelf helemaal niks mee, but enjoy! (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Elk jaar wordt ik zo blij als ik jou enthousiasme zie! Heb er zelf helemaal niks mee, but enjoy! (krul)

    ahw thanks, dit jaar ingehouden om geen topic aan te maken ;) maar ben dit jaar al drie keer in de lokale carnavalswinkel geweest.... ze hebben daar sindspaar jaar ook tweeedehands en love it. En dat enjoy gaat zeker goed komen !


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?


    I'd just like to be less stressy so I'm hoping that'll happen when I get my grades 🥲


    help

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?


    Morgen eindelijk weer eens een bezoekje aan de kapper, heb nog geen idee wat het gaat worden want dat mag de kapper bepalen, maar heb er wel heel veel zin in :Y) want ben de huidige lengte meer dan zat. En vind het verrassingseffect wel leuk :Y) en daarna door naar Tilburg voor Simple Plan!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    4 februari 2024
    Waar kijk jij naar uit aankomende week?
    hopelijk vrijdag vampire: the masquerade spelen met mijn favoriete mensen (anders wordt het wat anders, maar hopelijk gewoon vampire), en dan het weekend vastelaovend vieren <3
    oh, en ik hoop stiekem op een verzendbevestiging van mijn dobbelstenen, want die zijn als het goed is bijna af! dus die zou best één dezer dagen kunnen komen (cat)


    because i knew you, i have been changed for good