• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    Vraagje eigenlijk, hoe afhankelijk is iedereen van het OV? Gewoon even dat ik t weet.


    Theoretisch gezien hoef ik niet afhankelijk te zijn van het OV maar ja ik mag nog geen auto huren volgens de regels (cat) dus OV it is hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SPECS schreef:
    Vraagje eigenlijk, hoe afhankelijk is iedereen van het OV? Gewoon even dat ik t weet.

    Niet, heb een auto en rijbewijs (en ouders die dichter in de buurt van de Belgische grens wonen dan ik zelf). Het is puur afhankelijk van waar het gaat zijn wat het makkelijkst is en of mijn SO de auto niet toevallig geclaimed heeft dat weekend.

    Okay guys de avond is even iets anders gelopen dus ik heb m'n idee voor SOTY nog niet uitgewerkt :( maar goed, ik heb de komende dagen m'n agenda leeggeblockt want verstandskies nummer 2&3 morgen dus ik mag vanaf morgenmiddag geoorloofd zielig in bed liggen met m'n laptop.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Okay guys de avond is even iets anders gelopen dus ik heb m'n idee voor SOTY nog niet uitgewerkt :( maar goed, ik heb de komende dagen m'n agenda leeggeblockt want verstandskies nummer 2&3 morgen dus ik mag vanaf morgenmiddag geoorloofd zielig in bed liggen met m'n laptop.


    Ai, ik hoop dat je er niet te veel last van ondervindt! Wel heel leuk dat je ons komt joinen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SPECS schreef:
    Vraagje eigenlijk, hoe afhankelijk is iedereen van het OV? Gewoon even dat ik t weet.


    ik kom met de auto en kan onderweg ook wat volk oppikken, als dat nodig is (: ik rij wel in een kleine rammelbak, maar hij rijdt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    ik kom met de auto en kan onderweg ook wat volk oppikken, als dat nodig is (: ik rij wel in een kleine rammelbak, maar hij rijdt!


    Oo ill take u up on that if i can make it to hasselt early enough


    help

    SPECS schreef:
    (...)

    Jij was bij mijn aller eerste meeting, plekje in mijn hart :Y) Samen met de 20 anderen die er toen waren hahaha :W(heart2)
    Also yesss, graag gedaan! Dit was de cover die ze voor mij heeft gemaakt *O*





    I REMEMBER!! De jonge poepies die we toen waren hahhaaha. Cover is super nice!! :O


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    I REMEMBER!! De jonge poepies die we toen waren hahhaaha. Cover is super nice!! :O


    hahaha ja hé? Ik geloof dat ik ergens nog een foto heb van ons twee samen waarbij we allebei über blij zijn (wbw)

    En thaaaaanks *O* Echt super blij mee (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wacht nog even tot vanavond voor het stemmen en dan ga ik even de balans opmaken voor de locatie.
    Daarna maak ik waarschijnlijk een nieuwe datum poll aan voor die locatie, is misschien toch handiger :W


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik keek net even naar de data die je al geopperd had en de meeste vallen voor mij in vrije weekenden ^^

    Ik ben de wereldkaart aan het maken voor mijn story en ik word er echt helemaal vrolijk van 🥰


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik moet vanavond eens de flaptekst gaan schrijven en- help? :W


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik moet vanavond eens de flaptekst gaan schrijven en- help? :W

    Flapteksten zijn moeilijk, succes!

    SPECS schreef:
    Ik moet vanavond eens de flaptekst gaan schrijven en- help? :W


    You can do it! 🙏🏻💪🏻


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    Ik moet vanavond eens de flaptekst gaan schrijven en- help? :W


    GO YOU!
    Als je hulp nodig hebt, kan je je tekstje altijd in dit topic dumpen. A lot of writers at your service here *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien