• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Dat van die levensgids ken ik ;p Maar dat zijn nóóit draken, dat is gewoon onzin. :p
    Gidsen (zo heten die dingen, gewoon gidsen) zijn een soort van mensen alleen hebben ze geen lichaam en zijn ze pure energie. Ze leven in een andere dementie dan ons en als je met ze comminuceertgaat dat via telepathie (je gedachten dus). ^^
    [/nerderig op dit gebied]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OK nu ik dit verteld heb , voel ik me zo raar , ik vind het hier opeens eng op mijn kamer ,en ik zie precies dingen bewegen die nie bewegen , heb ik altijd als ik over geesten iets opzoek en nu heb ik het weer ! echt enggg


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb dat ook vaak voor dat ik een schim zie mijn verbeelding.

    Een vriend en die vriend daarvan heeft eens een foto getrokke van geest

    weirdo niemand geloofde hem ik weet het niet
    Zouden jullie dit geloven?

    Ik heb dat ook vaak voor dat ik een schim zie mijn verbeelding.

    Een vriend en die vriend daarvan heeft eens een foto getrokke van geest

    weirdo niemand geloofde hem ik weet het niet
    Zouden jullie dit geloven?


    Waarom niet? :'DD
    Geesten zijn gewoon wierspiegelingen in de lucht en ja die kun je fotograveren. Anders zou je ook een wolken op de foto zetten. O.O

    Gott ik voel me een nerd in dit topic


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OK nu ik dit verteld heb , voel ik me zo raar , ik vind het hier opeens eng op mijn kamer ,en ik zie precies dingen bewegen die nie bewegen , heb ik altijd als ik over geesten iets opzoek en nu heb ik het weer ! echt enggg


    Hmm misschien moet je dat gewoon negeren en het hele onderwerp met rust laten. Blijkbaar kun jij er niet goed tegen ofzo :') Misschien omdat dat in jou omgeving is gebeurd. Dat heeft altijd wel 'n effect op je.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen idee of ik dat kan, misschien kan iemand dit lezen, en kijken of ik het wel kan, van welke ervaringen ik heb gehad.
    We waren mijn kat heel lang kwijt, en elke keer zag ik hem op het hoekje van de bank liggen waar hij altijd lag, en ik hoorde hem steeds miauwen onder het raam, maar hij was er niet. Toen hoorden we dat hij dood was, en heb ik het nooit meer gehoord of gezien.
    En ik heb een keer gehad, dat elke keer als ik bijna in slaap viel, er iets op me af kwam. Eerst leek het een hand die van mijn bureau kwam, en daarna een enorme spin die van mijn droomvanger boven mijn bed naar beneden viel. Ik heb gewoon de hele nacht niet meer geslapen.
    Ook een keertje hoorde ik allemaal geluiden in mijn kamer. Ik heb een kopje (heel dom) waar ooit 10 jaar geleden thee in heeft gezeten xD Maarjha, het lepeltje was er nogal in vast gaan plakken, en die kreeg ik er niet meer uit. Die nacht hoorde ik het lepeltje bewegen, en de volgende ochtend zat hij gewoon los O.o Mijn moeder zei dat het mijn oma was die wou dat ik mijn kamer ging opruimen xD
    En in mijn zusjes kamer is het eng, als ik daar slaap zie ik altijd dingen die er niet zijn. Ze heeft een mand, en daar zag ik het bovenlijf van iemand opstaan. Ook zag ik iemand aan het voeteneinde van het matras waar ik op lag. En toen ik bij haar in bed lag, zag ik naast me een verrot hoofd met de tong uit de mond. Ik lag met mijn hoofd naast de voeten van me zusje, en ze schopte ertegen, en ik hoorde een doffe klap, en de vorige ochtend was er helemaal niets.
    Als mijn deur opstaat, lijkt het ook vaak alsof er mensen door de gang lopen.
    Nouja, dat waren mijn ervaringen.

    Ook heb ik een foto van dat ik in het bed van mijn vriend lag, en in het hoekje zie je een hoofd (niet die van mijn vriend) maar er was verder niemand. Wie kan dat zijn? O.o De foto staat in mijn fotoboek voor de nieuwsgierigen

    (...)

