• De stelling van vandaag luidt:
    Roken is een asociale gewoonte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Nee.


    Music is my fxcking drug. ♫

    Let me be the first to react, dat er wat leven in de brouwerij komt, haha. Eigenlijk vind ik van niet, zo lang de persoon die rookt ervoor zorgt dat anderen er geen last van ondervinden. M.a.w.: niet binnen roken en als je rookt, je wat verder stellen zodat de rook niet in andermans gezicht waait. Tenzij die persoon daar geen probleem mee heeft, uiteraard, maar ik betwijfel of er zo veel zijn. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Niet als je met een groepje gaat paffen (cat)

    Er is volgens mij wel een kloof tussen rokers en niet-rokers. Als je dan de enige roker bent in een gezelschap, kan dat volgens mij wel een kloof veroorzaken. Het is namelijk niet zo aangenaam met iemand te praten die elke minuut zijn rookwolk in je gezicht uitblaast :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Niet als je met een groepje gaat paffen (cat)

    Er is volgens mij wel een kloof tussen rokers en niet-rokers. Als je dan de enige roker bent in een gezelschap, kan dat volgens mij wel een kloof veroorzaken. Het is namelijk niet zo aangenaam met iemand te praten die elke minuut zijn rookwolk in je gezicht uitblaast :'D


    Het is nog net wat anders als je met een hele groep gaat smoren tegenover als je allen bent. :Y) Dan moeten ze het inderdaad zelf maar uitvechten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn onpopulaire mening is dat dit inderdaad zo is. Mijn vrienden zitten vaak buiten in de kou of in een rokersruimte, om niet alleen binnen achter te blijven, ga ik dan maar mee, waardoor ik dan naar rook stink en mijn longen naar de kl*ten gaan. Ik doe het gewoon, samen met nog andere vrienden, om sociaal te zijn, maar eigenlijk zou het anders wel aangenamer zijn.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Als ze geen rekening houden met astmatische mensen of mensen die er echt niet tegen kunnen vind ik het zeer asociaal, maar wanneer ze dit wel doen en netjes naar buiten gaan, of op z'n minst vragen of het goed is of ze een sigaretje opsteken, vind ik er niets asociaals aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarschijnlijk is mijn mening nogal onpopulair, maar ik zeg eens.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Alleen als je geen rekening houd met anderen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als roker heb ik inderdaad het gevoel dat ik af en toe heel asociaal bezig ben. Ik hou wel altijd rekening met mensen. Als ik op het station even snel een sigaret wil opsteken, zal ik dat altijd uit de buurt doen van kleine kinderen of uit de buurt van mensen in het algemeen. Één keer heb ik bijna ruzie gehad met een oudere man. Ik zat in de rookzone op het bankje, toen hij naast me kwam zitten. Toen ik rook uitblies, viel hij tegen me uit ik geen respect had voor mijn medemens, dat ik zijn longen om zeep hielp, ga zo maar door. Verder hou ik er altijd rekening mee als mensen asma hebben of iets dergelijks. Maar hoeveel rekening ik ook hou met iedereen, af en toe krijg ik alsnog echt vernietigende blikken.

    Dus mijn onpopulaire mening is dat ik het er niet mee eens ben. Roken is niet asociaal. Rokers kunnen asociaal zijn, net zo goed als niet-rokers.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 13:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Als roker heb ik inderdaad het gevoel dat ik af en toe heel asociaal bezig ben. Ik hou wel altijd rekening met mensen. Als ik op het station even snel een sigaret wil opsteken, zal ik dat altijd uit de buurt doen van kleine kinderen of uit de buurt van mensen in het algemeen. Één keer heb ik bijna ruzie gehad met een oudere man. Ik zat in de rookzone op het bankje, toen hij naast me kwam zitten. Toen ik rook uitblies, viel hij tegen me uit ik geen respect had voor mijn medemens, dat ik zijn longen om zeep hielp, ga zo maar door. Verder hou ik er altijd rekening mee als mensen asma hebben of iets dergelijks. Maar hoeveel rekening ik ook hou met iedereen, af en toe krijg ik alsnog echt vernietigende blikken.

    Dus mijn onpopulaire mening is dat ik het er niet mee eens ben. Roken is niet asociaal. Rokers kunnen asociaal zijn, net zo goed als niet-rokers.


    Dit soort bullshit heb ik ook wel eens meegemaakt. Ga als niet-roker in hemelsnaam niet in de rookzone staan of zitten. Zulke mensen doen het er gewoon om, en dan worden wij rokers asociaal genoemd, terwijl we ons nota bene in de rookzone bevinden.

    En het ligt echt aan je persoonlijkheid of je asociaal bent of niet. Rook je bewust waar je niet moet roken? Hou je geen rekening met je omgeving? Dan vind ik je asociaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bloodborne schreef:
    Als roker heb ik inderdaad het gevoel dat ik af en toe heel asociaal bezig ben. Ik hou wel altijd rekening met mensen. Als ik op het station even snel een sigaret wil opsteken, zal ik dat altijd uit de buurt doen van kleine kinderen of uit de buurt van mensen in het algemeen. Één keer heb ik bijna ruzie gehad met een oudere man. Ik zat in de rookzone op het bankje, toen hij naast me kwam zitten. Toen ik rook uitblies, viel hij tegen me uit ik geen respect had voor mijn medemens, dat ik zijn longen om zeep hielp, ga zo maar door. Verder hou ik er altijd rekening mee als mensen asma hebben of iets dergelijks. Maar hoeveel rekening ik ook hou met iedereen, af en toe krijg ik alsnog echt vernietigende blikken.

    Dus mijn onpopulaire mening is dat ik het er niet mee eens ben. Roken is niet asociaal. Rokers kunnen asociaal zijn, net zo goed als niet-rokers.


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    waarom is dit topic open ???
    2009 wil zijn topic terug


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    waarom is dit topic open ???
    2009 wil zijn topic terug


    Omdat, en ik citeer Melissa even, ze door een tekort aan stellingen enkele oude 'gereset' hebben.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 14:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bloodborne schreef:
    Als roker heb ik inderdaad het gevoel dat ik af en toe heel asociaal bezig ben. Ik hou wel altijd rekening met mensen. Als ik op het station even snel een sigaret wil opsteken, zal ik dat altijd uit de buurt doen van kleine kinderen of uit de buurt van mensen in het algemeen. Één keer heb ik bijna ruzie gehad met een oudere man. Ik zat in de rookzone op het bankje, toen hij naast me kwam zitten. Toen ik rook uitblies, viel hij tegen me uit ik geen respect had voor mijn medemens, dat ik zijn longen om zeep hielp, ga zo maar door. Verder hou ik er altijd rekening mee als mensen asma hebben of iets dergelijks. Maar hoeveel rekening ik ook hou met iedereen, af en toe krijg ik alsnog echt vernietigende blikken.

    Dus mijn onpopulaire mening is dat ik het er niet mee eens ben. Roken is niet asociaal. Rokers kunnen asociaal zijn, net zo goed als niet-rokers.


    This.


    obsessive rage

    Niet zo zeer dat ik het asociaal vind, maar ik vind het gewoon vies. En hoe je het ook wendt of keert, je wordt er overal wel mee geconfronteerd of je het nu wilt of niet.