• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    mijn pa vind het goe en hij woont in Finland en hij zei zelf als ze in Finland zijn da hij me ne ticket nr Finland wilt geven om ze daar live te zien:O

    en men ma vind de muziek goed^^

    eerst vond men vader het niets en toen hij ze op werchter boutique had gezien vond hij het echt geweldig hoe ze de meisjes allemaal gek kregen, zelfs alleen als ze de gitaren ofzo zagen echt niet normaal duz men papa vind ze wel oke maar soms plaagt hij me nog met zo'n dingen van wcborstel en meisje en weet ik veel wat..

    men moeder ja die kan liedjes meezingen maar vindt ze gewoon ze heeft er niet echt een mening over. Alletwee willen ze wel dat ik gelukkig ben ik mag ik zowat naar de meeste concerten van hen enzo zelfs al zou het in spanje of weet ik veel waar zijn...


    Come to the dark side...We have cookies..

    -Mij, pa wil er niets mee te maken hebben, en komt dus ook mijn kamer niet in!! Aangezien er te veel posters hangen :P
    Dus laat hij zijn vriednin altijd gaan, die er helemaal niks tegen heeft.
    -Mijn ma daar in tegen, heeft ook niks tegen ze. Maar heeft wel zo iets van, Jezus hoe kun je fan van un zijn >.<
    En haar vriend past mij er altijd mee, en gaat Bill belagelijk maken, net zoals mijn Broer -_-


    Dunno ><

    Mijn mama vindt hun muziek niet goed, maar heeft niet echt iets tegen hun foz &papa, die zegt daar niks over x'D dusz dat weet ik niet Ö wrs is Tokio Hotel niet echt zijn smaak x'D


    Listen to what we're not saying..

    M'n ma vind ze homo's en m'n pa moet altijd met ze lachen XD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    - mijn vader kende ze al, en had ooit al eens naar hun muziek geluisterd en vind ze wel hip ofsoo [hij houd zelf van metellica ofsoo en rammstein >,<]
    - mijn moeder dacht ook dat Bill een meisje was en toen zei ik; das een jongen >,< ooh zei ze toen XD


    when words fail, music speaks.

    Mijn ouders vinden het geen leuke band, maar het maakt ze niet uit dat ik fan ben. Toen ik vertelde dat ik getreiterd werd door mijn klasgenoten was mijn moeder wel kwaad. en mijn vader die ging mee naar het concert, want alleen mocht ik niet. ^^ Het zou me eigenlijk ook niet boeien of ze het nou leuk of niet leuk vinden. Ze hebben het maar te accepteren. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    mijn ma vindt th een stelletje mafkezen bij elkaar(in een goede zin hé )

    Mijn vader&moeder hebben er geen problemen mee ofzoo....

    Mijn moeder dacht eerst dat Bill een meisje was, maar toen heb ik haar duidelijk gemaakt dat hij een jongen is!

    en nu vind ze hem sexy^^

    vooral bij de clip van Rette Mich xD


    Tears falling down because you break my heart...

    -Mijn pa vindt de muziek super, en hij vindt de jongens wel een apart uiterlijk hebben en heeft respect voor Bill dat hij zó durft rond te lopen xD

    -Mijn ma vindt ze ook wel goed, ze heeft respect voor de jongens dat ze het zo ver hebben geschopt en ze vindt Bill&Tom&Gustav best wel knap maar Georg vindt ze maar niets xD

    Ik heb gewoon vét coole ouders xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    -Mijn pa vindt de muziek super, en hij vindt de jongens wel een apart uiterlijk hebben en heeft respect voor Bill dat hij zó durft rond te lopen xD

    -Mijn ma vindt ze ook wel goed, ze heeft respect voor de jongens dat ze het zo ver hebben geschopt en ze vindt Bill&Tom&Gustav best wel knap maar Georg vindt ze maar niets xD

    Ik heb gewoon vét coole ouders xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oeps dubbel post xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    - Mijn vader heeft er geen mening over.
    - Mijn moeder vind dat ze goed zingen, maar ze vindt Bill wel een homo.

    Moeder heeft zelfde mening als ik ^^


    Life is hard and then we die

    Mijn moeder is ook 'fan', ze gaat ook mee naar concert en alles. [ en nee, daar schaam ik me niet voor, ze laat me heus wel alleen als ik dat wil 'nd stuff ;) ]

    & Mn pa, daar weet ik 't eigenlijk niet echt van, maar hij zal die cd niet spontaan even opzetten.

    Mijn vader vindt het een stelletje nichten en hij snapt niet dat ik ernaar luister..
    Mijn moeder daarentegen vindt Bill onwijs cool, maar ze vindt zelf Georg het leukst eruit zien xD De muziek vindt ze niet geweldig en ze gaat dan ook niet mee naar concerten ;)