•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Collega's die files uitchecken zonder dat ze die nodig hebben. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


    Caution first, always.

    Derks schreef:
    Hoi, ik wil graag een luchtbuks om de kwetterende vogels mee neer te knallen zodat het stil is.

    Of keiharde regen of onweer, dat mag ook, dan zijn ze ook stil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    het is geen fucking chatbox but hey who am I right


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is Videoland za gigantisch, ontzettend, f*cking traag??

    Zucht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Zucht.


    Same

    Take care 💛


    help

    Ik ben volgens mij net zo obvious als Quogan met gewoon echt niet aan sommige opties denken. En ik wil best snappen dat je wat verwacht als de optie wel in je hoofd is, maar misschien helpt het wel als je niet aanneemt dat ik dezelfde mogelijkheden zie die jij ziet?
    Het zou zoveel makkelijker zijn als mijn neuronen wat normaler zouden werken, maar helaas zijn ze wat fucked up door mijn verleden.. en is unlearning pathways niet zo makkelijk.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Deze brainstorm was zo fucking goed voorbereid, en dan voegen mensen maar twee post-its toe. Hier kan ik dus helemaal niks mee lol. Fuck dit en fuck mensen die geen enkele moeite doen om te realiseren wat ze hadden beloofd. UGH (cat)

    Thuiskomen van het werk en de werkmannen zijn nog bezig met opruimen. Noooo
    Alle respect voor deze mensen, maar mijn sociale batterij is op 🙃


    The soul needs autumn.

    IK ZIE EEN STUKJE BLAUWE LUCHT! THIS IS NOT A DRILL! 🤩🤩


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    IK ZIE EEN STUKJE BLAUWE LUCHT! THIS IS NOT A DRILL! 🤩🤩

    Ik zag het net ook heel even! En nu is er storm en regen. En een regenboog :W


    Caution first, always.

    Frey_ schreef:
    Deze brainstorm was zo fucking goed voorbereid, en dan voegen mensen maar twee post-its toe. Hier kan ik dus helemaal niks mee lol. Fuck dit en fuck mensen die geen enkele moeite doen om te realiseren wat ze hadden beloofd. UGH (cat)

    Aw sorry to hear that. :c Als ik je ergens mee kan helpen (geen idee of dat mogelijk is voor die opdracht), shoot me a message


    Caution first, always.

    I am sad


    help

    I didn't know there was another hole underneath this shitty trashcan of awful mood... Down in the dumps(ter) for me I guess.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I got noodle cravings again please someone stop me :'DD


    Dramatic