• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Als ze het blikje weigert doe ik hem zelf open en giet het bier naar binnen. Lauw bier is eigenlijk niet om te zuipen en daarom wordt het meestal ondergronds bewaard om gekoeld te worden, maar het effect mag er wezen.
    'Mooi, dan doe jij mee met doen durven of waarheid.' In mijn hoofd spelen allerlei ideeën op om aan haar op te dragen. En ik moet bekennen dat sommige ideeën niet bepaald gepast zijn met de goede zeden. Nee Zacky, we houden het wel netjes, berisp ik mezelf. Ik weet wel beter. Wanneer gaat het doen durven of waarheid eigenlijk netjes? De vorige keer pisten we bijna op het hoofd van de dorpsoudste. Wij worden gezien als de rebelse jeugd. Het is een real wonder dat ik de rang van strijder heb gekregen.
    'Kijk, ik mag dan wel niet de perfecte gastheer zijn, maar ik laat je niet op de bank slapen. Daar krijg je een pijnlijke rug van, niet normaal. Tenzij je dat echt graag wil dan hou ik je niet tegen. Maar dan ben jij de eerste die die ellendige Avaloniërs te pakken krijgen. Geloof me, dat is niet prettig. Wat anders te drinken of te eten? Beneden zijn ze herten aan het braden. Zalig vlees. En je zou Rico's gevulde hertendarm eens moeten proberen. Geweldig goed gekruid. Hij is één van de beste koks hier.' Ik steek mijn duim omhoog om aan te geven dat hij echt een goede kok is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoë - Norfolker

    Als ik eindelijk naar boven heb geklommen, schrik ik, aangezien mijn "beschermer" op de grond ligt. 'Wat ben jij aan het doen, freak?' Ik heb het sowieso al niet op vampieren, maar dat de mijne hier op de grond ligt te trillen, geeft me geen goed gevoel. Wat heeft zij? Heb ik dit weer hoor, en zij moet mij dan gaan beschermen? Ik vraag me af of je je vampier kunt inruilen. Of misschien wil iemand uit het kamp wel ruilen.
    'Serieus, stop met trillen. Je maakt me bang.'


    everything, in time

    Emilia - vampire

    Ik haalde diep adem en beveelde mijn lichaam te stoppen met trillen... 'Sorry, ik moet hier weg, sorry' veronderschuldigde ik mezelf terwijl ik naar buiten rendde. Toen ik buiten aangekomen was haalde ik diep adem om mezelf te kalmeren. Waarom raakte ik nou ineens zo in paniek? Ik schudde mijn hoofd. Ik moest niet meer aan Peter denken of aan Jasmine!! Ik moest me focussen !! Rustig liep ik weer naar binnen. 'Sorry Zoë, ik heb soms mijn momentjes' zei ik. 'Uhm ik hoorde dat zo'n gast van jou volk, doen,durven of de waarheid wilden spellen, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb wel even zin in wat lol' zei ik lachend.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haha, dat dd of w wordt vast geniaal :x

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik knitke als bevestiging toen hij zei dat ik dus meedeed vanavond, ik vreesde het ergste maar ik zou me niet laten kennen.
    , ,,Vampiers eten en drinken niet.'' zei ik, ietwat verbaasd dat hij dat niet wist.
    ,,Nouja, we kunnen wel, maar we hebben het niet nodig. En gevulde hertendam klinkt ook niet bepaald lekker in mijn oren, om eerlijk te zijn.'' ik wilde nog wat zeggen toen er een man naar binnen kwam lopen, hij leek een beetje op Zack en ik gokte er dan ook op dat dat dus zijn vader was.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Eenmaal in het dorp herinnerde ik me dat Zoë ineens weggegaan was, nu werd ik er ook wel nieuwsgierig naar en besloot haar even op te zoeken. Ik liep naar haar boomhut en klom omhoog tot ik op 't palteau stond.
    ,,Hé Zoë.'' zei ik en klopte op 't hout om aan te geven dat ik er was, voor 't geval ze bezig was met iets... Misschien was ze er wel helemaal niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Oh jammer, het is echt het proberen waard.' 'Dus het is toch waar.' Ineens draai ik me om. Oh fuck! 'Eh.. hoi pap. Dit is..' 'Ja hou maar op. Je weet wat ik van deze zaken vind. En het feit dat je nu op jezelf woont is geen excuus. Ik vind dat je nu meteen-' 'Dit is Leah,' herhaal ik op dezelfde ingehouden toon. 'Mijn beschermer.' Zijn mond valt open en vervormt zich daarna in een vormloze streep.
    'Slim,' zegt hij daarna. 'Slim om dat als excuus te gebruiken om met een meisje thuis te komen. Ik ben teleurgesteld in je Zachar. Echt. Je hebt lak aan alles. Ik denk niet dat de dorpsoudste je nog lang strijder laat zijn als dit zo doorgaat. Ik heb het beste met je voor, echt waar. Maar waarom maak je het ons zo moeilijk?' 'Ik zeg de waarheid. Leah, wil je het hem bewijzen?' Ik stap aan de kant. 'Bewijs hem dat je een vampier bent.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek naar de twee, qua karakter leken ze niet veel op elkaar in mijn ogen. Ineens vroeg Zack me om te laten zien dat ik vampier was.
    ,,Hè, hoe moet ik dat doen? In de zon gaan staan en levend verbranden?'' vroeg ik en zuchtte zachtjes, kort liet ik mijn hersens kraken. Ik voelde altijd koud aan, maar dan zou hij vast komen met iets van; 'Ja, je bent niet de enige hier met koude handen'. Zelfde gold voor mijn snelheid en kracht, toen wist ik het.
    ,,Mm, ik weet wel iets.'' zei ik toch met onschuldig glimlachje, ik concentreerde me vreselijk op hun bloedgeur. Het viel me nu pas op hoe lekker het rook, eerder had ik me ervoor af kunnen sluiten, maar nu had ik toch wel even moeite met mezelf onder controle houden. Ik voelde mijn hoektanden groeien en als ik mazzel had dan hadden mijn ogen ook een gouden kleur gekregen. Mijn blik dwaalde af naar de man.
    ,,Overtuigend genoeg?'' vroeg ik en grijnste scheefjes.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Eenmaal in het dorp herinnerde ik me dat Zoë ineens weggegaan was, nu werd ik er ook wel nieuwsgierig naar en besloot haar even op te zoeken. Ik liep naar haar boomhut en klom omhoog tot ik op 't palteau stond.
    ,,Hé Zoë.'' zei ik en klopte op 't hout om aan te geven dat ik er was, voor 't geval ze bezig was met iets... Misschien was ze er wel helemaal niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Nah, geen zin. Dat spel is niet leuk met die twee jongens. Zij bedenken alleen maar rare opdrachten. Bovendien denk ik dat het handiger is als ik je eerst alles laat zien, of wist je het soms al?' ik heb eigenlijk geen idee of vampieren ook magische krachten hebben of zo. Waarschijnlijk niet. Zolang ze maar geen gedachten kan lezen. Dan hoor ik iemand roepen, aan de stem weet ik dat het Ruby is. Meteen lach ik weer; ben ik niet meer alleen met die vampier! 'Kom binnen, er is iemand die jij vast wik ontmoeten, kuch.'


