• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    THANK GOD FOR DADS! Haha. Hij kwam even een theetje drinken en de snowboards halen, dat was het plan, maar in plaats daarvan zaten we uiteindelijk 2 uur lang mijn verhaal uit te plotten (blush) Nu alleen nog het einde bedenken.. Thats always a bitch


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    THANK GOD FOR DADS! Haha. Hij kwam even een theetje drinken en de snowboards halen, dat was het plan, maar in plaats daarvan zaten we uiteindelijk 2 uur lang mijn verhaal uit te plotten (blush) Nu alleen nog het einde bedenken.. Thats always a bitch


    Om de één of andere reden vind ik het einde altijd makkelijker dan het begin :')


    help

    Thanks guys ga mijn best doen! *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Also, ik heb een nieuwe datum prikker aangemaakt (aangezien nu alle locaties en alle datums door elkaar zijn. Want misschien dat mensen voor de ene locatie wel allemaal voor die ene datum hebben gestemd en what not :W

    Anyways! De locatie voor onze eerste SFOTY (yes I just did that) meeting zal Den Bosch zijn! *O*
    De locatie heeft met een whooping 8 stemmen met een kleine voorsprong van Eindhoven gewonnen!

    Stem HIER op de datum welke jou het beste uitkomt voor deze locatie!
    Ik heb in de tussentijd al een leuk plekje voor ons gevonden waar we de hele middag kunnen zitten typen zonder weggekeken te worden (vanaf 13:00? Eerder? Moeten we ook nog even afstemmen), lekker eten, goede drankjes. Ik heb vandaag al gebeld en zodra we de datum hebben kan ik telefonisch reserveren (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Even een massive applaus vol liefde voor Jolijn voor dit logistieke gepuzzel <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Even een massive applaus vol liefde voor Jolijn voor dit logistieke gepuzzel <3



    You were born original, don't die as a copy.

    omg ik wil even iedereen up hypen want wat veel deelnames! succes iedereen


    SIC | PARVIS | MAGNA

    RSK schreef:
    (...)

    Om de één of andere reden vind ik het einde altijd makkelijker dan het begin :')


    Zullen we tijdelijk ruilen? Dan hebben we allebei geen problemen meer Hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SPECS schreef:
    Also, ik heb een nieuwe datum prikker aangemaakt (aangezien nu alle locaties en alle datums door elkaar zijn. Want misschien dat mensen voor de ene locatie wel allemaal voor die ene datum hebben gestemd en what not :W

    Anyways! De locatie voor onze eerste SFOTY (yes I just did that) meeting zal Den Bosch zijn! *O*
    De locatie heeft met een whooping 8 stemmen met een kleine voorsprong van Eindhoven gewonnen!

    Stem HIER op de datum welke jou het beste uitkomt voor deze locatie!
    Ik heb in de tussentijd al een leuk plekje voor ons gevonden waar we de hele middag kunnen zitten typen zonder weggekeken te worden (vanaf 13:00? Eerder? Moeten we ook nog even afstemmen), lekker eten, goede drankjes. Ik heb vandaag al gebeld en zodra we de datum hebben kan ik telefonisch reserveren (krul)


    nahw, that's a wee bit too far for me, but have fun!

    Laleah schreef:
    (...)

    Zullen we tijdelijk ruilen? Dan hebben we allebei geen problemen meer Hahaha


    Sounds like a plan


    help

    Okay ik heb een cover tekst, ik twijfel alleen nog een beetje.
    Ik moet precies een bepaalde lengte aan tekst hebben zodat het er estetisch ook goed uitziet, dus dat maakt het niet echt makkelijk :W
    Daarnaast eerste keer dat ik niet gewoon een quote op de voorkant pleur en er klaar mee ben (joehoe)

    Wat denken jullie?


    Wielding magic and being able to wear runes, Uno is one of a kind. Although he is part of a set of twins, his younger sister is unable to wield magic.
    An unsettling incident sends him chasing into the past to stop what should be a mere memory, from changing the future they know.
    Hunting down his beloved sister through old New York city he runs into a group of familiar heroes.
    What will he do when every step sends them further into chaos?
    What happens when secrets unravel and decisions have to be made, no matter the consequences?
    Foe and ally become hard to distinguish as he tries to navigate the thin sliver between past and present.
    Hearts get shattered, bonds get broken and new unexpected ones occur.
    As past and present mix together, will he be able to tell the difference?
    Or will he fall victim to the shadows of his mind?
    When his life and the lives of those he loves and hates hang in the balance, will our hero save the day?
    And against what cost?


    You were born original, don't die as a copy.

    RSK schreef:
    (...)

    Sounds like a plan


    Zodra ik de datum heb voor deze meeting, kunnen we zeer zeker ook iets een stuk dichter bij jou plannen!
    Had jij toevallig ook op Maastricht gevote?
    Ik zag 5 mensen die op Maastricht hadden gestemd ook en ik zou best heel enthousiast zijn om daar ook iets te organiseren, gezien dat lekker dicht bij mij is *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kom hier even hallo zeggen c; (met misschien een verhaal dit weekend)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ken_ schreef:
    Ik kom hier even hallo zeggen c; (met misschien een verhaal dit weekend)


    Hello youuuu


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Zodra ik de datum heb voor deze meeting, kunnen we zeer zeker ook iets een stuk dichter bij jou plannen!
    Had jij toevallig ook op Maastricht gevote?
    Ik zag 5 mensen die op Maastricht hadden gestemd ook en ik zou best heel enthousiast zijn om daar ook iets te organiseren, gezien dat lekker dicht bij mij is *O*


    Ja, maar eerder als een 'als het niet anders kan' haha, dus iets in België zou nog handiger zijn, haha. But I'm only one person, of course, meerderheid beslist sowieso (:


    help

    Ik hoop echt dat ik dit weekend wat kan schrijven.
    Een job, huishouden, relatie en sociaal leven combineren met schrijven vind ik toch wel lastig soms. En dan te denken dat ik dat ook al vond toen ik studeerde, hoe dan ik had zeeën van tijd toen.😅


    The soul needs autumn.