• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    De meeste zijn echt klein bij ons :P

    nou.. ze lijken idd veel kleiner, maar jemoet voor stellen dat je dat oko bent geweest en dat de 3e.4e klassers ook zo tegen je op keken, xD

    maar ze ijn wel grappig, eerst was er een jongen , en die zat egt zo met open mond de trap aan te kijken , alsof het zoon mooie trap is x'D

    en der is ook een klein chineesje met een trollie en die loopt zo de hele dag rond xD , nou egt IEDEREEN weet wie hij is , hij is egt vet beroemd op school x'D


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik vind sommige wel schattig, ze lijken elk jaar kleiner maarja wij worden ook steeds groter he;P. Die tassen zijn echt niet normaal groot>< en allemaal heel hoog opgetrokkenXD. En als je keihard tegen ze opbotst hoor je ze allemaal heel zachtjes: O sorryy! Echt lief. Maar ze nemen wel te veel ruimte in o.o!! Dit jaar kom je bij ons echt de plaza (kantine) niet meer door=O


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ghehe x'] Ik ben eens bijna over een pieper geflikkerd. Ik zag die jongen niet O.o Maar ik ben vrij lang, en hij was fxcking klein! 1.10 ofzo O.o
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben eerstejaars :Y) En ik zie er heel normaal uit. xD Maarja. In mijn hele kals zijn we allemaal prettig gestoord


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    idd, kleiner dan vorig jaar.
    Hebben nog minder styl dan vorig jaar. (broeken die te kort hangen, domme truien,... -_-')
    Spelen domme spelletjes op de speelplaats of lopen :s


    What you see, is what you get.

    die bij ons zijn echt klein, ik was echt niet zo klein in het eerste. maar ik zie die niet zo vaak, andere speeltijden...

    bij ons zijn ze ook klein. maar in de 2e zit ook zo'n meisje en die ziet eruit alsof ze in groep 6 zit xD

    Je zou eens in mijn school moeten komen kijken. En ze doen allemaal zo stoer ö


    Spirits move me, every time I'm near you.

    die van mij ook Fie.
    Ze zijn echt klein, oke er zijn er groter dan mij, maar ze proberen altijd zo veel ouder te lijken

    Er is er ook zo een en die drragt meters hakken :O


    everything you imagined, and more...

    klein Baby's eigelijk ze spelen nog verstoppertje -_- en heeeel onzeker

    Xx


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Bij ons spelen ze nog tikkertje in de aula. -.-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    de bruggers op mijn school komen tot mijn middel (ik ben ongeveer 175) ze zijn egt heel klein en als de 1e bel gaat en ze zijn nog neit n het lokaal gaan ze rennen xD

    En ze hebben een tas van hier tot Tokio (hotel (sorry ben een echte fan :P))


    As If You'll Ever Love Me

    het zijn van die kindjes die geen mode kennen... vaak denken dat ze door hoge hakken aan te trekken er ouder uit zien. en die tassen O.o zijn eng

    de eerste jaars bij onssij idd kleiner als on en sow ect. am dat komt omdat wij ook groeienXD so klein warenn wij ook. maar idd zomige sijn gwn erg. ook omdat er kindjhus sijn dii vanaf dag 1 in popigroepje wilde horen. okee da isdus de halve school maja


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.