• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Marilena schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik ook niet gezegd dat ze dat allemaal doen. En nee ik weet niet wat sektes zijn leg eens uit.


    weet niet of je the davinchi code kent. maar een sekte is een groep mensen met hetzelfde geloof. ze hebben dan een groep opgericht en halen nog wel eens wat uit zeg maar, bv. mensen vermoorden, martelen enzo. ik denk dat die groepen juist bij christenen groter zijn dan bij de Islam.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Marilena schreef:
    (...)
    In het begin wel een beetje, maar het maakt niks uit want mischien heb ik dat ook bij jou gedaan ofzo.

    Dan spijt me dat.
    Sektes zijn godsdienstige beweging. Maar vaak klopt het niet helemaal. Ze doen vaak dingen die niet mogen bv pedofilie of moorden.
    Vaak manipuleert de leider de leden en doet hij het niet voor het geloof maar voor zichzelf.
    Of ze denken dat ze dat wel doen maarkunnen niet meer helder denken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AnoukCullen schreef:
    weet niet of je the davinchi code kent. maar een sekte is een groep mensen met hetzelfde geloof. ze hebben dan een groep opgericht en halen nog wel eens wat uit zeg maar, bv. mensen vermoorden, martelen enzo. ik denk dat die groepen juist bij christenen groter zijn dan bij de Islam.

    O, oke. En mag ik mischien vragen waarom je denkt dat die bij Christenen groter zijn?


    .

    Exercitus schreef:
    Dan spijt me dat.
    Sektes zijn godsdienstige beweging. Maar vaak klopt het niet helemaal. Ze doen vaak dingen die niet mogen bv pedofilie of moorden.
    Vaak manipuleert de leider de leden en doet hij het niet voor het geloof maar voor zichzelf.

    Zoals ik al net zei geeft dat niet hoor. En bedankt, want eigenlijk wist ik helemaal niet wat sektes zijn. ;$


    .

    eens.
    maar ik vind het wel goed dat hij zijn mening uit.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan spijt me dat.
    Sektes zijn godsdienstige beweging. Maar vaak klopt het niet helemaal. Ze doen vaak dingen die niet mogen bv pedofilie of moorden.
    Vaak manipuleert de leider de leden en doet hij het niet voor het geloof maar voor zichzelf.
    Of ze denken dat ze dat wel doen maarkunnen niet meer helder denken.


    weet ik maar das moeilijk uit te leggen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    nerveus schreef:
    Oneens, hij uit alleen zijn mening.


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Wilders for President _O_


    It's not the same without you.

    Oneens, eigen meningsuiting.


    All was well.

    Marilena schreef:
    (...)
    O, oke. En mag ik mischien vragen waarom je denkt dat die bij Christenen groter zijn?


    ja daar hoor je de meeste verhalen over. op tv, radio enz


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    je kan wel zeggen dat het vrijheid van meningsuiting is....
    miss is het dat ook wel maar de manier waarop hij het doet is geen vrijheid van meningsuiting meer das gewoon pure discriminatie


    #WWED - What Would Emma Do?

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ja daar hoor je de meeste verhalen over. op tv, radio enz

    Dat is waar,ik heb nog nooit over een Moslim,Joodse of een andere gellof sekte gehoort.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HEARTCRASH schreef:
    Wilders for President _O_


    Inderdaad. Wordt lachen dan, want of hij gaat zwaar af omdat hij zijn praatjes niet waar kan maken. Of hij flikt het hem wel en maakt een burgeroorlog los bij het volk._O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oneens. Hij uit alleen zijn mening inderdaad, maar ik vind wel dat hij dat ook wel op een iets vriendelijkere manier kan doen...


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    AnoukCullen schreef:
    ja daar hoor je de meeste verhalen over. op tv, radio enz

    Ik weet niet of je mijn eerste reactie hier had gelezen? Maar daarin vertelde ik dus al dat er zo vreselijk veel dingen gebeuren die gewoon niet verteld worden.


    .