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    Ik probeer tegelijkertijd mijn vader als Leah te bekijken, maar ik voel me toch lichtelijk ongemakkelijk als ze in onze richting snuift, als een jager die zijn prooi zojuist gedetecteerd heeft.
    'Holy f-' Ik slik onmiddellijk mijn scheldwoorden in. Ook mijn vader is er stil van. Ik ben dus niet de enige op wie ze een enorme indruk heeft gemaakt. Hij zet een paar stappen naar achteren. 'Het spijt me dat je hiervan getuige moest zijn. Ik dank je dat je mijn zoon tegen de vijand beschermt. Want bescherming zal hij hard nodig hebben, ook al ontkent onze grote jongen het graag.' Bij het laatste klinkt hij al een stuk hartelijker. 'Fijn pap, dat was een mokerslag tegen m'n ego.' Mijn vader trekt een scheve grijns en haalt even een hand door mijn haar. 'Hou het vanavond netjes met je spelletjes. Ik wil niet dat je je beschermer afschrikt.' 'Oh nee hoor, ze doet zelfs mee,' zeg ik zonder gebrek aan enthousiasme. Daarop zucht hij, schudt het hoofd en klimt weer via de touwladder naar beneden.
    'De jeugd van tegenwoordig,' hoor ik hem zuchten. 'Waar haal ik ooit een vrouw vandaan die met hem wil trouwen.' Ik hoop dat het hem nooit zal lukken, denk ik terwijl ik op mijn lip bijt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Blijkbaar schrok ik ze beiden af, geweldig. Naja, ze wilde bewijs? Dan kregen ze bewijs.
    ,,Dat is oké.'' zei ik tegen de man toen hij zich verontschuldigde, toen Zack zei dat het als een mokerslag op zijn ego was grinnikte zachtjes. Toen de man zei dat ie me niet zou afschrikken en zijn hoofd schudde, ik had nooit moeiten toestemmen. Achja, ik ging niet terug krabbelen. Ik hoorde de man nog zachtjes mompelen waar hij ooit een vrouw vandaan moest halen.
    ,,Zo te merken ben je niet zo'n rbaaf watje he?'' ik grijnste vrolijk. ,,Gezellig, volgens mij ga ik nog wel wat beleven hier.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Heel evne was ik verbaasd toen ze zei dat er iemand was die ik wilde ontmoeten en liep toen naar binnen, waar ik haar aantrof met een andere jonge vrouw.
    ,,Hé,'' ik glimlachte vrolijk naar de twee, ,,Wie is dat?'' voegde ik eraan toe, met mijn blik op de vreemdeling gericht. Ze droeg geen amulet, maar Zoë zou nooit een Avaloniër binnen laten.. Zou 't haar beschermer zijn?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik glimlachte naar het meisje dat de hut binnenkwam lopen. Ik had haar eerder die dag bij het meertje gezien. Ik liep naar voren en stak mijn hand uit. 'Ik ben Emilia' zei ik beleefd.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Als ik terugkom in het dorp schemert het al. Ik draag het hert dat ik gevangen heb mee op mijn schouders en breng het thuis. Ik zie mijn kleine zusje naar mij en het dode hert kijken. Ik kijk haar een beetje ongemakkelijk aan. "Eh.. Hij slaapt." Snel loop ik verder met het dode hert en laat het zien aan mijn moeder. "Prima." prijst ze me. "Hier heb ik wel genoeg aan." Daarna loop ik naar de water put. Ik wil wat water halen om me te wassen, omdat er nog steeds bloed aan mijn handen zit. Ik zie al wat jongeren verzamelen voor doen, durven of de waarheid. Meestal doe ik wel mee, maar ik heb er nu niet zo'n zin in. Ik word wel geaccepteerd in de groep, maar populair ben ik niet echt.

    Eden-Avaloniër
    Als ik bij het meer ben leg ik mijn spullen op de kant. Gelukkig is er niemand. Ik trek mijn jurk uit over mijn hoofd en laat me in het water glijden. Ik pak de kam en begin mijn haar te kammen. De maan begin langzaam op te komen, en het maanlicht laat alles anders lijken... Haast magisch.

    Melinda ~ Vampier.

    De uren verstreken en het begon al snel te schemeren. Rustig stond ik op... nu het nacht was kon ik opzoek gaan naar een hert of een andere wild dier, zo wist ik zeker dat ik geen mensen zou tegen komen. Ik zuchtte en rende het bos in.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Zack - Norfolker.

