• Heb jij al eens geesten gezien of ben jij paranormaal?

    Ik heb eens een schim zien voorbijlopen (Maar ik denk dat dat mijn verbeelding was)
    En ik heb een levensgids (Ik denk dat dit paranormaal is) dat is een draak of mens die je helpt door het leven: Heb je een moeilijke dag, maakt ie je vrolijk of als je je verveeld kan je echt altijd met hem/haar praten. Mijn levensgids is een mens met de naam Mel ^^

    Noem me nou asjeblieft niet gek door die levensgids want er durven wel wat meer mensen mij uitlachen -.-

    (K)


    Let the Night embrace you

    ik kan geesten voelen zien en horen.ik heb (dat was dit jaar nog) een schim gezien voor mijn deur en ik hoorde iemand schreeuwen. toen ik een kind was voelde ik er eentje over mijn wang wrijven. en ik hoorde iemand mijn naam 's nachts schreeuw ik kijk ff en er is niemand te zien en ik ga weer slapen hoor ik het weer en dan kijk ik weer en dan zie ik weer niemand

    ik heb wel een keer gehad dat het stormde en ik moest nog de deur sluiten (eerst de buitendeur die in de veranda zit en dan de gewone deur). En in de veranda zitten er hele grote ramen hea. dus jah , ik sluit de buitendeur en ik kijk op en ik zag gelijk 2 gele ogen naar mij staren (en het was géén hond of kat ofzo!). dus ik ,keibenauwd, de andere door de andere deur gaan en hem sluiten. en naar me bed lopen. En toen ik 5 min. in me bed zat begon de oude radio die in de veranda staat een of ander oud liedje te spelen. Ik schrok me rot! Dus ik weer in die veranda, die heel kou was plots, die radio uitdoen en ik kijk weer op en wéér die ogen. Ik ben egt bang als ik nog een 's avonds in de veranda sta.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    En me bf (Magali) heeft visioenen.

    zij had een visioen dat er een meisje ging ontvoerd worden en een paar dagen later was maddie Mc Can ontvoerd! egt En ze had ook eens een visioen over iemand die wij alletwee kennen die anorexia ging krijgen over een paar jaar....


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ja pas had ik een bericht gelezen en als ik heb niet doorstuurde zou ik om middenacht vermoord worden als ik sliep dus ik durfde niet te slapen zeg maar en die nacht hoorde ik steeds een heel raar deuntje en toen schoot ik weer overeind was het afgelopen lag ik weet sliep ik bijna weer het deuntje zat ik weer overeind weer afgelopen en zo door:S vond het zo engg.. en me moeder in die nacht. het zit vast in je hoofd -.-


    Nvt

    een vriendin mij zen ouders die ginge zo in ee ntent slape buite en die hadde een grote knuffel in de tent gezet en die ginge effi weg en toen ze terug kwame stont die knuffel zo uit de tent naar buite te kijke enja ze hadde die terug gezet en een tijdj later ginge ze effi naar binne (huis) en toen ze terug kwame stond die knuffel weer zo die had zo de 2 tent openinge vast en zo keek die beer naar buite o.O

    Ik ben een nieuwetijds kind. het zijn nogal veel kenmerken om op te noemen maar het komt erop neer dat een kind al vanaf jonge leeftijd paranormaal begaaft is. wat ik vooral heb is dat ik sterk emoties voel, visioenen heb, soms schimmen/geesten zie en ik heel slecht tege veel mensen en grote drukte kan doordat ik dan teveel doorkrijg. Ik heb het eens een vriendin verteld... die is inmiddels mijn vriendin niet meer omdat ik door haar keihard ben uitgelagen en ze me belagelijk maakte. Ik ben wel trots op mijn gaven omdat ik een vriendin ermee heb geholpen. ze had zelfmoord pogingen gedaan en ik zag vaak een soort schim en op een gegeven moment werd die heel duidelijk. toen heb ik haar dat verteld en ineens begon ik een soort van uit mezelf te praten over dingen die ze me niet eens had verteld. ze begon te huilen omdat het haar heel erg raakte en sindsdien gaat het veel beter met haar:)

