• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ghehehe, Sam is gewoon goed in RPG klaar!(cat) It's a fact, deal with it!

    Zoë - Norfolker.

    Ik zucht als ik Kay zie aankomen lopen. 'Ach nee, niet hij.' Hij geeft me een van de jurken van zijn moeder, hoewel ik het niet hardop zeg, vind ik ze werkelijk prachtig. Ik wil nog zeggen dat hij zijn moeder moet bedanken, maar hij is al weg. 'Rare snuiter!'
    Dan vraagt Emilia of ik ook meedoe met het spel van vanavond. 'Wat? Zacks manier? O, wat heb je gedaan, gek?' grinnik ik. 'Maar oké, ik doe mee. Dat kan nog leuk worden.'


    everything, in time

    Oehh wat is Emilia dan van plan? :9~

    Zack - Norfolker.

    Het volgende dat ik voel is een kussen in m'n gezicht. Ik voel even peilend aan mijn haar, dat nu helemaal door de war zit. Perfect dus.
    'Oh uiteraard. Ik ben geen gluurder. Ik heb respect voor de menselijke privacy en zeden.' Dat komt lekker geloofwaardig over na het uitvoerig bespreken van ons wekelijkse spel. Ik klim weer naar beneden. 'Ik geef je een handdoek, maar vervangende kleding heb ik helaas niet. Tenzij je in een te groot shirt en een short wil rondlopen. Ik zou het overigens wel aanraden want dan kunnen we je andere kleding even wassen. Maar ik heb geen BH voor je ter beschikking dus dat gaat lastig worden.' Ik peins even. Zou ze het erg vinden om onder een koude douche te staan? Ik weet dat ze in Europa altijd verwarmde douches hebben maar vanwege de temperatuur is het hier niet nodig. Ik zit al handenwrijvend te fantaseren over doen durven of waarheid. Als ze onder de douche staat moet ik alvast een paar geniale opdrachten op papier zetten. De meest duivelse plannen komen naar boven, maar ik keur bij voorbaat de helft al af. Regels, regels, regels, grom ik ingehouden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, ik lig hier even in de slappe lach door dat hoogpis-gedoe XD
    Maar Zoë/Ruby/Emilia, ik ben bij jullie geweest :0
    Maakt niet uit, ik post hem gewoon nog een keer net zo lang tot jullie reageren >8D

    *Schaam*, ik zag net dat je al gereageerd had XD

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Als ik het huis in kom roept mijn moeder me. "Kun je dit even naar Zoë brengen?" Ze overhandigt me een jurk. "Ik heb hem even voor haar gemaakt." Ik knik en loop naar buiten. Ik ben al een tijdje verliefd op Zoë, maar dat weet niemand. Maar goed ook, want ze zou toch nooit iets in me zien. Ik loop haar hut binnen en zie een nieuw persoon staan dat ik niet ken. Geen Norfolker, want ze draagt geen amulet. Een Avaloniër? Of een vampier? Ik geef de jurk aan Zoë. God, wat moet ik nu zeggen. Ik voel dat ik rood wordt en zeg snel: "Eh.. Ik moest dit even geven van mijn moeder. Ze had het voor je gemaakt zei ze." Ze pakt de jurk aan, maar ik vergeet los te laten. Snel trek ik mijn hand terug. "Eh.. Dag." Ik draai me snel om en loop weg. God, waarom ben ik toch ook zo'n kneus?

    Eden-Avaloniër
    Lang blijf ik bij het meer, maar na een tijdje heb ik er genoeg van. Ik droog me snel af en loop naar het dorp. Er zijn al meer mensen bezig zich klaar te maken voor morgen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:01 ]

