•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zie gewoon scheel van de prikkels :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bleh dat gesprek was minder productief dan gehoopt

    Cid schreef:
    (...)
    My duuude, ik sta hier ook open voor als je zou willen :Y) Dit werkt voor mij ook altijd supergoed haha


    As my grandpa used to say: when you're driving, accept that everyone is crazy.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik vind dat er officiële supportgroepen moeten bestaan voor mensen die een thesis schrijven (met een extra tak voor mensen met ADHD want holy fucking shit this brings out the worst in me) (cat)

    Oh ja, absoluut! Lijkt me erg helpend. Zeker als het met meer mensen is die ook om whatever reden moeite mee hebben met er aan werken. Dan snap je elkaar daarin tenminste.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik vind dat er officiële supportgroepen moeten bestaan voor mensen die een thesis schrijven (met een extra tak voor mensen met ADHD want holy fucking shit this brings out the worst in me) (cat)


    oh i was in the same boat

    u got this


    help

    Hammock schreef:
    As my grandpa used to say: when you're driving, accept that everyone is crazy.

    Haha mijn opa had hier ook een variant op: ik ben de beste bestuurder die hier rijdt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Blegh zo klaar met alles. Mijn lijf en blegh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oh man that was ten hours of sleep including dream and all. the dream wasn't bad but i still hate it. why would you make me have thoughts for situations that don't exist. isn't sleep supposed to be relaxing


    obsessive rage

    Hammock schreef:
    As my grandpa used to say: when you're driving, accept that everyone is crazy.

    I mean, he's definitely not wrong.


    [ heaven knows ]

    In welke winkel kun je goddomme slaap kopen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Why am I nervous aaaaa

    I dun wannaaaaa :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik begin echt wanhopig te worden van dit troosteloze kutweer. Het hoeft van mij echt niet direct warmer te worden, maar iets anders dan iedere fucking dag een compleet grijze, bewolkte lucht zou fijn zijn.


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    Ik begin echt wanhopig te worden van dit troosteloze kutweer. Het hoeft van mij echt niet direct warmer te worden, maar iets anders dan iedere fucking dag een compleet grijze, bewolkte lucht zou fijn zijn.


    Gods, dit. Vanochtend weer met hoop het gordijn opengeschoven, en nada. We zijn pas in februari, i get it, maar kan het ook 7 graden mét wat zon zijn? (no_chears)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.