• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    Ik heb wel eens een donkere schaduw in de deuropening zien staan en hij greep naar het lichtknopje maar ik was er eerden en toen ik het licht aan had gedaan was hij weg Ik was echt zo erg geschrokken dat ik het nooi meer ben vergeten


    You can't touch music but music touch you

    Ik kan ook geesten zien. Heb ze al heel vaak gezien en ik hoor ook vaak voetstappen op de gang of andere geluiden die niet door mijn huisgenoten veroorzaakt worden. In het begin vond ik het wel eng, maar nu niet meer. Ze komen niet naar je toe om je kwaad te doen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zat is bij een vriendin en er was NIEMAND thuis en we zagen de deurklink bewegen dat er iemand wouw open doen,en we toen gingen zien was er NIEMAND!

    en ik heb ook een paar keer gedroomd over een meisje en een paar weke later kwam er op het nieuws dat ze dood was ((al ne hele tijd gelede))

    Ik kan ook geesten zien. Heb ze al heel vaak gezien en ik hoor ook vaak voetstappen op de gang of andere geluiden die niet door mijn huisgenoten veroorzaakt worden. In het begin vond ik het wel eng, maar nu niet meer. Ze komen niet naar je toe om je kwaad te doen

    ja ik ken da

    Ik kan ook geesten zien. Heb ze al heel vaak gezien en ik hoor ook vaak voetstappen op de gang of andere geluiden die niet door mijn huisgenoten veroorzaakt worden. In het begin vond ik het wel eng, maar nu niet meer. Ze komen niet naar je toe om je kwaad te doen


    Ik heb dat ook, dat ik dingen hoor die mijn vader moeder of broer niet doen...
    Maar ik vind het nog steeds eng...
    En toen ik het zegmaar doorhad, was ik ook ineen keer bang in het donker:$ en durfde ik ook niet meer alleen thuis te zijn ofso...:$Ik schaam me daar eigelijk best wel voor...:$Maarjah...
    Ohja!!Toen nina(een vriendin) een x bij mij logeerde toen gingen we OERIE GELLER (weetniethoejedatschrijftdusdanmaarzoxD) kijken...
    Hij zei dat je je handen op de tv moest zetten op zijn handen ofso, en dan aan een overledene dierbare moest denken.... Nina deed dat en dacht aan haar oma.
    Ik stond gewoon naast haar,
    En toen ze dat deed hoorden we gekraak. Maar onze vloer kraakte maar op 1 plek, bij de deur.
    En daar stond niemand.
    EVen later zag Nina dat de deur open en dicht ging.
    En later zag ik dat ook.
    Maar ik wist zeker dat ik de deur dicht had gedaan!!! Echt hééél eng! Sinds toen geloofde ik in geesten!
    Lang verhaal mrjah...

    Ik heb trouwens wel meer van die dingen gehad,, ik heb nu toch niks te doen dus...
    Toen nina en ik bij Danyel logeerde, toen zag ik (ja, ik weer) dat een kast openging..
    Nina had hem toen dichtgedaan maar de volgende ochtend was hij weer open!!! O.o
    En toen het licht ook uit was, toen zag ik een schaduw in een gangetje... De volgende dag zei ik dat tegen Nina, en zei had dat dus ook gezien!...O.o

    weetje:P je moet een seen keer op youtube zoeken naar ghosthunters:P
    da's echt zo vet cool ^-^
    Ik denk trouwens dat ik ook wat heb,...
    Ik heb nmlk mijn overgrootmoeder gezien in het kamertje waar zij altijd sliep,...
    en ook elke keer als ik er langs loop dan voel ik haar,...

    owjaa:P ik heb ook een keer een schaduw van me overleden kat gezien xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    ik heb wel eens ene man gezien die om het hoekje van de deur lag te loeren, hij kwam pas weer en toen durfde ik hem zijn naam te vragen en te vragen wat hij kwam doen. hij zei dat het Mark heette en dat hij kwam omdat mijn dode oma wou weten hoe het met me ging. o.O ik vond het best eng.

    iehhl, zo .. . eng !

    ik heb vet vaak dajavus en als ik iets zeg da komt da uit das gwn geen toeval meer zo vaak o.O en ik heb vaak het gevoel alsof ik bekeken waordt terwijl er niemand is zoals nu... terwijl ik alleenn op mijn mr zit vet spooky o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik denk dat de mensen die echt paranormaal beggaafd zijn dit niet zomaar op een topic neer knallen.. maar even een kleine tip voro de mensen die ooit geesten op willen roepen of glaasje willen draaien.. Hoe spannend en hoe leuk het ook is, gewoon niet doen.. want 9 van de 10x komt er gewoon narigheid van.. het is gewoon niet goed om te doen.

    x.


    vind ik ook


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    eigg hoor ik dit niet te vertellen maar ik zie praat en voel geesten en dode dingen! soms is het eng maar soms heel erg fijn laatst nog :

    ik had me deur open ik zag een hoofd om de hoek uitsteken en mijn broer is dood weetje ik heb het vage gevoel datte in hemel is gegroeid en mij komt bezoeken elke keer! want elke keer als me deur open is of op hoeken van iets zie ik hem ... ik vind het nog altijd eng ik sprak ook nog met mijn opa.. die ik vorig jaar verloor niemand weet van dit in huis ouders of jongeren...ik durf neit te vertellen strx denken die ; ze is gek fzoo want ik ben er eens voor naar een psygiater gestuurd :(

    Ik kan geen geetsen zien of zoiets derfelijks maar soms kan ik wel gedachten lezen, en ik krijg ook steeds vaker dejavus, en soms dan heb ik een soort verhaal in me hoofd dat zomaar in me opkomt en dan gebeurt het meestal ook nog!
    soms is dat egt creepy,

    ik heb het alleen nog maar tegen me ma gezegd, en zij zei da iedereen dat kon..als je je er meer voor opsteld, maar dat mag ik niet doen van haar..
    ik hoef dat ook niet maar soms gebeurd het perongeluk..

    en ik heb nog nooit een soort van bewaker van me gezien..
    maar dat hoeft ook niet.. behalve als het overdag is en hij of zij kom ik tegen met een ommetje, dan zou het een stuk minder creepy zijn..:P(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    ZElf heb ik er nog geen gezien . Maar ik geloof erwel in . Sommige mensen vinden mij marginaal als ik dat zeg. ik zou graag eens 1 willen zien. Maar zeggen dat sommige gevaarlijk zijn . Toch schrikt het me niet af. Ik geloof er in ook al vinden de me marginaal. ik ken wel iemand die paranormaal is. Het moet toch wijs zijn om met geesten te communiceren. Baai.


    It even took me by surprise

    ik heb eergisteren ook een shcim gezien,maar dat was hopelijk gewoon weer eens verbeelding


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik heb al vaak geesten opgeroepen
    en een vriendin haar zus heeft eens geesten opgeroepen en het waren zwarte geesten en ze zitten haar nu achter na en ze ziet de ergste dingen bevoorbeeld dat haar grote zus een auto-ongeluk krijgt en haar hoofd gewoon in 2 is enzo , toen ik bij haar was liep die gewoon door het huis en riep ze voortdurend ; geest ! geest ! achter mij ! help enzo.. echt eng..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.