    Haha ik heb toch op Kay gereageerd?;"D


    everything, in time

    Lol, was al reactie op kay maar hij was zo snel foetsie :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij zei dat hij niet gluurde en respect had geloofde ik 'm niet maar hield mijn mond erover. Ik merkte het vanzelf wel. Toen hij over mijn kleding begon dacht ik evne na en zuchtte zachtjes, ik had kleding zat maar niet hier. Ik had ook geen zin om 't nu op te halen, zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn wang.
    ,,Geweldig.'' ik zuchtte zachtjes. ,,Morgen haal ik wel eerst mijn kleding op. Anyway, oversized shirt moet genoeg zijn..'' zei ik, als het lang genoeg viel kon 't doorgaan voor jurk.
    ,,En geen zorgen over BH die is nog wel schoon..'' mompelde ik en voelde mijn gezicht kleuren, geweldig. Ik stond met een jongen te praten over mijn ondergoed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik keek Zoë met grijnsje aan.
    ,,joh, nu is het onze beurt om ons te wreken.'' ik grinnikte zachtjes en draaide een lok haar rond mijn vingers.
    ,,Ik weet 1 ding zeker, ik ga me niet lam zuipen. Lijkt me niet zo'n handig idee met hun erbij.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Wat? Je gaat niet drinken? Pft, dan is het saai. Dan kunnen ze beter met goede opdrachten komen, hoor. Anders had ik net zo goed een leuke avond kunnen beleven met..' ik denk even na. 'Nou ja, zo'n beetje iedere vrije jongen hier?' Dat is niet waar, tja, ik ben niet onbekend in dit dorp, maar het is heus niet zo dat iedere jongen voor me in de rij staat. Ik ben net volwassen en wil gewoon van mijn leven genieten. Jongens, seks en alcohol horen daar nu eenmaal bij.


    everything, in time

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij zei dat hij niet gluurde en respect had geloofde ik 'm niet maar hield mijn mond erover. Ik merkte het vanzelf wel. Toen hij over mijn kleding begon dacht ik evne na en zuchtte zachtjes, ik had kleding zat maar niet hier. Ik had ook geen zin om 't nu op te halen, zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn wang.
    ,,Geweldig.'' ik zuchtte zachtjes. ,,Morgen haal ik wel eerst mijn kleding op. Anyway, oversized shirt moet genoeg zijn..'' zei ik, als het lang genoeg viel kon 't doorgaan voor jurk.
    ,,En geen zorgen over BH die is nog wel schoon..'' mompelde ik en voelde mijn gezicht kleuren, geweldig. Ik stond met een jongen te praten over mijn ondergoed.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik zuchtte.
    ,,Ik zei dat ik me niet lam ga zuipen, tuurlijk drink ik wel. anyway, als jij dronken wordt en buiten het zand op gaat likken van de grond, ik houd je niet tegen.'' vertelde ik haar, ik had dronken mensen de meest idiote dingen zien doen. Stel je voor dat ik naakt rondjes ging rennen buiten, of iets dergelijks, daar zou ik maandenlang voor nagekeken worden en daar stond ik nou niet echt voor te springen ofzo.

    Half 9 wie is de mol! Wie gaat er nog meer kyken?:9~


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Ik stoot Ruby even lachend aan. 'Nou, als je dronken bent smaakt zand best lekker hoor! Gras trouwens ook,' zeg ik en ik lach even hard. 'Oké, sorry, ik zal me proberen in te houden.' Ik heb de slappe lach, hoewel er eigenlijk niets grappig is. Ruby kijkt me aan alsof ik een debiel ben. 'Lach toch gewoon mee, ik heb een jonkie als beschermer!' Zeg ik dan random.


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    'Prima, ik haal even wat op voor je. En wat een schattige rode koontjes heb je by the way.' Ik klim gauw weer naar boven en pak een veel te groot felgroen shirt tevoorschijn. Daarna laat ik me weer naar beneden zakken en geef het shirt aan Leah. 'Alsjeblieft. In de douche is nog wel een schone handdoek, wat shampoo en een stuk zeep. Ergens moet er ook een kam liggen en mocht je het je afvragen: nee ik heb geen luizen. Dus maak het jezelf gemakkelijk zou ik zeggen.' Ik glimlach even en ga weer op mijn slaapkamer zitten. Ik pak een vel papier en blijf er even doodserieus naar kijken. Wie komt er allemaal? Arthur. Eens zien. Wat doet hij doorgaans? Doen. Ik trek een grijns. Naakt door het dorp lopen. Nee wacht, de regels! Shit, waarom had ik dat Felix ook alweer beloofd. Ik maak een deal met mezelf. Ik bewaar de saaie zedelijke opdrachten wel voor hem. De rest kan op een zero-tolerance beleid rekenen als het aan mij ligt, denk ik met een sadistische grijns. Naakt door het dorp lopen. Staat. Emilia.. Ik denk even na. Hier moet ik een goeie voor hebben. Ik denk wel dat zij of voor een doen of voor een durven gaat. Ik peins nog wat langer door. Behalve dan een striptease kan ik op niks komen. Kom op Zack, maak het niet te erg voor haar. Het is haar eerste keer. Ik snuif even. Lastig, lastig.


    No growth of the heart is ever a waste

    @ TheBoss
    Wat Emilia van plan is wil je niet weten maar Zack gaat in zijn nopjes zijn !! Zullen we zo beginnen met het spel ???

    Emilia - Vampire
    Ik trek één wenkbrauw op als Zoë weer over het jonkie zijn begint. Ach laat haar maar, denk ik bij mezelf. Ik had zin in vanavond, niet zozeer in de avond zelf of in het spel, maar om te laten zien dat ik veel meer durf dan Zoë ooit had kunnen denken. En Zack was daarvoor het perfecte slachtoffer, hij was knap, attent en ach hij was vast wel in voor een goede zoen partij tijdens spin the bottle.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Boem en toen kwam Peter

    Peter Vampier.
    'Wát?' vaag keek ik voor me uit, het drong nu pas tot me door dat Emilia echt bij haar mens was. hetzelfde lot wat er met Jasmine wsa gebeurd kon makkelijk met haar gebeuren 'Come on, dude' flusiterde ik tegen mezelf, ga ik nu een watje woorden doordat een vriendin dood kan gaan. Oké dat kunnen we altijd maar.. Ik nam een diepe teug adem en klom toen de boom uit richting het dorpje van de Norfolkers, er was een kans dat ik nu mijn 'mens' tegenkwam maar er zit niets tegenop. Misschien was haar beschermling wel een sterk meisje, en hoefde ik me nergens druk om te maken. Waarom maak ik me Uberhaupt zorgen?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 21:33 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ik vind 't goed _O_ Effe Leah laten douchen 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeps klikte verkeerd xD


    Trust me. I'm the doctor

    wtf, laten we dat morgen doen man :'D
    Ik ga zo pitten, ben niet lekker >3<

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik wilde wat terugzeggen maar hij was alweer verdwenen, zo gauw als ik was verdwenen kwam ie weer terug en ik nam 't T-shirt aan. Van alle dingen die hij had koos hij felgroen? Achja, beter dit dan in mijn ondergoed rondlopen.
    ,,Oh, doe ik wel hoor.'' zei ik toen hij vertelde dat ik 't mezelf gemakkelijk moest maken, toen hij verdwenen was kleedde ik me gauw uit en stapte onder de douche. Toen ik het ijskoude water voelde beet ik hard op mijn tong om niet te gillen, waarom had ik nou weer een gast met ijsdouche te pakken? Ik had nog nooit zo snel gedoucht en kleedde me daarna weer aan, zoals voorspelt viel het T-shirt als een soort jurk. Een schouder zakte steeds af, maar na een aantal keer rechttrekken liet ik 't zo. Vlug maakte ik maar gebruik van de kam, raapte mijn spullen bij een en verdween terug naar boven. Ik liep, zo zacht als een vampier dat kon, zijn slaapkamer binnnen. Hij zat met zijn rug naar me toe en ik sloop geluidloos tot vlak achter hem en keek over zijn schouder mee naar het blaadje wat hij vast had, mijn blik viel op de tekst die er stond.
    ,,Hmm, wordt gezellig vanavond.'' merkte ik droogjes op en kon 't niet laten kort te grijnzen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,,Ze is ouder dan jou hoor.'' merkte ik op toen Zoë Emilia een jonkie noemde, mijn blik gleed naar Emlia.
    ,,Hoe oud ben je eigenlijk?'' vroeg ik nieuwsgierig, ik had nooit mensen ontmoet ouder dan iets in de 80. Oké, lichamelijk en geestelijk was ze zeker weten jonger.. Maar in werkelijk had zat dat toch anders.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke is goed, beterschap (flower)

    Emilia- vampire

    Het verbaasde me toen Ruby vroeg hoe oud ik was. Het was al een tijd geleden dat iemand me vroeg naar mijn exacte leeftijd. 'Ik ben 127 jaar, maar ik ben getransformeerd toen ik 17 was' zei ik terwijl mijn gezicht betrok. Ik wilde veel liever mens zijn, niet dat ik datgene wat ik was haatte, maar ik had het liever anders gehad.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille