•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    RSK schreef:
    (...)

    It's gonna hurt a while longer, but it's okay to be hurting 💛 Het is echt kaka though, ik heb drie jaar geleden een bad friend breakup gehad en het heeft nog steeds een grote impact op mijn mentale gezondheid en helaas ook op hoe ik naar andere relaties kijk :')
    ❤️ gewoon zo klote. Laatst had ze uitspraken gedaan die mij best verdrietig maakte dus aangegeven. Toen werd er ineens van alles op tafel gegooid. Ik paar dingen gezegd van ja dat had ik anders kunnen doen of iets maar vanuit haar kwam helemaal niks.. vind het gewoon echt klote. Vooral wetende dat ze eigenlijk verder niet echt iemand heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)❤️ gewoon zo klote. Laatst had ze uitspraken gedaan die mij best verdrietig maakte dus aangegeven. Toen werd er ineens van alles op tafel gegooid. Ik paar dingen gezegd van ja dat had ik anders kunnen doen of iets maar vanuit haar kwam helemaal niks.. vind het gewoon echt klote. Vooral wetende dat ze eigenlijk verder niet echt iemand heeft

    Herkenbaar helaas.. Het is erg lastig als de andere niet echt naar zichzelf kan kijken of niet de verantwoordelijkheid kan/wil nemen over diens eigen acties. (Terwijl ze soms wel jou het kwalijk nemen om wat jij hebt gedaan.)
    En vriendschappen stoppen is hoe dan ook lastig, zeker als ze weing anderen hebben. Je moet alleen geen vrienden blijven enkel daarom. Als het slecht voor je emotioneel is, is meer afstand het beste. Succes!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Herkenbaar helaas.. Het is erg lastig als de andere niet echt naar zichzelf kan kijken of niet de verantwoordelijkheid kan/wil nemen over diens eigen acties. (Terwijl ze soms wel jou het kwalijk nemen om wat jij hebt gedaan.)
    En vriendschappen stoppen is hoe dan ook lastig, zeker als ze weing anderen hebben. Je moet alleen geen vrienden blijven enkel daarom. Als het slecht voor je emotioneel is, is meer afstand het beste. Succes!


    Dat is zeker zo, dankje voor de mooie woorden❤️


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Well, that was pointless. We could’ve just stayed strangers. 💔

    Why are mondays always so hard to get going... especially the first one after a holiday...

    Wanneer een leerling de eerste dag na de vakantie meteen het bloed onder je nagels vandaan haalt... én je hem ook nog eens drie uur ziet vandaag :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie had gedacht dat het afmaken van je scriptie, het regelen van een operatie, en het voorbereiden van een rechtzaak misschien een beetje veel zou zijn om tegelijk te willen doen? /s

    Lol ik snap dat mijn lichaam stress wil uitten, maar dagenlang een zenuwtrekje in je oog is echt vet irritant (cat)

    Ik heb daadwerkelijk 30 februari in een mail geschreven voor thesis meetings. Oeps.
    Gisteren werk was de eerste keer in dagen dat ik me weer best chill voelde trouwens. Yay!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nog 4.5 dagen constante, irrationele stress, het is bijna voorbij ^^

    Waarom is het altijd zo warm bij oudjes thuis :C Ik zweet me kapot in m'n t-shirt.


    Stenenlikker

    Other people with flabby bellies: dang gorgeous, slay, u look so bomb
    My own flabby belly: ugly, go die in a hole


    help

    really gotta stop overthinkinggggg jdjsjsd


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Hmm, misschien is het toch tijd om iets te veranderen als het idee van geen job en onzekerheid aanlokkelijker is dan de job die je nu doet te blijven doen.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    I should stop talking so much

    out of meds, very much fuck.


    darling, you can't let everything seem so dark blue