• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wahah xD

    Er was trouwens zo'n jongen die bij mij in de brugklas zat. Die had het hele jaar door een veel te grote tas en nu heeft een hippe tas gekocht x|
    En een van mijn vriendinnen die geen brugger is die heeft een tas en die is gevuld met lucht, als je ertegen slaat gaat al die lucht eruit en is die tas niet zo groot en als je je hand weghaald wordt'ie weer bol xD En ze vergeet altijd haar boeken dus er zit niks in behalve haar eten

    Of ze zijn bij ons mega-klein, of ze zijn heeel groot, te groot voor een brugger. En nu hebben we allemaal kijk-eens-hoe-hard-ik-kan-rennen-door-school-bruggers op school, en dan heb je van die kluwe bruggers die zijn verdwaald (onze school is groot! 1600 leerlingen) en die dan in de weg gaan staan, en je hebt ook van die types die dan gaan vechten in de aula, midden tussen alle 2de, 3de, 4de, 5de EN 6de klassers. Zou ik dus ECHT niet doen als brugger. En ik ben 3de klassers havo, en die moeten dit jaar naar een ander gebouw(Vlierstraat) van onze school omdat we op ons hoofdgebouw (Zuid) ook B en K leerlingen krijgen, dus NOG meer leerlingen. rekenen op ongeveer 30 kinderen per klas, en dan gemiddeld 3 klassen per niveau, dus 3 havo/vwo, 3 klassen T, 3 klassen B/K, 3 klassen TTO, en dan nog 1 klas Gymnasium. Dus reken maar uit, TE VEEL bruggers....

    Sorry voor alle bruggers onder ons :)

    Wij hebben dit jaar 360 bruggers erbij of 260. Iedergeval veel meer dan vorig jaar.

    (...)


    oke xD
    maar 'wij' zijn echt niet klein, idd, jullie groeien gewoon.


    Euh nee ik ben 1.55 m en ik groei niet meer :|


    Live life limitless.

    (...)
    Als ik en mijn vriendinnen zin hebben om tikkertje te spelen doen we dat gewoon. En ik zit in de 4e. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen. n_n


    Jah als die van het 6de of zo dat doen oke nog maar die van het eerste of zo. Ai die kunnen met gemak een pak slaag of zo krijgen van die grotere ma kom


    Live life limitless.

    Eerstejaars bij mij op school zijn KLEIN!! o.O niet normaal meer, soms denk ik, hoor jij niet in groep 4 ofzo. Ze stressen veel en willen héél snel in het lokaal aanwezig zijn :| 1x had mijn klas les, naast een klas van de 1e. Iedereen in mijn klas komt te laat, ikzelf ook ,maarja. Komt de docent ons een preek geven zegt hij er ook nog bij:''Kijk naar de 1e klassers, hun komen allemaal optijd en ze zijn er pas net. Jullie zitten langer op school en komen allemaal te laat ¬¬ ''

    Eerstejaars bij mij op school zijn KLEIN!! o.O niet normaal meer, soms denk ik, hoor jij niet in groep 4 ofzo. Ze stressen veel en willen héél snel in het lokaal aanwezig zijn :| 1x had mijn klas les, naast een klas van de 1e. Iedereen in mijn klas komt te laat, ikzelf ook ,maarja. Komt de docent ons een preek geven zegt hij er ook nog bij:''Kijk naar de 1e klassers, hun komen allemaal optijd en ze zijn er pas net. Jullie zitten langer op school en komen allemaal te laat ¬¬ ''
    Dat komt omdat bruggers door de school kunnen rennen met excuus: Kijk uit ik ben een brugger.
    Als ik zou rennen heb ik geen excuus, of ik wil als nerd worden uitgescholden

    Mensen, ik ben een brugger, maar serieus, er is een meisje, die is serieus anderhalve kop kleiner dan mij.
    Dus kwam ik er tegen in de gang, ik omlaag kijken, zij omhoog kijken, niks doen en dan blik afwenden en snel een stapje opzij doen!! xD
    BTW, ben 1.67 m. ofzo.
    Ben ook geen nerdo, lijkt me niet dat nerdo's op Q zitten.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ze zijn allemaal even klein en dan met van die hele grote tassen x'D


    ~

    die bij mij op sgool zijn volgens mij bang voor onsofeuw wnt laats liep k de trap af en de muggen liepen voor mij en k kwam er niet langs dus k zei hebbe we hier een bel nodig ofso en toen ginge ze allemaal opzei =S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    die bij mij op sgool zijn volgens mij bang voor onsofeuw wnt laats liep k de trap af en de muggen liepen voor mij en k kwam er niet langs dus k zei hebbe we hier een bel nodig ofso en toen ginge ze allemaal opzei =S


    whaha, die van in mijn sgool zijn ook altijd bang voor mij xD

    ik heb lekker groot en draag nogal veel zwart (A)

    rennen ze lekker gillend weg


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    bij ons op school zijn ze arogant ..en buekner iederren opzij en toen was ik effe de bitch..edcht melig..gelijk de halve school heb ruzie met dat kind..


    Some angels have no wings.

    EGT HOOWR!!! bij ons lopen er 1e klassers van 1.40M. ofzow.. Oo
    egt niet normal!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Eerste jaars zijn érg! Echt waar, bléh, ik haat ze.
    En ze zijn zo onvriendelijk en totaal niet lief en ik bedoel, op mijn eerste schooldag van het middelbaar deed ik toch niet zo hoor... Gewoon nooit zoals zij doen =O


    Tanya is de beste.