    Ik trek een grijns.
    'Oorlog is het ene moment in je broek schijten van angst en daarna ellenlange verveling,' citeer ik. 'Doen durven of waarheid is één van onze vindingrijke manieren om de strijd met de verveling aan te gaan. If you don't mind ga ik even een hertendarm halen want ik sterf van de trek. Over een paar uur moeten de jongens hier wel zo'n beetje zijn, dan gaan we starten. Mocht je wat water willen: het staat in bekertjes in die grote doos daar.' Ik laat mezelf via de touwladder naar beneden glijden. Op het plein kom ik Arthur weer tegen.
    'Yo bro, she's in.' 'Wat? No way, doet die vampier mee met doen durven of waarheid? Wat heb jij haar gevoerd?' Arthur grijnst en samen lopen we naar Rico's hut. 'Gast, hoe meer zielen hoe meer vreugd. En kom deze keer niet aan met die 'trek je shirt maar uit' crap. Dat is zó vorige week. En de week daarvoor. Nee, deze keer moeten we innovatief zijn. En ik moet nog bedenken wat voor opdracht ik voor jou ga verzinnen. Dude, ik ga je laten lijden!' 'Wacht maar af jij. Je zal me om genade smeken.' We komen aan bij Rico's hut. 'Ah, mijn meest trouwe klanten. Tweemaal gevulde hertendarm, komt eraan.' Wij nemen plaats op het bankje, waar al meer dorpelingen op hun voedsel wachten. 'Psst,' horen we ineens een paar meter verderop. Het is Felix, ook een jongen die meedoet met ons spel vanavond.
    'Deze keer moeten we het rustig aan doen. Je weet wat er de vorige keer gebeurde. Ik kreeg gigantische huisarrest.' Ik zucht. 'Kom op gast, het waren maar tepelklemmen.' Nu worden we vreemd aangekeken door de rest. 'Oke, ik weet het goed gemaakt. Geen onzedelijke handelingen deze keer.' 'Dámn,' roept Arthur uit frustratie. 'Dat was juist het leuke aan het spel.' 'We kunnen het. Wij zijn de meesters van de grappen, weet je nog? Geen. Onzedelijke. Opdrachten. Vanavond.' Ik pak Arthur's hoofd beet tussen m'n handen en zijn bolle wangen en vervormde mond geven een heel komische indruk. 'Vooruit dan maar,' geeft hij toe.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 15:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij weg was had ik even rond gekeken, ookal had hij me verboden aan zijn spullen te zitten. Ik volgde geen regels op van mensen die mijn respect nog niet hadden gewonnen, dus ging ik rustig mijn gang en bewonderde zijn wapens. Al gauw vond ik niks interessants meer en begon het me te vervelen. Ik liep naar het raam en tuurde naar buiten. Het werd al schemerig en die rotzon ging gelukkig al onder, vanavond dus doen, durven of waarheid. Hmm, met wat voor opdrachten zouden ze komen? Zeker typische jongensdingen, dat werd nog eens wat. Ik ging ver, Ik zuchtte en haalde elastiekje van mijn pols, ik bond mijn haren in een slordige staart. Ik liep weer weg bij het raam en liep naar zijn slaapkamer, waarschijnlijk vond hij het niet prettig maar dat was dan maar even pech voor hem. Ik liet me op zijn bed neervallen, het was wonderbaarlijk zacht. Voorzichtig rolde ik op mijn rug en tuurde naar het plafond, ik sloot mijn ogen en droomde lichtjes weg.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Ik ben Ruby.'' stelde ik mezelf voor en glimalchte vrolijk naar haar.
    ,,Ben je een Norfolker? Want ik heb je nog nooit gezien..'' gokte ik en bekeek haar kort, nee, ze kwam me echt niet bekend voor.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 16:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Nee, geen Norfolker,' zeg ik en ik schud hard mijn hoofd. 'Het is mijn, je weet wel.. "beschermer",' ik doe er van die konijnen oortjes bij, zodat ze weet dat ik haar niet zo beschouw. Tja, wat wil je dan? Ik verwachte een knappe vampier, die ouder was dan ik was (qua uiterlijk dan, anders zijn ze allemaal ouder) en niet een of andere tiener die, als ik het goed heb, niet eens veel pit heeft. Zou ze wel eens iets spannends doen?


    everything, in time