•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hammock schreef:
    (...)

    Hihi jaa lekker spontaan. Nu moet ik flink sparen :’)
    Het is sws kort voor Japan, en er wordt momenteel ook flink gepland. Alleen heb ik niet zo veel vakantiedagen want ik wil nog eind van het jaar of in de zomervakantie naar Zwitserland c:
    Ik plan alsof ik hier geldboom kweek, want Zwitserland is ook niet goedkoop. But hey, this is the reason why I work :’)


    Ooh girl, same lol.
    Ik ga dit jaar 8 dagen naar Engeland , 4 dagen stedentrip naar kopenhagen & Malmö en dan in de zomer wil ik of een week naar Frankrijk of twee weken naar Italië en dan rond oktober naar Jordanië. En had ik al gezegd dat ik naar Japan wil volgend jaar? :W
    Het is maar goed dat ik thuis woon en veel kan sparen lmao.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooh girl, same lol.
    Ik ga dit jaar 8 dagen naar Engeland , 4 dagen stedentrip naar kopenhagen & Malmö en dan in de zomer wil ik of een week naar Frankrijk of twee weken naar Italië en dan rond oktober naar Jordanië. En had ik al gezegd dat ik naar Japan wil volgend jaar? :W
    Het is maar goed dat ik thuis woon en veel kan sparen lmao.


    Nicee! Dat is echt een mooi vooruitzicht! Ach, money comes and goes, but the experience will stay with you c:

    Hammock schreef:
    (...)

    Nicee! Dat is echt een mooi vooruitzicht! Ach, money comes and goes, but the experience will stay with you c:


    Yessss, ja ik will ergens in 2025 gaan kijken voor mijn eigen huis en ik weet gewoon dat als ik eenmaal die kosten heb dat ik dan niet meer zo snel zo'n hele duur reis ga maken. En ik wil gewoon eens een keer het leven proeven voordat ik alleen maar meer verantwoordelijkheid op me neem :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Yay... random sadness about nothing...

    had an actual conversation of five whole messages with a friend wherein i responded at normal times without waiting hours rather than only liking her messages for months. the things im capable of once i put my mind to it are truly beyond anyone’s belief

    also i want to sleep but i DONT want to sleep bc if i sleep now i’ll only be awake again in the afternoon. this sucks


    obsessive rage

    I don’t want to leave my bed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I wanna not exist for a bit


    help

    And here I thought I had finally managed to somewhat consistently wake up without starting the day tired, well that lasted for about 3 days....

    I AM STILL AWAKE, SLEEP CAN'T CATCH ME I'M GOING WILD HERE *so dissociated and sleepy i can't do anything but be subjected to the curse of my screen*


    obsessive rage

    Phlegethon schreef:
    Nog ongeveer acht uur de tijd hiervoor en er aan werken lukt me nog steeds niet.. en het is niet eens een officiele deadline. Dus waarom lukt dit me niet?
    Wordt nog wat voor de rest van mijn thesis op deze manier.


    Ik vind dat er officiële supportgroepen moeten bestaan voor mensen die een thesis schrijven (met een extra tak voor mensen met ADHD want holy fucking shit this brings out the worst in me) (cat)

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik vind dat er officiële supportgroepen moeten bestaan voor mensen die een thesis schrijven (met een extra tak voor mensen met ADHD want holy fucking shit this brings out the worst in me) (cat)


    Life hack: ik heb mijn scriptie live op stream geschreven op Twitch. In t kader van productivity streams. Hielp mij echt heel erg :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Life hack: ik heb mijn scriptie live op stream geschreven op Twitch. In t kader van productivity streams. Hielp mij echt heel erg :Y)


    Omg geweldig, ultimate body doubling. Ik ga ook heel goed op een lowkey Teams call met vrienden waarbij je allebei in stilte werkt, maar dan wel af en toe random verhalen of stukjes van hun werk meekrijgt. Helaas wil niemand het echt op wekelijkse basis doen omdat ze het alleen maar gebruiken wanneer ze echt druk zijn, dus het gebeurt misschien eens per maand :')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2024 - 12:24 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Omg geweldig, ultimate body doubling. Ik ga ook heel goed op een lowkey Teams call met vrienden waarbij je allebei in stilte werkt, maar dan wel af en toe random verhalen of stukjes van hun werk meekrijgt. Helaas wil niemand het echt op wekelijkse basis doen omdat ze het alleen maar gebruiken wanneer ze echt druk zijn, dus het gebeurt misschien eens per maand :')

    My duuude, ik sta hier ook open voor als je zou willen :Y) Dit werkt voor mij ook altijd supergoed haha


    Caution first, always.

    AAAHHHH waarom zijn gesprekken zo eng

    The self loathing is strong today


    help