    Ik ben een nieuwetijds kind. het zijn nogal veel kenmerken om op te noemen maar het komt erop neer dat een kind al vanaf jonge leeftijd paranormaal begaaft is. wat ik vooral heb is dat ik sterk emoties voel, visioenen heb, soms schimmen/geesten zie en ik heel slecht tege veel mensen en grote drukte kan doordat ik dan teveel doorkrijg. Ik heb het eens een vriendin verteld... die is inmiddels mijn vriendin niet meer omdat ik door haar keihard ben uitgelagen en ze me belagelijk maakte. Ik ben wel trots op mijn gaven omdat ik een vriendin ermee heb geholpen. ze had zelfmoord pogingen gedaan en ik zag vaak een soort schim en op een gegeven moment werd die heel duidelijk. toen heb ik haar dat verteld en ineens begon ik een soort van uit mezelf te praten over dingen die ze me niet eens had verteld. ze begon te huilen omdat het haar heel erg raakte en sindsdien gaat het veel beter met haar:)


    Ik ben ook 'n nieuwetijdskind. p;
    Ik vind het heel bijzonder, maar af en toe ook best irritant. Ik voel me daardoor soms echt anders dan leeftijdsgenoten, jij niet? o;
    Ik vind die gaven echt bijzonder, omdat je er mensen mee kunt helpen. (Wat jij dus gedaan hebt.)
    Het enige nadeel vind ik dat ik niet tegen veel drukte kan enzo, dat put mij helemaal uit en daardoor kan ik b.v. nooit lang naar de disco enzo. En dat snappen mijn vriendinnen dan weer niet, want die hebben nergens last van enzo. Maar ze weten er wel van, en maken d'r nooit problemen van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja, ik voel me ook altijd anders. wat ik ook heb is dat ik al van jongs afaan andere woorden gebruik dan mijn leeftijdsgenoten, vaak moeiijkere. ik word ook wel eens wandelend woordenboek genoemd daardoor. naar disco ga ik niet, het is zo druk, en die muziek dat zo knalt, ik voel me er niet lekker bij. liever zit ik in een rusitg cafe of thuis met vrienden een film te kijken.

    Ja ik word best vaak geroepen door iets... maar ik weet niet wat dat is, het is maar op 1 kamer in het huis, en op school is er een trap waar heel veel mensen voetstappen horen en ik werd eens daar achteruit getrokken terwijl er niets was! en ik heb heel vaak het gevoel dat er iemand in de buurt is als ik alleen ben.. , heel creepy allemaal, ik vind het echt vreselijk.

    ik weet niet waarom maar ik heb wel het gevoel dat ik iemand bij me heb die me beschermd.. en dat dat mijn opa is...


    ja dat heb ik ook!

    ik heb een klopgeest in me kamer :')
    en da's niet leuwk. die doet allerlei enge dinge, hij maakt me echt bang Ö gister sliep ik niet in me kamer. en toen hoorde ik daar allemaal gekraak Ö

    ik ben zweverig volgens mensen. omdat ik naar mensen luister die ervaring hebben met geesten. en ik hem een knuffel tegen wie ik praat.
    en ik hoor dingen die andere niet horen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik kan geesten voelen en zie aura's bij mensen.

    mijn kat is 2 jaar geleden overleden en nu hoorde ik hem nog steeds. wat bleek iedereen in huis hoorde hem nog. ik hield heel veel van hem nu lijkt het nog of hij bij ons is... raar maar waar
    en soms krijg ik visioenen van sommige dingen en zie ik mensen die er eigelijk niet eens zijn. als ik op mijn kamer zit heb is steeds het gevoel dat er nog iemand is maar er is dan niemand.... ben ik dan een nieuwetijdskind?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik kan geesten,voelen,horen,zien er mee praten,zie aura's,kan de toekomst zien heb Dejavu's
    kan zien wat mensen denken en kan telekinese gebruiken. is soms best eng m'n vriendin kan het ook precies het zelfde