• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Helaas typ ik op phone niet snel genoeg om helemaal in sync te zijn, maar het is flink rustgevend om even over iets heel anders na te kunnen denken. En morgen krijg ik de verrassing van hoeveel extra woorden ik daadwerkelijk getypt heb ^^

    Satoru schreef:
    Helaas typ ik op phone niet snel genoeg om helemaal in sync te zijn, maar het is flink rustgevend om even over iets heel anders na te kunnen denken. En morgen krijg ik de verrassing van hoeveel extra woorden ik daadwerkelijk getypt heb ^^


    Jaaa true hahaha. Soms typ ik hele paragrafen op de wc oeps


    help

    RSK schreef:
    (...)

    Jaaa true hahaha. Soms typ ik hele paragrafen op de wc oeps


    Of in bed, vlak voordat je wil gaan slapen en dat er dan iets te binnen schiet dat je moet opschrijven omdat je het anders sowieso vergeten bent de volgende ochtend 😂


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Of in bed, vlak voordat je wil gaan slapen en dat er dan iets te binnen schiet dat je moet opschrijven omdat je het anders sowieso vergeten bent de volgende ochtend 😂

    Ik heb het geluk dat ik dit soort dingen de volgende dag meestal nog wel herinner. Als ze daadwerkelijk goed zijn that is ^^"

    Satoru schreef:
    (...)
    Ik heb het geluk dat ik dit soort dingen de volgende dag meestal nog wel herinner. Als ze daadwerkelijk goed zijn that is ^^"


    Haha, ik heb het nu een paar gehad dat ik iets in m'n hoofd had maar te moe was het gelijk op te schrijven en dus de volgende ochtend zat zovan; shit, hoe/wat was het nu ook al weer precies.
    Mijn hoofd is soms echt te chaotisch x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    When ur character has to do a welcome speech at a university but u don't really wanna write an academical speech but ur writing buddy says its too vague so u whip out ur academic writing skills and write a whole philosophical essay on pedagogy

    Ik heb mijn diploma al vaker voor schrijven gebruikt dan voor iets anders lol


    help

    Een van mijn vrienden waarmee ik fangirl over mijn story heeft een moodboard gemaakt op pinterest (blush)
    Gewoon zomaar, spontaan. Zoooo leuk (kudo)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Een van mijn vrienden waarmee ik fangirl over mijn story heeft een moodboard gemaakt op pinterest (blush)
    Gewoon zomaar, spontaan. Zoooo leuk (kudo)



    Ziet er echt goed uit!🖤


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Ziet er echt goed uit!🖤


    Thaaanks! Vind het zo lief (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Een van mijn vrienden waarmee ik fangirl over mijn story heeft een moodboard gemaakt op pinterest (blush)
    Gewoon zomaar, spontaan. Zoooo leuk (kudo)



    Oeh, ik hou hier van! Ziet er heel mooi uit!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeehh wat awesome!! Liefde voor de vibes :o


    Dramatic

    Thanks Elentiya en Renna (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    Satoru schreef:
    Helaas typ ik op phone niet snel genoeg om helemaal in sync te zijn, maar het is flink rustgevend om even over iets heel anders na te kunnen denken. En morgen krijg ik de verrassing van hoeveel extra woorden ik daadwerkelijk getypt heb ^^

    Het waren uiteindelijk toch wel 540 woorden, heb na gisterochtend ook niet meer geschreven (behalve een post aanpassen) gezien alles super gezellig was en ik lekker veel met mensen gepraat heb, no escape into writing necessary ^^

    Die woorden brachten me wel over de 5k C:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2024 - 14:29 ]

    Ik dacht, ik ga eens een 'go with the flow' verhaal schrijven. Zien waar het verhaal me brengt, enkel de echte basis op voorhand bedenken/opschrijven.
    Maar nope, ben nog maar aan hoofdstuk 2 en ben toch al beginnen plannen en een overzicht aan het maken. 😅


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik dacht, ik ga eens een 'go with the flow' verhaal schrijven. Zien waar het verhaal me brengt, enkel de echte basis op voorhand bedenken/opschrijven.
    Maar nope, ben nog maar aan hoofdstuk 2 en ben toch al beginnen plannen en een overzicht aan het maken. 😅

    Niks mis met plannen toch? Zeker niet als het meer je writing style lijkt te zijn?