• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    Zou hem bijna vergeten zijn. Nog net op tijd (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    28 Januari 2024
    Door wie ben jij kortgeleden verrast?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    28 Januari 2024
    Door wie ben jij kortgeleden verrast?


    Zaterdag nog door een van m'n beste vriendinnen. Ik ben zelf iemand die het leuk vind om kaartjes en briefjes te geven aan mensen. Ik was enorm trots op haar en zaterdag kreeg ik ineens een heel lief briefje terug terwijl zij helemaal niet zo'n uiter en schrijver is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    28 Januari 2024
    Door wie ben jij kortgeleden verrast?


    Bol.com XD Kreeg zaterdag m'n House of Flame and Shadow boek al binnen, maar die hoort pas morgen uit te komen. Dus nu heb ik het boek al uit voordat 'ie officieel gereleased is :Y)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    29 januari 2024
    Wat zijn jouw no-go's als het op relaties aankomt?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    29 januari 2024
    Wat zijn jouw no-go's als het op relaties aankomt?

    Mensen die geen grenzen accepteren (en dan vervolgens je gaan guilttrippen).


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    29 januari 2024
    Wat zijn jouw no-go's als het op relaties aankomt?


    Hele jaloerse mensen die er niet tegen kunnen als je met vrienden afspreekt of mensen die denken dat je je complete leven voor hen stopt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    30 januari 2024
    Als jij opnieuw geboren zou worden, beschrijf eens wie jij dan zou willen zijn in je volgend leven?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    30 januari 2024
    Als jij opnieuw geboren zou worden, beschrijf eens wie jij dan zou willen zijn in je volgend leven?


    Ik zou graag opnieuw geboren willen worden als een stilgeboren kindje, zodat ik geen enkele seconde op deze verrotte aarde hoef te spenderen.

    Ik heb echt m'n roze bril op vandaag zeg.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2024 - 19:09 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    31 januari 2024
    Wat is echt belangrijk voor je?


    You were born original, don't die as a copy.

    Dingen die voor mij belangrijk zijn, zijn onder andere;
    -Vertrouwen
    -Loyaliteit (kunnen bouwen op mijn vrienden)
    -Onafhankelijkheid (voor mezelf kunnen zorgen, een eigen huisje kunnen betalen, etc)
    -Veiligheid
    -Vrolijkheid/geluk


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat ik de laatste tijd heb gemerkt is dat ik het vooral heel belangrijk vind om diepe, evenwaardige relaties te hebben waarin ik écht mezelf kan zijn (met al mijn waarden en principes, wat er heel wat zijn). Vooral omdat ik de laatste jaren een paar keer enorm teleurgesteld ben geweest door personen waarbij ik dacht dat dat kon. :')

    and i always get sad when i say/type that out loud DAMMIT

    [ bericht aangepast op 31 jan 2024 - 20:20 ]


    help

    Coryo schreef:
    Wat ik de laatste tijd heb gemerkt is dat ik het vooral heel belangrijk vind om diepe, evenwaardige relaties te hebben waarin ik écht mezelf kan zijn (met al mijn waarden en principes, wat er heel wat zijn). Vooral omdat ik de laatste jaren een paar keer enorm teleurgesteld ben geweest door personen waarbij ik dacht dat dat kon. :')

    and i always get sad when i say/type that out loud DAMMIT


    Awh, wel herkenbaar hoor. Heel vervelend dat dat niet altijd kan terwijl je het wel nét verwacht bij iemand (flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    31 januari 2024
    Wat is echt belangrijk voor je?


    Kapitein Scheefslurf.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    31 januari 2024
    Wat is echt belangrijk voor je?


    Structuur
    Mijn zoon
    Schrijven
    Tiktok


    Your Butt is Mine!