•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik: ik wil schrijven. Schrijven is leuk. Je weet wat je wil schrijven. Je hoeft alleen je laptop te pakken en te openen en dan kan je heerlijk schrijven. Dat is je hobby, dat doe je voor de leuk. JE VINDT DIT LEUK
    Mijn hoofd: nope, not gonna happen today


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben kapot na vandaag...
    Vandaag moest ik echt op autojacht en wat vond ik het enorm spannend om met mijn broer te gaan rijden. Waar de spanning vandaan kwam weet ik niet. Ik rijd prima auto, mijn broer is geen moeilijke en met de rest heb ik inmiddels ook geen last meer. Tuurlijk in andere auto's dat zou ik spannend kunnen vinden maar dit komaan. Dus eerste tranen en op pad. Na een half uur de smaak te pakken en uiteindelijk bij mijn vaste garage een proefrit en gewoon voor een super fijn prijsje een auto kunnen kopen. Zaterdag is hij al klaar en wat ben ik er blij mee. Dat ik moest huilen in de auto omdat hij zo eigen voelde en ik mij oprecht fijn en niet angstig voelde is voor mij zo'n grote stap.
    Laatste week in mijn eigen auto, mijn eerste auto en dan op naar de volgende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snap niet wat iedereen zo geweldig en mooi vindt aan het nieuwe station.

    Het zorgt er bij mij alleen maar voor dat ik echt heel graag een auto wil :X


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De puzzelpagina van m'n online krant is kapot 😭


    Stenenlikker

    Renna schreef:
    (...)
    Write 150 words for me please? 🥺😇

    aka sending some motivation to get started~

    ahahaha. . . sorry, I didn't come across this sooner 😅 ik hoop dat jij wel hebt kunnen schrijven verder, coz I'm beat!! je kunt het!! I'm bad at motivation, this is a lot coming from me @ this moment lol


    [ heaven knows ]

    bleh ik verveel meeeeeeee
    Soms is oppassen echt saai

    Nu al overprikkeld op dit feestje...


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MeIinoe schreef:
    Nu al overprikkeld op dit feestje...


    Nog even volhouden! 🤍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    why are the most simplest thing in this always becoming the most stressful like r u for fucking real??? it just had to be fucking simple. all i asked for is one fucking simple party dinner with fam


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was het echt handig om op dit tijdstip de verfdoos om te kieperen en uit te gaan zoeken?

    Nee, but oh well.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Blegh onze vriendschap is echt niks meer.
    Wat een kut opmerking


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Blegh onze vriendschap is echt niks meer.
    Wat een kut opmerking


    I feel this, hope you're doing okay 💛


    help

    Weer 4 uur op de latten gestaan ter voorbereiding van. Kan echt niet wachten om over twee weken te vertrekken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    RSK schreef:
    (...)

    I feel this, hope you're doing okay 💛


    Ik probeer maar te denken dat het haar verlies is.

    Maar als je voor 3 keer last minute word afgezegd door ineens werkplannen terwijl je drie maanden geleden afspreekt, aangeeft vanwege je gezondheid vooruit te plannen vanwege rust momenten end an steeds dit dan houd het op

    Vertel ik trots over mijn nieuwe auto krijg ik als reactie. Oh lijkt zo'n drugsdeal auto .... maar het doet pijn want we kennen elkaar al 10 jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik probeer maar te denken dat het haar verlies is.

    Maar als je voor 3 keer last minute word afgezegd door ineens werkplannen terwijl je drie maanden geleden afspreekt, aangeeft vanwege je gezondheid vooruit te plannen vanwege rust momenten end an steeds dit dan houd het op

    Vertel ik trots over mijn nieuwe auto krijg ik als reactie. Oh lijkt zo'n drugsdeal auto .... maar het doet pijn want we kennen elkaar al 10 jaar


    It's gonna hurt a while longer, but it's okay to be hurting 💛 Het is echt kaka though, ik heb drie jaar geleden een bad friend breakup gehad en het heeft nog steeds een grote impact op mijn mentale gezondheid en helaas ook op hoe ik naar andere relaties kijk :')


    help