    Hmm misschien moet je dat gewoon negeren en het hele onderwerp met rust laten. Blijkbaar kun jij er niet goed tegen ofzo :') Misschien omdat dat in jou omgeving is gebeurd. Dat heeft altijd wel 'n effect op je.

    ja kan zijn maar ik vind het echt boeiend om er iets over te lezen enzo , en als ik dan teksten , foto's of filmpjes zie , dan krijg ik echt een eng gevoel daarnet als ik dat ding avn je aan het lezen was , zag ik precies mijn deken van mijn bed bewegen en daarstraks precies of er een beestje op mijn bureau liep en het was gewoon een zwart plekje..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ook heb ik een foto van dat ik in het bed van mijn vriend lag, en in het hoekje zie je een hoofd (niet die van mijn vriend) maar er was verder niemand. Wie kan dat zijn? O.o De foto staat in mijn fotoboek voor de nieuwsgierigen
    DIT FOTO IS VET ENG !!! AMAAI


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    ja kan zijn maar ik vind het echt boeiend om er iets over te lezen enzo , en als ik dan teksten , foto's of filmpjes zie , dan krijg ik echt een eng gevoel daarnet als ik dat ding avn je aan het lezen was , zag ik precies mijn deken van mijn bed bewegen en daarstraks precies of er een beestje op mijn bureau liep en het was gewoon een zwart plekje..


    Misschien vind je het wel te boeiend en willen de geesten rust ofzo o.o Kán.
    Dat dekbed zou ook een orbs geweest kunnen zijn, of je gids. Nou gids lijkt me raar.. :') die dingen zijn zo klein dat ze denk ik geen dekbed op kunnen tillen. XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Misschien vind je het wel te boeiend en willen de geesten rust ofzo o.o Kán.
    Dat dekbed zou ook een orbs geweest kunnen zijn, of je gids. Nou gids lijkt me raar.. :') die dingen zijn zo klein dat ze denk ik geen dekbed op kunnen tillen. XD


    Dat van dat zwartje plekje heb ik ook heel vaak, maar dat is gezichtsbedrog...

    Ook heb ik een foto van dat ik in het bed van mijn vriend lag, en in het hoekje zie je een hoofd (niet die van mijn vriend) maar er was verder niemand. Wie kan dat zijn? O.o De foto staat in mijn fotoboek voor de nieuwsgierigen


    Die foto is idd een beetje schrik opwekkend.
    Ik kan er een neus en een oog uit halen, meer niet. Vreemd.. Ik denk dat het gewoon een geest was.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)DIT FOTO IS VET ENG !!! AMAAI

    Ik weet het :O Ik kwam er pas later achter dat dat geval ook op de foto stond! Maar de kamer van mijn vriend is echt eng, er gebeuren hele rare dingen.

    (...)

    Misschien vind je het wel te boeiend en willen de geesten rust ofzo o.o Kán.
    Dat dekbed zou ook een orbs geweest kunnen zijn, of je gids. Nou gids lijkt me raar.. :') die dingen zijn zo klein dat ze denk ik geen dekbed op kunnen tillen. XD

    haha :p maar met rust laten , ik doe toch niets verkeer dmet hun ? ik wil gewoon meer dingen weten over hun , maarja :p het is en blijft eng .
    btw ; ik weet nog iets wat gebeurd is !
    ik zat zo in de nacht in mijn bed op mijn pc , en ik had een pakje koeken bij me en ik nam er een koek beet er van en het zakje lag naast me op bed en ik leg de koek ernaast en als ik er weer wou van bijten lag het op het tafeltje naast me , en ik weet zeker dat ik het naast het zakje had gelegd of ik was op dat moment een beethe gestoord ..
    maar het was raar


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Okéj ik heb ooit eens iets engs gehad, ik lag in men bed (ik was toen een jaar of 11) en dicht aan men kamer raam staat een lantarenpaal, en aangezien ik te lui was geweest om de rolluik dicht te doen, was ik zo in men bed gekropen, ik kijk nog wat naar de muur, want je kon daarin het licht zien wat vandoor men raam kwam (snappen jullie het) en ik zag de heletijd 2 schaduws van aapjes die aan het spelen waren, en plots sprongen die uit dat raam en kwamen ze naar me toe, en dan ben ik zo snel naar het licht gelopen en heb ik het aangedaan

    ik heb ook vaak dat ik voor me uit kijk, en dat er plots iets zwarts echt naar me grijpt, echt enorm eng, maar ik zeg altijd tegen mezelf Lisa, het is gewoon je haar je verbeelt het je