• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    ik denk niet dat ik paranormaal ben, maar ik sta er wel voor open en vind het erg interessant.
    weetje: iedereen kan het als je er maar voor open staat, maar je moet er niet naar gaan leven (dus niet ''ik wil geesten zien, ik wil...'' etc.)

    het valt me op dat in zo'n topic opeens de halve wereld met geesten lijkt te praten XD

    het valt me op dat in zo'n topic opeens de halve wereld met geesten lijkt te praten XD

    Mij ook wel xD Ik heb zelf ook vaak geesten gezien, maar ik kan er om de een of andere manier niet mee praten. Ik bedenk me ineens, bij mij in de badkamer zit een geest die mij iets probeert duidelijk te maken. Hij is er alleen voor mij (ik weet dat het een 'hij' is), want altijd als ik alleen in de badkamer ben ramelt de spiegel. Als ik met meerdere mensen in de badkamer ben is het stil. Ook maakt hij de douch altijd een paar seconden ijskoud


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    over paranormaal gedoe:is tarot leggen ook paranormaal? ik dacht het neit toch... want dat doe ik ook.

    Als je tarot legt hoef je niet perse paranormaal begaafd te zijn. Ik leg ook tarot, zo nu en dan


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    over paranormaal gedoe:is tarot leggen ook paranormaal? ik dacht het neit toch... want dat doe ik ook.


    Tarot is niet echt paranormaal :p
    Dat is gewoon een kaartenspel waarmee je je toekomst zou kunnen voorspellen en oplossingen voor problemen kunt ontdekken enzo.
    Tarot kun je ook in de winkel kopen, en dat kun je bij paranormale dingen eigelijk niet. Dx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)misschien dat ze beter in contact kan komen met haar gids via de steen?


    Ja dat zou wel kunnen :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Tarot is niet echt paranormaal :p
    Dat is gewoon een kaartenspel waarmee je je toekomst zou kunnen voorspellen en oplossingen voor problemen kunt ontdekken enzo.
    Tarot kun je ook in de winkel kopen, en dat kun je bij paranormale dingen eigelijk niet. Dx

    Paranormale winkels bestaan ook ho0wrr :) Daar kan je zat van die spullen kopen. Pendels, tarotkaarten, maankaarten, noem maar op


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik voel geesten...
    Meestal is het vreselijk irritant, ik weet ook niet wat hij/zij van me wilt ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    ik ben best wel geintreseerd in geesten en geesten zien enzo.

    en ik mocht in een megaaaaaaaaaaaaaa grote stenen winkel 2 stenen uitzoeken en wat voor stenen kiest madame?! een steen die me help tegen boze geesten en een steen dan zeggen ze dat er een iemand in zit en dat is dan mijn gids ofzo, maar zonder die stenen kan ik niet slapen en ben ik bang, heel raar maar ik was die stenen kwijt en die man kwam langs de eerste keer was hij heel gemeen en ging hij naar me gillen maar de 2de keer was hij wel aardig, maar ik was toen precies die stenen kwijt! o.O


    jakkes, das eng !


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Ik kan wel zo toekomst voorspellen met de kaarten, maar tis niet dat dat klopt ofzo.

    Nog nooit een geest gezien denk ik, of contact gehad met een geest dus ben perfect normaal :D

    Moet cool zijn als je het al wel is hebt voorgehad.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik voel geesten...
    Meestal is het vreselijk irritant, ik weet ook niet wat hij/zij van me wilt ofzo...
    Weet iemand wat ik moet doen? (A)


    Sweet dreams will come true.

    OJaa,
    En ik zie van die soort zwevende mozaiken ofzo, heel raar, maar overal waar ik kijk zie ik ze, ze zijn beter te zien als het donker is en als je lang naar zo`n ding kijkt komt ie op je af.
    Ik heb een keer met m'n ma wat uitgeprobeert:
    We hadden van die kaarten met zo`n figuurtje erop, en ik ging dan die dingen volgen en die zweefden dan altijd in de vorm van dat kaartje dat zij in haar hoofd had, toen wou ik het later nog een keer proberen en toen mislukte het =[


    Sweet dreams will come true.

    ik zie ook vaak rare figuren op me afkomen xD en bolletjes, als ik in men bed ligt blauwe gele roze rood xD en ik kan ze vastnemen, en als ik er een paar gevangen heb in men handpalm komen er heel veel rond men hand zweven en als ik men hand weer open gaan ze wer weg, en zweven ze nog wat rond, vroeger had ik dat dus veel, maar nu niet meer, en overlaatst dacht ik, waar zijn die bolletjes eigenlijk xD want die kwamen altijd als ik niet kon slapen, en dat kon ik onlangs ook niet xD en ik dacht, die bolletjes komen wel terug en zorgen er wel voor dat ik in slaap val MAAR ze bleven weg, Tss xD

    maar wrs was het vroeger altijd men verbeelding, die altijd terugkwam XD

    vett eng,, laatSt stond ik met mijn moeders & mijn zus voor de lift te wachten,, zien we zo'n man achter ons komen staan. hij grijnsde heel eng naar me,, kijken we ff weg en kijken weeer terug,, is hij er opeens niet meer !

    en het was een grote kale ruimte [ de ikea in GroningenXD ] en we zagen hem gewoon nergens..:|


    m'jahh,, ik weet niet wat dat precies was,, maar het was eng ! xD



    en ook een keer,, dat was een paar jaar geleden ofzo was ik met mijn moeder een spel aan het doen waar je een soort kartonnen tekens voor had en dat waren er dan 4. ik had ze op de tafel gelegd,, zo dat het nergens onder kon schuiven. mijn moeder ging ff wat drinken halen, wil ik die tekens pakken, zijn ze weg ! en toen even later waren ze er opeens weer..


    mahgut, dat kon ook mijn verbeelding zijn..


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    vett eng,, laatSt stond ik met mijn moeders & mijn zus voor de lift te wachten,, zien we zo'n man achter ons komen staan. hij grijnsde heel eng naar me,, kijken we ff weg en kijken weeer terug,, is hij er opeens niet meer !

    en het was een grote kale ruimte [ de ikea in GroningenXD ] en we zagen hem gewoon nergens..:|


    m'jahh,, ik weet niet wat dat precies was,, maar het was eng ! xD



    en ook een keer,, dat was een paar jaar geleden ofzo was ik met mijn moeder een spel aan het doen waar je een soort kartonnen tekens voor had en dat waren er dan 4. ik had ze op de tafel gelegd,, zo dat het nergens onder kon schuiven. mijn moeder ging ff wat drinken halen, wil ik die tekens pakken, zijn ze weg ! en toen even later waren ze er opeens weer..


    mahgut, dat kon ook mijn verbeelding zijn..


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer