• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden


    Inderdaad .


    /

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden


    Die aanstellerige fans hadden hoogstwaarschijnlijk veel aan zijn muziek. mij doet het persoonlijk óók aan veel denken en ik heb er zelf ook zo mijn steun aan.
    En dat het halve nieuws erover ging klinkt me logisch. Hij ís bekend tot over de gehele wereld.
    Hij was 'the king of pop'. Niet overdreven dus. Dat doen ze bij ieder héél erg bekende persoon dat is overleden.
    Je moet het zien als een herdenking of hoe noem je dat?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    Hij is al gans zijn carrière vaak het middelpunt van belangstelling geweest. Als het niet ivm zijn huidskleur was, dan was het ivm zijn kinderen enzovoort.Hij krijgt veel aandacht in het nieuws omdat het deze nacht pas is gebeurd én hij de KING OF POP is. En hoe bedoel je dat sommige fans zich aanstellen? Ik heb nog niks gemerkt van aanstellerij. Fans zijn gewoon verdrietig omdat hun favo zanger is overleden. Stel je voor dat er iemand bekend, acteer of zanger(es) maakt niet uit, dat jij graag hebt, zo plots overlijdt. Ik denk dat je er ook even niet goed van zal zijn.
    Btw: neem dit niet persoonlijk op ofzo, dit is niet aanvallend bedoeld.

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    Ja hallo, wat wil je anders. Come on, hij is dé king of pop. Heel de wereld kent de naam MJ waarschijnlijk wel.
    iedere dag gaat iemand dood en dat word ook niet zo uitgemeten. daar hoor je niks van
    ik bedoel dat het logies is dat ze er aandag aan besten maar het halve nieuws vind ik iets te veel. er gebeuren wel ergere dingen, hij was ook maar een mens en mens sterven. het is de natuur.
    @ hier boven
    toen VBolle Jan stierf kwam dat ook niet in het nieuws en hij is ook voor veel mensen belangrijk. en geloff me ik zal niet zo reageren, sommiger reageren echt alsof hij familie was en dat zou ik nooit doen, ik zou dat nooit kunnen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden


    Dude, doe normaal. Als jouw idool zal sterven, dan zal jij toch ook niet denken; Ah we zijn allemaal stervelingen. Hij is dood, so what. Lalalala' Nou dat denk ik dus ff niet hoor, en zo wel. Dan ben je raar... ._.


    Scream for mercy!

    SleepingSun schreef:
    (...)iedere dag gaat iemand dood en dat word ook niet zo uitgemeten. daar hoor je niks van
    ik bedoel dat het logies is dat ze er aandag aan besten maar het halve nieuws vind ik iets te veel. er gebeuren wel ergere dingen, hij was ook maar een mens en mens sterven. het is de natuur.


    Gister avond hebben ze wat er gister is gebeutt allemaal vertelt dus, deze middag was er blijkbaar toch niet iets gebeurt dat 'erger' is als de dood van MJ. En ja het is de natuur.
    En als ze niets zeggen over al die andere mensen dat overleden aan, pak weg het zelfde als MJ is óók logisch, niemand dat hen kent buiten vrienden en familie, wat hebben de mensen thuis daar dan aan? Dan is het bij hen: 'O ja, zal wel.' maar bij MJ, iedereen kent hem, iedereen -of toch zo goed als- wilt weten hoe het is gebeurt enzo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)iedere dag gaat iemand dood en dat word ook niet zo uitgemeten. daar hoor je niks van
    ik bedoel dat het logies is dat ze er aandag aan besten maar het halve nieuws vind ik iets te veel. er gebeuren wel ergere dingen, hij was ook maar een mens en mens sterven. het is de natuur.

    natuurlijk sterven er iedere dag mensen, en natuurlijk is dat ook vreselijk. Maar niet iedereen is de King Of Pop en niet iedereen is bekend. Stel je voor dat ze in het nieuws alle overledenen van de dag zeggen, het zou heel deprimerend zijn, maar je kent deze mensen niet, dus heb je er niet veel aan. Hij is bekend, daarom dat het in het nieuws verteld wordt.

    SleepingSun schreef:
    (...)iedere dag gaat iemand dood en dat word ook niet zo uitgemeten. daar hoor je niks van
    ik bedoel dat het logies is dat ze er aandag aan besten maar het halve nieuws vind ik iets te veel. er gebeuren wel ergere dingen, hij was ook maar een mens en mens sterven. het is de natuur.
    @ hier boven
    toen VBolle Jan stierf kwam dat ook niet in het nieuws en hij is ook voor veel mensen belangrijk. en geloff me ik zal niet zo reageren, sommiger reageren echt alsof hij familie was en dat zou ik nooit doen, ik zou dat nooit kunnen

    En als jou grote idool zou sterven {HET BOEIT ME GEEN FUK ALS JE DIE NIET HEBT, NU HEB JE DIE GEWOON(krul)} zou je dan ook zo over die gene praten?


    Accepteren en van je afzetten,

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    En als jou grote idool zou sterven {HET BOEIT ME GEEN FUK ALS JE DIE NIET HEBT, NU HEB JE DIE GEWOON(krul)} zou je dan ook zo over die gene praten?
    nee want ik ken hemm niet persoonlijk. ik weet hoe het is om iemand te verliezen waarvan je ziels veel houd. en ik kan nooit zo voelen om iemand die ik niet kan hoe erg fan ik ook ben.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)iedere dag gaat iemand dood en dat word ook niet zo uitgemeten. daar hoor je niks van
    ik bedoel dat het logies is dat ze er aandag aan besten maar het halve nieuws vind ik iets te veel. er gebeuren wel ergere dingen, hij was ook maar een mens en mens sterven. het is de natuur.
    @ hier boven
    toen VBolle Jan stierf kwam dat ook niet in het nieuws en hij is ook voor veel mensen belangrijk. en geloff me ik zal niet zo reageren, sommiger reageren echt alsof hij familie was en dat zou ik nooit doen, ik zou dat nooit kunnen


    Hij deed mij wel aan een familielid denken, alstublieft dank u wel >.<
    Nee, hij leek er niet op, hij was ook huge fan van MJ, maar helaas is augustus overleden, op zijn begrafenis ahdden ze MJ gedraait, dus hij doet me aan een familielid denken. Oké, hij ís geen familielid, maar sowhat?
    Heb eens effe een beetje respect!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)nee want ik ken hemm niet persoonlijk. ik weet hoe het is om iemand te verliezen waarvan je ziels veel houd. en ik kan nooit zo voelen om iemand die ik niet kan hoe erg fan ik ook ben.

    Ja ik toevallig ook, mijn vader nog wel, so?
    ach, laatmaar.


    Accepteren en van je afzetten,

    Prodigy schreef:
    Ik hoop dat hij in zijn volgende leven beter geaccepteerd wordt dan hier het geval was...


    None but ourselves can free our minds.

    SleepingSun schreef:
    (...)nee want ik ken hemm niet persoonlijk. ik weet hoe het is om iemand te verliezen waarvan je ziels veel houd. en ik kan nooit zo voelen om iemand die ik niet kan hoe erg fan ik ook ben.


    Met jou valt gewoonweg niet te praten hé? =']
    Ik ben ook iemand dierbaar verloren, en MJ doet mij aan die dierbare persoon denken.
    En neen, het verdriet is niet zo immens als bij die dierbare persoon, maar het verdriet is er.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kom, laten we ophouden met discussiëren, het gaat niets veranderen. Iedereen heeft zijn mening. Of je hem nu graag had of niet. Maar aub, heb wel respect. Zijn familie en vrienden zullen dit topic nooit lezen, maar er zijn hier wel fans die erg geschrokken zijn. Dus heb respect voor hen dan (;

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Hij deed mij wel aan een familielid denken, alstublieft dank u wel >.<
    Nee, hij leek er niet op, hij was ook huge fan van MJ, maar helaas is augustus overleden, op zijn begrafenis ahdden ze MJ gedraait, dus hij doet me aan een familielid denken. Oké, hij ís geen familielid, maar sowhat?
    Heb eens effe een beetje respect!

    hoe zo heb ik geen respect?
    ik snap dat veel mensen het erg vinden ik ook maar niet ergen dan dat iemand die ik niet persoonlijk kne sterft.
    ik snap heus wel dat ze verdrietig zijn, maar ik vinddat er echt heel veel aandag aan word besteet.
    het halev nieuws sorry maar dat was tog ook niet toen Bolle Jan stierf, dat kwam niet eens in het nieuws


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;