• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    We hebben dadelijk gewoon binnen hooguit 4 dagen dit topic vol geschreven. Hoe lang is het geleden dat een topic zo snel vol was? (pirate)


    Dit doen we goed, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ SPECS, I'm really glad you like my cover, but I'm a he, not a she, haha


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    @ SPECS, I'm really glad you like my cover, but I'm a he, not a she, haha


    Fuck sorry. Slaap tekort. Wist ik natuurlijk al, maar even niet scherp.
    Excuses :(


    You were born original, don't die as a copy.

    RSK schreef:
    (...)

    Imma need a hotel if I don't wanna be on the train for 4,5 hours (huil)


    We kunnen ook zeker meer dan één meeting organiseren. Ik denk alleen wel dat de eerst even zo centraal mogelijk moet zijn. Als het echt in België gaat zijn dan kunnen heel veel mensen uit Noord Nederland het echt niet halen namelijk :W
    Maar ik vind het zeker geen probleem om een keer richting Hasselt te komen oid?


    You were born original, don't die as a copy.

    Vraagje eigenlijk, hoe afhankelijk is iedereen van het OV? Gewoon even dat ik t weet.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    We kunnen ook zeker meer dan één meeting organiseren. Ik denk alleen wel dat de eerst even zo centraal mogelijk moet zijn. Als het echt in België gaat zijn dan kunnen heel veel mensen uit Noord Nederland het echt niet halen namelijk :W
    Maar ik vind het zeker geen probleem om een keer richting Hasselt te komen oid?


    Ik denk tbf niet dat Hasselt veel gemakkelijker bereikbaar is voor Marthe ahaha, iirc is ze van West-Vlaanderen (might misremember tho) (voor mij ook niet echt fwiw, tenzij één van onze Vlamingen van die côté is lijkt het me niet echt optimaal)? Lukt Antwerpen voor jullie? Dat ligt vrij centraal in Vlaanderen & is relatief bereikbaar vanuit NL? At least, de Antwerpenmeetings hadden altijd een hoop Nederlanders als ik het me goed herinner.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 20:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik denk tbf niet dat Hasselt veel gemakkelijker bereikbaar is voor Marthe ahaha, iirc is ze van West-Vlaanderen (might misremember tho) (voor mij ook niet echt fwiw, tenzij één van onze Vlamingen van die côté is lijkt het me niet echt optimaal)? Lukt Antwerpen voor jullie? Dat ligt vrij centraal in Vlaanderen & is relatief bereikbaar vanuit NL? At least, de Antwerpenmeetings hadden altijd een hoop Nederlanders als ik het me goed herinner.


    Hasselt is op zich nog steeds beter dan de andere opties, want daar heb ik wel een rechtstreekse trein heen en terug (: (nog steeds 3u treinen heen en 3u terug but oh well)

    Maar volgens mij ben ik de enige west vlaming hier dus ik zie wel gewoon of het past of niet (:


    help

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik denk tbf niet dat Hasselt veel gemakkelijker bereikbaar is voor Marthe ahaha, iirc is ze van West-Vlaanderen (might misremember tho) (voor mij ook niet echt fwiw, tenzij één van onze Vlamingen van die côté is lijkt het me niet echt optimaal)? Lukt Antwerpen voor jullie? Dat ligt vrij centraal in Vlaanderen & is relatief bereikbaar vanuit NL? At least, de Antwerpenmeetings hadden altijd een hoop Nederlanders als ik het me goed herinner.


    Ja, Leuven zou eventueel ook nog wel te doen zijn, maar dan heb ik het wel echt over de auto en dan ben ik al gauw 1,5 uur onderweg :'D Ik woon wel weer een beetje in een uithoekje van Nederland hier down south :W wel goedkope benzine

    Also, het staat jullie anders natuurlijk helemaal vrij om zelf met de Belgen (en Nederlandse Zeelanders/Brabanders iets te organiseren :Y) Ik heb absoluut niet alleen recht hier (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    RSK schreef:
    (...)

    Hasselt is op zich nog steeds beter dan de andere opties, want daar heb ik wel een rechtstreekse trein heen en terug (: (nog steeds 3u treinen heen en 3u terug but oh well)

    Maar volgens mij ben ik de enige west vlaming hier dus ik zie wel gewoon of het past of niet (:


    Allicht (ik tel mezelf als erewestvlaming maar jammer genoeg hebben m'n ouders zich 22 jaar geleden in een gat in de Vlaamse Ardennen gevestigd, pijn en miserie


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gericht op de meeting: in België is het voor mij echt niet te doen, dus dan zou ik afhaken - aangezien ik op een afgelegen plek in noord-oost Groningen woon 🥲


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Klaar schreef:
    (...)

    Allicht (ik tel mezelf als erewestvlaming maar jammer genoeg hebben m'n ouders zich 22 jaar geleden in een gat in de Vlaamse Ardennen gevestigd, pijn en miserie


    Verraders 💔


    help

    Ik denk dat een poll het handigst is dan (:


    help

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik denk tbf niet dat Hasselt veel gemakkelijker bereikbaar is voor Marthe ahaha, iirc is ze van West-Vlaanderen (might misremember tho) (voor mij ook niet echt fwiw, tenzij één van onze Vlamingen van die côté is lijkt het me niet echt optimaal)? Lukt Antwerpen voor jullie? Dat ligt vrij centraal in Vlaanderen & is relatief bereikbaar vanuit NL? At least, de Antwerpenmeetings hadden altijd een hoop Nederlanders als ik het me goed herinner.


    Ik moest even kijken, maar theoretisch zou Antwerpen te doen moeten zijn voor mij (zo'n 2 uur reistijd heen met de trein), al zou ik dan wss wel op het centraal station moeten worden ontmoet aangezien ik de stad verder helemaal niet ken


    obsessive rage

    Ik heb even wat polls aangemaakt met de meest genoemde locaties zo uit de reacties (sorry Belgjes (no_chears) ), een aantal mogelijke datums (en ja ik heb de datums dat ik zelf niet kon er tussen uit gehaald, forgive me want ik zou het wel heel sad vinden als ik iets organiseer en niet kan komen :W ) en welk vervoer jullie gebruiken :Y)

    Stad
    Datum
    Vervoer

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 21:07 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Vraagje eigenlijk, hoe afhankelijk is iedereen van het OV? Gewoon even dat ik t weet.


    Ik volledig, ik heb geen rijbewijs verder hahaha en fietsen lijkt me wat ver naar de voorgestelde locaties dusverre


    obsessive rage