• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik helemaal geen bitch ben, maar alleen zo doe

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een enorme angst heb voor horrorfilms/thrillers.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel veel mensen mis in rl.
    Als je me echt zou kennen, lach ik om alles, terwijl ik het nieteens grappig vind.


    Smiling but close to tears.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik zó onzeker ben, dat ik het gevoel heb dat niemand van mij houdt. Daardoor voel ik me erg eenzaam de laatste tijd.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je door me heen kijken en weten dat ik niet zo zeker van mezelf ben, als dat ik mezelf voordoe. Dan zou je weten hoe laag mijn zelfbeeld is en ook de redenen daarvan.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik het erg vind om tegen iemand 'ik hou van je' te zeggen, omdat ik bang ben diegene kwijt te raken, omdat het al zoveel vaker is gebeurd. En dat ik het tegen niemand, bijna niemand zeg, en dat ik het hier neerzetten eigenlijk ook eng vindt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me zo anders voel dan anderen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het liefst zwart draag (terwijl ik dat niet doe). Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het gevoel heb dat ik nergens mezelf kan zijn.


    I write my own story of life

    If you really knew me, you would know that I am terrified of death.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 18:59 ]

    Als je me echt zou kennen, dan zou je me niet uitlachen om sommige dingen die ik doe. Als je me echt zou kennen, dan zou je mijn woorden begrijpen.
    En misschien nog belangrijker; als je me echt zou kennen, dan zou je mijn stiltes begrijpen.


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik duidelijkheid nodig heb.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten wat voor persoon er achter mijn masker schuilt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je me echt zou kennen ben ik heel verlegen,durf ik nauwelijks te praten en durf ik niet voor mezelf op te komen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik bang ben om er helemaal alleen voor te staan. Je zou weten dat ik onzeker ben. En je zou weten dat ik bijna altijd zenuwachtig ben.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel veel moeite heb met mijn lichaam, en mijn zus loopt me altijd uit te schelden dat ik dik ben. Ik heb een jaar lang mijn vinger in mijn keel gestoken, daar ben ik nu van af.maar ik sluit me af en toen huilend in de badkamer op. terwijl mijn leven nu goed is, op mijn zus na. Ik heb vrienden, maar ik ben heel bang om mensen voor altijd kwijt te raken.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me alleen voelde.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    If you really know me zou je weten dat ik voor een overgroot deel fake ben in mijn gedrag.
    Dingen die ik zeg meen ik 8 van de 10 keer wel, maar wanneer ik hyper overkom ofseu is dat om een ander niet te laten merken hoe gebroken ik ben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •