• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ik heb 70k omdat ik weet dat er best veel gebeurt en ik vrij uitgebreid schrijf + wat speling, maar het zou me niet verbazen moest ik er nog over gaan :')

    Maar ik zit dus al aan 20k en in principe is er nog niets gebeurd hahaha (ofja, hangt er vanaf wat je daaronder begrijpt)


    Ik was net mijn dagelijkse quota aan het bekijken en ik zit dus twee maanden voor op schema (cool)


    help

    Grace schreef:
    Hebben jullie eigenlijk een woordenaantal als doel?

    Ik heb voor mezelf een aantal tussen de 30 000 - 40 000 woorden gezet omdat dit het eerste verhaal is in jaren dat ik schrijf en een hoger woordenaantal vind ik een beetje intimiderend. 🙈

    Ik heb 'm vrij arbitrair op 50k gezet, en als ik zo door ga en m'n hoofdstukken overview een beetje accuraat blijkt te zijn ga ik dat daar ook wel aanzitten. Het is niet echt gebaseerd op iets behalve dat het door nanowrimo klonk als een goede eerste draft van een verhaal.

    Grace schreef:
    Hebben jullie eigenlijk een woordenaantal als doel?

    Ik heb voor mezelf een aantal tussen de 30 000 - 40 000 woorden gezet omdat dit het eerste verhaal is in jaren dat ik schrijf en een hoger woordenaantal vind ik een beetje intimiderend. 🙈


    Ik heb geen doel voor ogen qua het woordenaantal en zie wel waar ik eindig, haha.


    Verder gebruik ik inderdaad ook overal pinterest voor, daar haal ik echt zoveel vandaan qua inspiratie ook. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Grace schreef:
    Hebben jullie eigenlijk een woordenaantal als doel?

    Ik heb voor mezelf een aantal tussen de 30 000 - 40 000 woorden gezet omdat dit het eerste verhaal is in jaren dat ik schrijf en een hoger woordenaantal vind ik een beetje intimiderend. 🙈


    Ik denk dat ik snel aan 100K zal zitten, misschien max 120K. Als ik dan nog eens een verhaal schrijf dan vlieg ik er ook meteen helemaal in en loop ik over van ideetjes.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je ons een spoiler zonder context geven?


    Hihi whoops ok dit is een moeilijke maar hier gaat hij dan; Alles is liefde.

    En dat binnen het thema verboden liefde: spicy spoiler.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je ons een spoiler zonder context geven?


    ik vergeet deze vragen steeds Ik ga eens over deze nadenken, hehe


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je ons een spoiler zonder context geven?


    ehhh omophagia & mainaden


    obsessive rage

    Grace schreef:
    Hebben jullie eigenlijk een woordenaantal als doel?

    Ik heb voor mezelf een aantal tussen de 30 000 - 40 000 woorden gezet omdat dit het eerste verhaal is in jaren dat ik schrijf en een hoger woordenaantal vind ik een beetje intimiderend. 🙈


    Mijn vorige poging om één boek te schrijven werd een tweeluik, dus ik hoop vooral dat ik het onder de 120K kan houden. :'P
    Maar als ik een beetje naar mijn outline kijk, denk ik dat ik rond de 90K uitkom. Mits er niet allemaal ideeën bij komen en tja, dat gebeurt toch wel regelmatig :')

    [ bericht aangepast op 21 maart 2024 - 9:07 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Also, meestal is het SOTY-enthousiasme na drie maanden wel verwaaid op Q. Ik ben echt zo blij dat het dit jaar anders is en iedereen zo lekker bezig is! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je ons een spoiler zonder context geven?



    Uhm.. Oké iedereen heef super korte antwoorden, dus Imma join, I guess? Imago is niet alles.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    *Schuift binnen* Hi.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je ons een spoiler zonder context geven?


    Mijn hoofdpersonage is binnenkort niet langer eenzaam :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Silverwalker schreef:
    *Schuift binnen* Hi.



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Mijn hoofdpersonage is binnenkort niet langer eenzaam :Y)


    WHAT DOES THIS MEAN BES


    help

    Silverwalker schreef:
    *Schuift binnen* Hi.


    HI BITCH


    help