• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Ik vind het zo'n raar idee dat hij er nu niet meer is. ôo ik kan het niet uitleggen eigenlijk, maar rip.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hij was gewoon The King of Music X'3
    Ik was echt een grote Fan van hem,probeerde wel bijna elke dag the Moonwalk te doen(Meerdere keren gelukt) Maar gewoon mijn hele dag verpest X[
    Hij was gewoon voor zoveel mensen De grootste voorbeeld ooit X'3

    .....Rest in Peace MJ..... <3


    Even if you avoid it still can feel my Rainism .....

    Wedden dat-ie nog leeft!
    Net zoals Elvis!
    Mwhaha ;D ;D


    /

    YOUxLOSE schreef:
    Wedden dat-ie nog leeft!
    Net zoals Elvis!
    Mwhaha ;D ;D

    was het maar zo,

    YOUxLOSE schreef:
    Wedden dat-ie nog leeft!
    Net zoals Elvis!
    Mwhaha ;D ;D

    Ik dénk eerlijk gezegd niet dat ze dit gaan doen voor de fun. Maar goed, jij moet dat natuurlijk voor jezelf uitmaken wat jij erover denkt/voelt.


    Tanya is de beste.

    Broadway schreef:
    (...)
    was het maar zo,

    Ik wou het ook zeggen.


    Your Butt is Mine!

    hij is echt dood.
    kijk tmf maar,
    de hele dag alleen maar michael jackson.
    niemand zal hem ooit vergeten.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik vond hem wel cool. Hij had... hij was geweldig. Maar ik dacht vanmorgen echt dat het een grap was.
    Ik stond zo voor de keukentafel, en toen zei mn moeder opeens zo: "Michael Jackson is dood." Ik meteen naar de tv rennen en op teletext kijken. En toen ging ik lachen x: maar nu heb ik daar echt spijt van. Ik bedoel, hij zou over een maand 51 worden. Dat is veel te jong!

    Hij was een goede man, maar ook een slechte man. Er wordt nogsteeds beweerd dat hij kinderen had aangerand en hij heeft zich van Neger naar Blanke gemaakt. Maar alsnog, hij zou weer gaan touren!

    ik mis hem.


    Destroy what destroys you.

    FarAway schreef:
    hij is echt dood.
    kijk tmf maar,
    de hele dag alleen maar michael jackson.
    niemand zal hem ooit vergeten.

    Ik ben dat al een hele dag aan het kijken


    Your Butt is Mine!

    tomfreakske schreef:
    ohw tzal daarom zijn dat ik daarjuist z'n koppi zag op jim of tmf x)

    mm najah het gaat wel raar zijn..
    maar ik was niet zo voor hem (niet dat ik superblij ben dat hij dood is hoor!) maar wt hij met z'n gezicht heeft gedaan o_O en al die kinderen aandeed --' fff kl**t*** srry maar kvond da erg toen ik da jrn geleden hoorde
    Xx


    Wat hij heeft gedaan met zijn gezicht, still his own choise.
    En dat van die verkrachting is nooít bewezen, dus daar is men niet zeker van.
    En het is wel zo vriendelijk om in dit topic 'normaal' te reageren, er zijn mensen die er écht kapot van zijn en zulke reacties hebben ze dan niet nodig. waaronder ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Wat hij heeft gedaan met zijn gezicht, still his own choise.
    En dat van die verkrachting is nooít bewezen, dus daar is men niet zeker van.
    En het is wel zo vriendelijk om in dit topic 'normaal' te reageren, er zijn mensen die er écht kapot van zijn en zulke reacties hebben ze dan niet nodig. waaronder ik.

    Daar heb ik niks meer aan toe te voegen.. I feel the same way

    Het klinkt misschien vreemd, maar laatst was er een goede vriend van me overleden. En nog stéeds heb ik het gevoel als of hij binnenkort weer ontwaakt, dat het gewoon niet echt is. Dat gevoel heb ik nou ook bij MJ...


    Scream for mercy!

    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Damn, ik kan het nog steeds niet geloven terwijl ik het al wel honderd keer zelf heb gezegd, gehoort en gelezen >.<


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden

    Ja hallo, wat wil je anders. Come on, hij is dé king of pop. Heel de wereld kent de naam MJ waarschijnlijk wel.


    Accepteren en van je afzetten,