• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic





    [ bericht aangepast op 6 feb 2024 - 10:10 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk(?) dat de huidige locaties de beste opties zijn voor zoveel mogelijk mensen als we kijken naar België/Nederland als geheel.
    We kunnen uiteraard ook een keer iets verder in Nederland een meeting houden in Utrecht en een keer in België. Afhankelijk van wat er allemaal gewenst is (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb even wat polls aangemaakt met de meest genoemde locaties zo uit de reacties (sorry Belgjes (no_chears) ), een aantal mogelijke datums (en ja ik heb de datums dat ik zelf niet kon er tussen uit gehaald, forgive me want ik zou het wel heel sad vinden als ik iets organiseer en niet kan komen :W ) en welk vervoer jullie gebruiken :Y)

    Stad
    Datum
    Vervoer


    De pol voor de stad doet het niet c':


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MeIinoe schreef:
    (...)

    De pol voor de stad doet het niet c':


    uh-oh, ga t fixen thanks!


    You were born original, don't die as a copy.

    Had gewoon een link naar t topic gedaan, rofl :W
    Hij zou het nu wel moeten doen! *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Maastricht is dichter dan ik dacht tbh, het is verder dan Einhoven maar korter met de trein vanuit Gent. En like de helft zo duur als Breda, for some reason?? Zal wel zijn omdat de NMBS tot daar rijdt ofzo, neem ik aan. Ik kijk wel wat jullie beslissen en zie dan (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2024 - 21:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Maastricht is dichter dan ik dacht tbh, het is verder dan Einhoven maar korter met de trein vanuit Gent. En like de helft zo duur als Breda, for some reason?? Zal wel zijn omdat de NMBS tot daar rijdt ofzo, neem ik aan. Ik kijk wel wat jullie beslissen en zie dan :)


    Hey je mag best op Maastricht voten als je daar naar toe zou komen :Y)
    Graag zelfs want dat is een half uur rijden voor mij hahaha, lekker dichtbij (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hey je mag best op Maastricht voten als je daar naar toe zou komen :Y)
    Graag zelfs want dat is een half uur rijden voor mij hahaha, lekker dichtbij (krul)


    Yeah thing is dat ik niet zeker ben of ik zou kunnen komen, hangt af van de datum + of andere mensen rondom me al plannen hadden waar ze me niet van ingelicht hebben haha. Wil de poll niet te veel beïnvloeden


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Yeah thing is dat ik niet zeker ben of ik zou kunnen komen, hangt af van de datum + of andere mensen rondom me al plannen hadden waar ze me niet van ingelicht hebben haha. Wil de poll niet te veel beïnvloeden


    Ja als mensen nou de datum poll deden invullen ipv alleen stad en vervoer :W
    Wordt een beetje lastig anders want ik moet natuurlijk ook optijd ergens aan cafeetje vinden waar we met het aantal mensen terecht kunnen en even reserveren


    You were born original, don't die as a copy.

    Deze datums zijn flinke rip voor mij :') 3/5 kan ik niet i.v.m. ballet repetities en andere afspraken en de 16e is de dag voor m'n moeders verjaardag dus wss uit eten, hahahahahaha dus eh ik kan alleen 6 april eigenlijk zo te zien. Toch maar een 2e meeting ook doen dan Cx


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja als mensen nou de datum poll deden invullen ipv alleen stad en vervoer :W
    Wordt een beetje lastig anders want ik moet natuurlijk ook optijd ergens aan cafeetje vinden waar we met het aantal mensen terecht kunnen en even reserveren

    I gotchu I gotchu :'DD

    Geen idee of het voor mij allemaal haalbaar is want het is wel ver weg (mijn ouders moesten zo nodig naar een uithoek van het land verhuizen) maaaar wie weet!


    Dramatic

    Catmint schreef:
    Deze datums zijn flinke rip voor mij :') 3/5 kan ik niet i.v.m. ballet repetities en andere afspraken en de 16e is de dag voor m'n moeders verjaardag dus wss uit eten, hahahahahaha dus eh ik kan alleen 6 april eigenlijk zo te zien. Toch maar een 2e meeting ook doen dan Cx


    Oof ja, feel you :W
    Ik had heb de eerste zaterdag van maart mijn oma al beloofd naar de dierentuin te gaan en het weekend van 24 februari is mijn vader net jarig geweest die week dus eh dat.
    Maar meerdere meetings is alleen maar heel tof toch (A) En misschien wordt t wel 6 april, who knowwwss


    You were born original, don't die as a copy.

    Renna schreef:
    (...)
    I gotchu I gotchu :'DD

    Geen idee of het voor mij allemaal haalbaar is want het is wel ver weg (mijn ouders moesten zo nodig naar een uithoek van het land verhuizen) maaaar wie weet!


    Groningen? (cat) Wel heel herkenbaar, ik zit in Zuid Limburg, is ook echt bleh met reizen. Ik zit elke week woensdags voor mijn werk in Utrecht, dat is van 10 uur tot 15 uur maar ik ben gewoon van 7:15 tot 17:30 weg van huis :p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oof ja, feel you :W
    Ik had heb de eerste zaterdag van maart mijn oma al beloofd naar de dierentuin te gaan en het weekend van 24 februari is mijn vader net jarig geweest die week dus eh dat.
    Maar meerdere meetings is alleen maar heel tof toch (A) En misschien wordt t wel 6 april, who knowwwss


    Haha daarom, komt allemaal goed ofzo ooit een keer dit jaar alsnog


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb de poll voor de stad en het vervoer al ingevuld, voor de datums moet ik nog even kijken. 6 april weet ik al zeker dat ik dan niet kan, gezien mijn moeder dan gaat trouwen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Ik heb de poll voor de stad en het vervoer al ingevuld, voor de datums moet ik nog even kijken. 6 april weet ik al zeker dat ik dan niet kan, gezien mijn moeder dan gaat trouwen. ^^


    Aaah super exciting *O*
    En joh, net als wat ik tegen de rest zeg; stemmen voor wat jou het beste uitkomt! En dan kan er de volgende keer weer een andere locatie uitgekozen worden (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.