•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Saureus schreef:
    I should stop talking so much


    U can always talk too much to me 💛


    help

    Ugh, hoesten, hoesten, hoesten. Gek word ik ervan

    RSK schreef:
    (...)

    U can always talk too much to me 💛


    🥺🥺🩷

    Een nachtje slapen is écht teveel gevraagd hè.

    Hopelijk val ik vandaag niet weer tijdens het omkleden in slaap want ik heb echt een paar belangrijke afspraken…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Satoru schreef:
    Nog 4.5 dagen constante, irrationele stress, het is bijna voorbij ^^

    Ah, we got to the point where it is making my stomach feel like crap...

    dit projEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT soms (no_chears)


    Caution first, always.

    omg lieke, heel leuk bedacht dat je informatie wil verstoppen in meerdere korte stripjes, maar je kan helemaal niet tekenen :') Hoe ga ik dit binnen 48 uur klaar krijgen om te testen bij de doelgroep help

    Het liefst zou ik gewoon in een hoekje willen huilen. Het is allemaal gewoon veel te veel. Ik voel me gewoon erg alleen met alles waar ik nu doorheen ga. Er is gewoon veel wat mijn partner niet begrijpt. Ik vind het ook erg vermoeiend om het met anderen te delen. Niet omdat ik niemand daarvoor heb, maar gewoon omdat ik alles dan weer moet voelen of zo. Ik voel me gewoon niet oké.
    Op het werk is er momenteel ook zoveel gezeik en er zijn zoveel backstabbers. Dat helpt ook niet bepaald mee, natuurlijk.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mijn vocabulaire komt deze dagen niet verder dan kuch, kuch, kuch

    i am too hungry to decide what food to order. fml. i know i'll get tricked into paying like 20 euros more on a pokébowl than i need to in this state so now i have to wait until my brain works again (or worse. make my own sandwich)


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    i am too hungry to decide what food to order. fml. i know i'll get tricked into paying like 20 euros more on a pokébowl than i need to in this state so now i have to wait until my brain works again (or worse. make my own sandwich)

    Ik voel dit. Ik heb in like 2 weken 85 euro uitgegeven aan pokebowls, sushi en gyoza :W


    Caution first, always.

    Deze dag was slopend en dan moet ik nu nog al die zooi uit mn kop leren voor morgen (huil)
    Ik hoop zoooo erg dat ik dit niet hoef te presenteren, want oof

    Okay, I managed, maar toch wel een beetje een kutdag.


    Stenenlikker

    WHY NO HAPPY BRAIN

    stop the stress its stressy (huil)


    help

    Bwaahh naast pedagogisch medewerker ben ik ook dierenverzorger. De kip lag dood te gaan , iedereen hysterisch en bang. Kip voorzichtig in een mand met warmte en deken en vredig aan zijn eind. Bedankt voor de eitjes en knuffels met alle kindjes lieve kip!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan