• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    ik ben blij dat we er hier kunnen over kunnen praten ik denk dat veel mensen hier het aan niemand durven vertellen
    mij deed het in ieder gevaal deugd om het eens te kunnen uiten.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Als ik zoiets meemaak zoek ik er altijd een verklaring voor, ik maak men leven echt niet eng, maar meestal heb ik zulke enge ervaringen als beertje Collago (de naam van men geboortebeer xD) niet bij me is, daarom, slaapt hij nog steeds bij mij, maar eerlijk gezegt, ik ben bang in het donker, en vroeger hield ik echt van geesten en al die verhalen errond, maar nu negeer ik het liever

    Ik ben een tijdje bezeig geweest met dingen op te zoeken over geesten (is ondertss al meer dan een jaar geleden), maar ik dit dat meestal 's avonds en ja dan zag ik foto's van dit soort dingen en leesde ik het enzo, maar daarna kreeg ik zo het gevoel dat er iemand achter mij stond en aan het meekijken was. Echt creepy, maar wrsl gewoon angst ofzo. Soms heb ik wel eens het gevoel dat er iemand bij mij is. Zoals vorige keer, ik was naar een tv programma aan het kijken over geesten en het was wré donker en khad wat ban (Haha dàmn xD), maar ik keek er gewoon verder naar, maar ik voelde iemand achter mij en ik wou kijken, maar het leek of er iets mij tegenhield om achter mij te kijken. Raar maar soit xD!


    ii_COLLAPSExBabii

    Ik ben een tijdje bezeig geweest met dingen op te zoeken over geesten (is ondertss al meer dan een jaar geleden), maar ik dit dat meestal 's avonds en ja dan zag ik foto's van dit soort dingen en leesde ik het enzo, maar daarna kreeg ik zo het gevoel dat er iemand achter mij stond en aan het meekijken was. Echt creepy, maar wrsl gewoon angst ofzo. Soms heb ik wel eens het gevoel dat er iemand bij mij is. Zoals vorige keer, ik was naar een tv programma aan het kijken over geesten en het was wré donker en khad wat ban (Haha dàmn xD), maar ik keek er gewoon verder naar, maar ik voelde iemand achter mij en ik wou kijken, maar het leek of er iets mij tegenhield om achter mij te kijken. Raar maar soit xD!

    ja ik weet precies hoe je je voelt ! heb ik ook altijd als ik iets lees over hun , best eng hé ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik kwam ooit eens thuis .. met men ouders en ik zag iemand staan in onze tuin maar echt ver in het donker, iemand in het wit gekleed, en die liep weg en ik ging hem/haar achterna en hij ging net de hoek om en ik wou ook gaan maar toen riepen men ouders dat ik terug moest komen en toen ik vroeg of ze dat ook gezien hadden zeiden ze van nee, jah dat was echt wel eng, en telkens als ik nu thuiskom en het is al donker kijk ik nooit naar die plaats en ga zo snel mogelijk naar binnen

    Ik kwam ooit eens thuis .. met men ouders en ik zag iemand staan in onze tuin maar echt ver in het donker, iemand in het wit gekleed, en die liep weg en ik ging hem/haar achterna en hij ging net de hoek om en ik wou ook gaan maar toen riepen men ouders dat ik terug moest komen en toen ik vroeg of ze dat ook gezien hadden zeiden ze van nee, jah dat was echt wel eng, en telkens als ik nu thuiskom en het is al donker kijk ik nooit naar die plaats en ga zo snel mogelijk naar binnen

    Ik kwam ooit eens thuis .. met men ouders en ik zag iemand staan in onze tuin maar echt ver in het donker, iemand in het wit gekleed, en die liep weg en ik ging hem/haar achterna en hij ging net de hoek om en ik wou ook gaan maar toen riepen men ouders dat ik terug moest komen en toen ik vroeg of ze dat ook gezien hadden zeiden ze van nee, jah dat was echt wel eng, en telkens als ik nu thuiskom en het is al donker kijk ik nooit naar die plaats en ga zo snel mogelijk naar binnen

    Ik heb een paar x gehad,, 's nachts dat ik het opeens heel koud kreeg,,, en 3 seconde daarna niet meer. Ook zijn mijn nagelpotjes een paar keer omgevallen zonder wind of dat ik het deed door er tegen aan te stoten.
    Maar ik weet niet of dat een geest was of niet. Ik heb met mijn familie afgesproken dat ALS er leven na de dood is,, dat we dan op een of andere manier laten weten...


    hou je mond joh =')

    ow verdorie -_- staat er 3 keer sorry

    (...)
    ja ik weet precies hoe je je voelt ! heb ik ook altijd als ik iets lees over hun , best eng hé ?


    Echt wèl, ik krijg er zo'n benauwd gevoel dan van.


    ii_COLLAPSExBabii

    Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)

    Bij mijn thuis zitten redelijk was geesten, één op de trap, die staart me altijd zo aan, ik zie ze niet, maar ik vóél ze, en als ik een foto maak zie ik ze op die foto wel.
    In mijn vorige huis had ik er ook twee of drie op mijn kamer, maar ik geloof dat diegene naast mijn bed nu op ze trap zit, ook zit er in de schuur geloof ik ''iets''.
    En ik lach je niet uit hoor, om je levensgids, ik heb er zelf ook één (en nog twee die ik altijd wat mag vragen, maar die niet altijd bij me zijn)

    over paranormaal gedoe:is tarot leggen ook paranormaal? ik dacht het neit toch... want dat doe ik ook.

    ik ben best wel geintreseerd in geesten en geesten zien enzo.

    en ik mocht in een megaaaaaaaaaaaaaa grote stenen winkel 2 stenen uitzoeken en wat voor stenen kiest madame?! een steen die me help tegen boze geesten en een steen dan zeggen ze dat er een iemand in zit en dat is dan mijn gids ofzo, maar zonder die stenen kan ik niet slapen en ben ik bang, heel raar maar ik was die stenen kwijt en die man kwam langs de eerste keer was hij heel gemeen en ging hij naar me gillen maar de 2de keer was hij wel aardig, maar ik was toen precies die stenen kwijt! o.O
    je meot hem gewoon zeggen dat hij weg moet gaan, zeg hem maar dat jij hem ook geen kwaad doet en dat hij dat dus ook neit bij jou hoeft te doen.

    Ik denk dat de mensen die echt paranormaal beggaafd zijn dit niet zomaar op een topic neer knallen.. maar even een kleine tip voro de mensen die ooit geesten op willen roepen of glaasje willen draaien.. Hoe spannend en hoe leuk het ook is, gewoon niet doen.. want 9 van de 10x komt er gewoon narigheid van.. het is gewoon niet goed om te doen.

    x.
    idd, bovendien: geesten die rut hebben gevonden moet je neit oproepen, ook geesten van overleden ouders etc. als ze je nog iets tezeggen hebben doen ze dat uit zichzelf wel...

    (...)

    Je gids past niet in een steen.. Die is je hele leven al bij je. Gidsen zijn eigelijk een soort mensen, alleen dan zonder lichaam, die in een andere dementie leven.
    misschien dat ze beter in contact kan komen met haar gids via de steen?