•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    headache af

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (this is a bad scream. not a good one. just to clarify)


    obsessive rage

    Ik voel me nog steeds rot door dit gedoe nu..
    Ik kan zeker ook dingen beteren, maar door je eigen aannames zo upset worden dat je niet wilt hangen is stom. Als je iets verwacht van mij, communiceer dit dan! Ik zie niet al de mogelijkheden die jij wel ziet, dus vind je het heel gek dat ik dit niet voorstelde?

    On a more positive note: breaking free komt er zo aan in een verhaal dat ik samen met iemand schrijf en ik kan niet wachten! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heb ik net m'n psych een e-mail gestuurd van meer dan 3200 woorden en 11 pagina's?

    Ja, dat heb ik.

    Ik ben een verschrikkelijke cliënt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is het kramp, is het honger? Who knows. Ik hoop iig dat het straks weer weg is, want stupid ik heeft ja gezegd tegen een uur extra werk en ik wil niet.


    Stenenlikker

    Cid schreef:
    (...)
    Aw sorry to hear that. :c Als ik je ergens mee kan helpen (geen idee of dat mogelijk is voor die opdracht), shoot me a message


    Aw thank you friend c: Misschien weer body doublen wanneer je daar zelf ook behoefte aan hebt? (blush)

    Misschien een sessie waarbij we iets minder bijpraten en iets meer voor elkaar krijgen hehehehe

    [ bericht aangepast op 23 feb 2024 - 10:50 ]

    AAAHHHH!! Ik wil wel gillen om m'n hoofd iets leger te kunnen krijgen!

    Dit is huge! We kunnen gewoon verhuizen en toch vind ik het doodeng - want een nieuwe stad?! Nog verder weg van mijn familie. Het is wat ik eigenlijk altijd wel wilde, ondanks dat mijn band wel beter is geworden sinds ik niet meer thuis woon.
    Maar dit lijkt gewoon het begin van een nieuwe start ergens anders, waar we beiden zo naar vervangen. En toch beginnen we nu te twijfelen, want we weten nu wat we hebben.. En wat als de buurt tegenvalt? En de kosten?!
    I don't knoooow ahhhh..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mijn telefoon is al een paar uur leeg en ik heb geen zin om hem op te laden, maar eerlijk, wat een rust holy shit

    grrrrrr brain be happy


    help

    to write or not to write, that is the question


    [ heaven knows ]

    disappointed in myself again 🙃

    lasagna lasagna lasagna jippieeeee


    obsessive rage

    Mijita schreef:
    to write or not to write, that is the question

    Write 150 words for me please? 🥺😇

    aka sending some motivation to get started~


    Dramatic

    Oke, het is niet gek dat hij dat na vorige week dacht. Maar ik heb wel oprecht gezegd dat ik vanavond na 17:30 langs kon komen, dus dat hij dat na 2 dagen vergeet is niet mijn schuld. Onze communicatie soms..
    En waarom voel ik me zo off vandaag? dit sucks.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zo, zo jammer.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.