• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    Ik vond die bolletjes eigenlijk wel lief vroeger xD

    (...)
    Paranormale winkels bestaan ook ho0wrr :) Daar kan je zat van die spullen kopen. Pendels, tarotkaarten, maankaarten, noem maar op


    Ja weet ik, maar de helft daarvan is niet echt paranormaal, vind ik. :p Ik bedoelde dingen die je niet kunt kopen zoals voormogens enzo ;)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben denk ik niet paranormaal en zo maar ik heb wel respect voor de mensen die het wel zijn!


    (L) remco

    OJaa,
    En ik zie van die soort zwevende mozaiken ofzo, heel raar, maar overal waar ik kijk zie ik ze, ze zijn beter te zien als het donker is en als je lang naar zo`n ding kijkt komt ie op je af.
    Ik heb een keer met m'n ma wat uitgeprobeert:
    We hadden van die kaarten met zo`n figuurtje erop, en ik ging dan die dingen volgen en die zweefden dan altijd in de vorm van dat kaartje dat zij in haar hoofd had, toen wou ik het later nog een keer proberen en toen mislukte het =[


    Dat heb ik oowk!.<33
    Echt eng is dat hé!


    Love is in the air'<3

    zelf nooit gezien, maar ben er über über bang voor. k gloof er ook wel in en mense die kunne zien vind k cker nie raar ofzow.

    xx.

    M'n zus en ik hebben ook een keer met geesten gepraat. Niet via glaasje draaien maar met een zilveren ketting met een zuivere natuursteen en dan ja of nee vragen vragen. En toen hadden we met onze overleden hond gepraat. Dat klinkt spooky maar datw as het niet en ik zal het ook nevernooit vergeten.

    M'n zus en ik hebben ook een keer met geesten gepraat. Niet via glaasje draaien maar met een zilveren ketting met een zuivere natuursteen en dan ja of nee vragen vragen. En toen hadden we met onze overleden hond gepraat. Dat klinkt spooky maar datw as het niet en ik zal het ook nevernooit vergeten.


    Je bedoelt pendelen! (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, had geen idee hoe dat heette ;) Maar wij hebben bij ons in de stad ook een winkeltje, de blauwe maan. Hij is laatst verhuisd en nu moet ik even kijken waar hij nu zit. Als hij er nog zit. Was best een heel leuk winkeltje, met stenen, en dromenvangers en al die dingen.

    En ik denk ook wel dat m'n verleden hond, Bonny, die was even oud als mij en telkens als er iets is dan weet ik gewoon dat Bonny op mij let. Ik weet niet hoe dat komt maar ik weet gewoon dat dat zo is. Heel freaky maar het is gewoon zo denk ik...

    ik ben misschien een beetje paranormaal begaafd...

    ik had vroeger altijd dat als ik naar een kast keek dat ik dan een groene vlek zag.

    Ik heb ook heel vaak het gevoel dat er iemand achter me staat, maar dat er dan niemand is. Dat had ik laatst een keer op de fiets, toen had ik het gevoel dat er iemand achter me fietste en hoorde ik zelfs een bel, maar toen ik de bocht om ging en achterom keek was er niemand.


    Veni, Bibi, Vomui

    Ik geloof in geesten. Vooral sinds ik te weten gekomen heb dat mijn vriendin paranormaal is. Zo zijn we eens naar een huis gegaan. Ik woonde vroeger dichtbij een soort van spookhuis. nouja ik bedoel zo een eng huis. Ik wist dat er een moord was geweest. Dat wist zij niet. Dus we gingen ernaar toe. Vertelt ze dat hele verhaal dat daar is gebeurd. Dat die man in de rug is gestoken enzo. Echt eng. Ow Tjeezus nu denk je vast dat ik zo een naar kind ben. X)


    It even took me by surprise

    mwaaaah, ik heb gewoon altijd het gevoel da tik niet alleen ben Ö echt, niet normaal. en en, toen ik es een kaars wou uitblaze ging die gewoon helemaal niet uit. en toen ik hem eindelijk uitkreeg, het was zo'n lange witte, doo hem in een emmer water te steke en ik haalde hem er terug uit, dan ging die gwn opnieuw brande Ö dat was eeeeeeng.
    en een keer was mijn licht gewoon vanzelf uitgegaan. en toen ik wou vrage aan me pa of de elektriciteit was uitgevalle, ging die weer aan :') en en en toen ik es bij een vriendin was, en we ginge met z'n alle benede pannekoeke ete, stond er een smiliej op het raam getekend met lippestift, zwarte Ö aaaah, man dat was eng Ö

    verder heb ik een volledig geestloos leven :')

    ik heb 1x een geest gezien twas op Ameland. egt focking donker die nacht en stond daar opeens zo'n witte gedaante... ik dacht eerst: huh? ging ik beter kijken was ie weg... ik daarna zo gillen: waaaaaaaaaah een geest, heb die nacht ook niet meer geslapen


    I am an idiot, I move.

    Zelf nog niets gezien maar toen wij op vakantie waren moest mijn tante o ons huis letten en de dieren enz.. maar mijn tante gelooft wel in paranormale dingen en toen wij van vakantie kwamen zei ze tegen mij dat er een geets van een oud vrouwtje in ons huis zat ! x'D

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    bij mij thuis jaren geleden is de radio ineens vanzelf aangegaan midden in de nacht, en nog niet zo zacht ook..
    en ook paar jaren terug met koninginnendag ging ik bij me bijna buurmeisje slapen eb toen ging steeds de telefoon daar en had je het antwoord aparaat van mij achterburen dat er een inbraak was (ze waren op vakantie) maar steeds om de 5 min. en we waren alleen daar thuis(raar maar het was ook nog in de middag) en we gingen steeds uit hte grote raam kijken en de opa en oma van hun was ook al bij het huis om te kijken, maar er was gewoon niks te zien!!:| en er was ook geen geluid van inbraak ofz. maar toch ging steeds de telefoon met het anwoordt apparaat dat er werd ingebroken:s.

    zo engggg


    Nvt

    Ik geloof er wel in x'D
    Maar ik heb niet zo'n levensgids ofzo. En mijn TV die valt soms uit. Dan wordt hijn zwart, dan blauw met van die diagonale strepen en dan gaat hij weer aan en doet het gewoon. En laatst deed hij 2x blauw en toen viel hij uit :|
    En ik heb ook het gevoel dat er iemand bij mij is, of mij achtervolgt. En dat is scary:|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42