• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    Vandaag was het ook Freaky vanmiddag. ik was op de manege. en ik en mn vriendin charlotte gingen naar de cafetaria om iets aan de bazin te vrage. en den moeten we door de toilette. zag ik ineens zo'n man bij het toilet die mij aankeek. en toen ik even later achter me keek was die ineens weg, maar die had ik niet zien voorbijkome o_o en toen ik vroeg aan chaz wie die man aan het toilet was, zei ze dat er helemaal niemand was o_o

    ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet alleen in me kamer ben! Vroeger was ik daar door altijd bang!
    Nu niet zo meer!
    maar als ik weer heel sterk het gevoel heb dat er iemand is wil ik diegene weg hebben!
    Ik weet niet ik heb liever niet dat ik ze zie!
    Ben bang dat ik dat beeld never nooit meer kan vergeten!

    Heb ook een keer Gehad toen ik bijna sliep,
    dus half slapend half wakker!
    lag ik op me buik en iemand raake mijn rug aan met zijn platte hand! ik versteende helemaal!
    ben heel voorzichtig omgedraait en toen zag ik niks!
    maar ik weet zeker dat er iets was!

    verder wil ik er liever helemaal niet mee in aanraking komen Doods en doods bang!
    Xx Flowers

    Volgens my ben ik nog geen levensgids tegen gekomen
    Maar ik geloof wel dat er iemand over my waakt
    ik ben 3 keer van de dood ontsnapt
    byna 2 keer over reden
    ik ben al gaan parashut springen
    voor mn 1ste keer wel het was een geweldig gevoel toen we uit het vliegtuig spronge hadde we eerst vrijeval, wanneer het tyd was om de parashut open te doen bleek dat hy ni :( ging dus moest ik weer in banaanstand gaan en had hy die parashut weggedaan ofzoow en had hy aan de reserveparashut getrokke. die ging wel en toen we landen vertelde hy als we 5 of 8 seconden later ware dat er wel iets kon gebeuren.
    Vanaf dien geloof ik echt dat er iemand over my waakt


    The best revenge is massive success

    Ik hoor altijd dingen, maar dat komt omdat het huis waarin ik woon, wel mooi 73 jaar oud is. Maar het is wel zo, dat de vorige bewoners een zoontje hadden, die is verdronken in de vaart, tegenover ons huis. Er is ook een boek over geschreven, en die hebben wij (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik heb wel eens ene man gezien die om het hoekje van de deur lag te loeren, hij kwam pas weer en toen durfde ik hem zijn naam te vragen en te vragen wat hij kwam doen. hij zei dat het Mark heette en dat hij kwam omdat mijn dode oma wou weten hoe het met me ging. o.O ik vond het best eng.


    Vaag Ö

    ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet alleen in me kamer ben! Vroeger was ik daar door altijd bang!
    Nu niet zo meer!
    maar als ik weer heel sterk het gevoel heb dat er iemand is wil ik diegene weg hebben!
    Ik weet niet ik heb liever niet dat ik ze zie!
    Ben bang dat ik dat beeld never nooit meer kan vergeten!

    Heb ook een keer Gehad toen ik bijna sliep,
    dus half slapend half wakker!
    lag ik op me buik en iemand raake mijn rug aan met zijn platte hand! ik versteende helemaal!
    ben heel voorzichtig omgedraait en toen zag ik niks!
    maar ik weet zeker dat er iets was!

    verder wil ik er liever helemaal niet mee in aanraking komen Doods en doods bang!
    Xx Flowers

    Jaa ik heb dat ook soms ö Dat iemand gewoon zijn/haar ogen in je rug brand ;S Maar ik heb nogal een angstaanjagend goed inlevingsvermogen, dus kan ik ook denken dat iemand me aanraakt, en het ook echt voelen, terwijl diegene hier niet is. [vage zin, I know] Soms is dat best wel kud. Vooral wanneer ik ongewild denk aan wat er gebeurd wanneer mijn ouders dood zullen gaan. Maarja..


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik denk niet dat ik paranormaal ben, maar ik heb wel iets raars xD
    Ik zie meestal beelden dingen en mensen die niet gebeuren en er niet zijn maar wel gaan gebeuren en k0men zeg maar...
    Zo zat ik byv. een x op de bank,, en zag ik op de bank tegen0ver my mensen ztten die er eigenlyk niet waren,, en k0rt daarna werd er aangebeld en kwam er visite,, ze gingn precies vo0r me op die bank zitten,, en toen d8 ik zo van,, heey net zag ik jullie ook op die bank.. o__0
    Terwijl k niet wist dat ze z0udn k0men... Zo voel k heel vaak dingen van tevoren aan,, en ben k v0lgens my hooggevoelig.. ^^
    Meestal voel k ook wat voor weer het de volgende dag wordt en soms zelfs dat er lessen gaan uitvallen... =X
    xXx


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik had pas dat iemand keihard door me akmer heen riep HE WAT DOE JIJ? en ik was alleen thuis:S.


    Nvt

    ik denk vaak dat ik dingen zoals geesten zie, maar meestal is het gewoon mijn verbeelding.. Ik zou anders wel willen dat ik het echt kon!


    Beeeeeeeesje :-)

    ik heb nog nooit geesten gezien of gehoord ofzo maar 1x was wel een beetjuh raar,mijn moeder vertelde het me een paar maanden geleden.ik was 5 jaar en we waren pas verhuisd maar elke nacht had ik telkens dezefde droom,dat een man mij heel de tijd sloeg,iedere nacht had ik die droom maar als ik ergens anders sliep zoals in de kamer van mijn moeder(ik was pas 5 jaar)dan had ik die droom niet,alleen maar in mijn eige kamer,en mijn moeder ging een paar keer met mij in mijn kamer slapen om te kijken of zei ook zo droom kreeg maar zij kreeg hem niet en als ze wakker was dan zag ze dat ik zo bang was voor die droom dat ik haren van mijn arm plukte.later gingen we verhuisen(1 verdieping naar beneden(we woonde in een flat)en toen had ik die droom niet meer en mijn moeder vertelde tegen haar buurvrouw dat ik elke nacht die droom had in mijn oude kamer en toen zei die mevrouw dat in ons oude huis(1 verdieping hoger)dat daar in een kamer elke nacht geslagen werd door haar vader en later in een pleeggezin was gezet enzo.en die mevrouw zei dat er mischien in mijn oude kamer negatieve energie was van dat meisje en die vader(egt heel freaky)

    p.s.niet denken dat ik dit verzin ofo want het was warschijnlijk toeval want verder heb ik nog nooit een geest of weet ik veel wat gezien


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.